Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 14:14
Arun
Arun is offline
In navolging van de 'discussie' met Williams in de topic jeans heb ik maar een nieuwe topic geopend..
Ik wilde met jullie praten over stylo/stijl, wat vinden jullie nou stijl, hoe moet iemand gekleed zijn om 'stylo' te zijn?

Tweede vraag die ik ook al in de jeanstopic stelde;
Wat vind jij de ideale outfit voor jezelf en je vriend(in)?
Oud 07-08-2003, 14:17
Williams
Williams is offline
een lage vale spijkerbroek emt een grote brede riem erop en dan n strakker hemd of strak truitje vindik echt super!en dan je haren wat wilder, wat nonchalant!eg super! (chris zegers look zeg maar)

mn vriendin... het liefste in modieuze kleren, iig moet ze heel verzorgd zijn, geen slobbertruien o.i.d. mooi vindik altijd n wit blousje met kraag, of gewoon n leuk topje, blousjes, truitje etc..als het maar leuk staat en gestyled is..broeken maken me niet zoveel uit, ook als het maar gestyled is en apst bij het bovenstuk, en GEEN strings die erboven uitkomen..schoenen vind ik wel heel bealngrijk, geen plataeuzolen, gympen, skateschoenen maar het liefst elegante moccasins...instappertjes...

wat wij (arun en ik ) verder nog meer stylisch vinden kun je denkik beter maar ff lezen in het jeans topic, waar arun al naar gelinkt heeft, want anders blijven we herhalen he
Oud 07-08-2003, 14:20
Arun
Arun is offline
Samenvatting van mijn antwoord op deze vragen uit de andere topic:

Mijn (beste) vriendin en ik hebben beetje zelfde stijl, namelijk de ene keer dit, de andere dat..

Als we naar de stad gaan samen, meestal overdreven stylo, dus ik met hoge puma sp's of allstars, lage lichte (gebleekte) broek met strepen en een witte brede riem met zilveren blokjes/rondjes erop. Dan een fel strak shirtje meestal met een vette bruce afbeelding erop en een strak spijkerjasje schuin gebonden met wat emblemen en buttons erop van splendid en i love indo enz.

Zij draagt van die vette puntschoentjes met pantykousjes of juist geruite hoge sokken (hangt van de broek af). Het liefst zie ik haar in een strakke witte stretchbroek met zwarte krijtstreep en grote riem, dezelfde als ik, een mooi shirtje of truitje met grote col. Geen tasjes, ik draag dr spullen in mijn schoudertas, en een spijkerjasje of zwart ribjasje (getailleerd) nonchalant in dr hand.
Ik ga niet op details in aan merken, dat maakt niet zoveel uit, we stralen toch wel stjil uit, haha

Ik heb verschillende riemen, ik draag ze;
door twee lusjes links, en dan ruim laten hangen op rechterheup, beetje schuin, zichtbaar en alleen voor uiterlijk en niet functioneel.. Dus meer eroverheen dan door lusjes (op die 2 na dan..)

Verder mijn handschoentje om de linkerhand, van Nike, zwart. En een polsbandje en een zwart leren bandje met zilveren blokjes/sterren enzo. Dat maakt het wel af haha!
Oud 07-08-2003, 14:21
Williams
Williams is offline
golfhandschoentje?
Oud 07-08-2003, 14:25
Arun
Arun is offline
Citaat:
Williams;
golfhandschoentje?

10 punten voor Williams!
Oud 07-08-2003, 14:31
Williams
Williams is offline

volges mij klopte t wak zei in t jeans topic over dit forum
trouwes een linne broek is ook mooi vind ik...niet zon gay broek die doorschijnt, maar n mooie losse linnen broek staat wel
Oud 07-08-2003, 14:38
Arun
Arun is offline
Ckers, ik heb in Thailand er één gehaald en ik heb er één van Replay, zijn beide cremekleurig.
Een strak shirtje er bovenop en 'tis heerlijk voor de zomer

Waar blijven die reacties? Stijlvol forum, laat u horen haha!
Williams, je krijgt inderdaad gelijk ben ik bang..
Oud 07-08-2003, 14:39
Williams
Williams is offline
ja ik ga morgen ook eens kijken voor zon broek hier, maja overal hangt de wintercollectie al haha maar goed
Oud 07-08-2003, 14:43
Arun
Arun is offline
Het wordt een gesprek tussen ons, maar das ook best..

Ik was in Spanje in een discotheek, relaxed aan het dansen enzo, je weet het wel.. Ik was een beetje gekleed zoals ik had beschreven en er liepen zóveel mensen rond die Gsus hadden enzo maar niks uitstraalden.. Jij maakt die kleding, de kleding niet jou, ja toch? Ik bedoel, je kleding zegt wel wat over je enzo, maar als je uitstraalt dat je stijl hebt, dan heb je het ook wel vind ik..
Er was zo'n gozer met een supervette broek maar hij straalde nul uit en dat maakte hem een beetej een stijlloos figuur..
Oud 07-08-2003, 14:52
SpiritX
SpiritX is offline
De kleding zoals Arun ze beschrijft vind ik niet stylo. Erg stijlvol vind ik het wanneer iemand meeloopt met mode, zonder zichzelf weg te cijferen en zijn nek in ieder geval uit durft te steken. Nonchalance vind ik dan misschien nog wel het meest belangrijke kenmerk om naar mijn smaak stijlvol van standaard en te overdreven gestyleerd te onderscheiden. De "Chris Zegers" look komt heeel erg dicht in de buurt van wat ik stylo vindt. Hij heeft vooral ook een bepaalde nonchalance... Robbie Williams heeft ook stijl. Een eigen stijl, dat is stylo.
Iedere trend kansloos oppikken en overnemen vind ik niet stylo...

Puma's zijn sowieso zoo van eergisteren

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 14:56.
Oud 07-08-2003, 14:52
Williams
Williams is offline
je moet idd een uitstraling hebben, maar ik denk dat als jij stylisch kleren draagt en je weet dat, dat je ook zoiets uitstraalt van kijk mij, ik voel me goed in deze kleren en wie doet me wat....en dat straal je ook uit, je straalt het echt uit als je je goed voelt.....
en dat werkt echt want de meisjes komen dan sereius echt wel sneller naar je toe hoor!!

laatst, ik had best iets vrij gewoon aans...gewoon n ribbroek..donkerbruin,,mar wel n dikke rib zeg maar..wel aparte broek opzich...beige schoenen(laarsjes eronder) en gewoon boven en wit met beige hemd en n strak gsus truitje (oranje erop) niet echt speciaal ofzo..) wel mn haren apart gestyled maar goed...
en ik had van mezelf iets van woooww staat goed, en dat straalde ik ook uit en echt veel aandacht gehad die avond.

maar als je kak kleren aanhebt kirjg je aandacht van andere meisjes dan wanneer je er heel styisch bij loopt, dat ivnd ik soms wel jammer maar goed
Oud 07-08-2003, 14:56
Williams
Williams is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 07-08-2003 @ 15:52:
De kleding zoals Arun ze beschrijft vind ik niet stylo. Erg stijlvol vind ik het wanneer iemand meeloopt met mode, zonder zichzelf weg te cijferen en zijn nek in ieder geval uit durft te steken. Nonchalance vind ik dan misschien nog wel het meest belangrijke kenmerk om naar mijn smaak stijlvol van standaard en te overdreven gestyleerd te onderscheiden. De "Chris Zegers" look komt heeel erg dicht in de buurt van wat ik stylo vindt. Hij heeft vooral ook een bepaalde nonchalance... Robbie Williams heeft ook stijl. Een eigen stijl, dat is stylo.
Iedere trend kansloos oppikken en overnemen vind ik niet stylo...
ten eerste vind ik de kledng van Arun wel stylo! maar dat kan, smaken verschillen.

en ik vind de nonchalante style idd ook super! zoals ik al zei! maar goed je hebt verschillend styles, en ik vind deze beide toch wel erg stylo, en in principe wordt er hetzelfde gedragen alleen de een wat meer precies en details, en de ander wat meer nonchalant..
Oud 07-08-2003, 14:57
Williams
Williams is offline
ps....kent iemand toevallig die soort slavenarmband wat chris zegers altijd omheeft ( zo brede zilvere ) zon armband vindik echt zoooo vet!!
alleen vind hem nergens...
Oud 07-08-2003, 15:00
snoopy17
snoopy17 is offline
maar als je kak kleren aanhebt kirjg je aandacht van andere meisjes dan wanneer je er heel styisch bij loopt, dat ivnd ik soms wel jammer maar goed [/B][/QUOTE]

haha ik snap wat je bedoelt. Ik irriteer me vooral aan mannen (vrouwen) die TE stylisch willen zijn. Gewoon overdrijven zeg maar. Vaak past het ook nog eens totaal niet bij die persoon.
Je moet er gewoon een type voor zijn. Anders wordt het zooo fout!
Oud 07-08-2003, 15:01
Arun
Arun is offline
Cker, ik zie vaak genoeg dus belanda's lopen die indo-stylo proberen neer te zetten maar dat ze totaal falen, daar kan ik wel om lachen hahaha!
Oud 07-08-2003, 15:06
Williams
Williams is offline
ja idd, maar goed heeft ook met uitstraling te maken (Arun bedankt voor je pm over armband)
Oud 07-08-2003, 15:06
Faery
Faery is offline
Een voorbindlul, want ik kan de letters niet lezen hier.
Oud 07-08-2003, 15:08
Williams
Williams is offline
Citaat:
Faery schreef op 07-08-2003 @ 16:06:
Een voorbindlul, want ik kan de letters niet lezen hier.
Oud 07-08-2003, 15:12
rsieswerda
rsieswerda is offline
dit vind ik dus ook wel een mooi topicje, jammer dat ik nie mee had kunnen doen, hehe, was de hele middag aan t verhuizen

maare stylo outfit:

een id (standaard bijna) vale broek van chasin' , wat wijder aan de onderkant, met me lichtbruin leren hoge instappers en een gruwelijk overhemd van gstar erbovenop, een relaxte witte riem erbij maakt t plaatje al bijna af, + me zilveren dikke armband,
en volgens mij is t inderdaad zo, dat wat jij al eerder zei Arun, dat weinig mensen op dit hele forum zich "style" kleden, kzelf hou wel van shoppen enzo, maar van al me maten heb r maar 1tje egt dezelfde interesses als mij, dat is af en toe wel jammer, maja,
Oud 07-08-2003, 15:13
Esmée
Esmée is offline
Ik hou helemaal niet van dat hierboven beschreven stylo-gedoe... beetje hip natuurlijk wel, maar niet te erg. Vind Williams iig meer stylo dan Arun.
Mijn vriendje kleedt zich op zich vrij standaard, maar wel hip, vind ik.. versleten spijkerbroek met een La Martina overhemdje, lichtgele broek met wit overhemd... Niet echt supergewaagd of zo, maar wel stylisch, en dit vind ik veeeel mooier dan van dat hippe steelo stylo gedoe, dat zijn geen mannen meer, dat zijn poppetjes...
Oud 07-08-2003, 15:13
snoopy17
snoopy17 is offline
Wat ik leuk vindt bij een jongen kan heel verschillend zijn..
Vaak vind ik een beetje "kak" wel leuk, maar moet wel echt de juiste persoon ervoor zijn.
Ook vind ik het leuk als hij wat hippere kleren aanheeft als evisu..armani etc. Kweenie het is toch altijd wel leuk als je ziet dat iemand "kwaliteits"kleding aan heeft. Voor de rest moet hij gewoon verzorgd eruitzien en niet TE hip proberen te zijn. Een mooie spijkerbroek vind ik toch altijd wel yummie.
Oud 07-08-2003, 15:14
Williams
Williams is offline
Citaat:
rsieswerda schreef op 07-08-2003 @ 16:12:
dit vind ik dus ook wel een mooi topicje, jammer dat ik nie mee had kunnen doen, hehe, was de hele middag aan t verhuizen

maare stylo outfit:

een id (standaard bijna) vale broek van chasin' , wat wijder aan de onderkant, met me lichtbruin leren hoge instappers en een gruwelijk overhemd van gstar erbovenop, een relaxte witte riem erbij maakt t plaatje al bijna af, + me zilveren dikke armband,
en volgens mij is t inderdaad zo, dat wat , dat weinig mensen op dit hele forum zich "style" kleden, kzelf hou wel van shoppen enzo, maar van al me maten heb r maar 1tje egt dezelfde interesses als mij, dat is af en toe wel jammer, maja,
je aapt me na is pcies hetzelfde als wat ik zei...draag....
ik zei idd dat er hier niet veel mensen zijn die zich stylisch kleden
enwat versta jij onder n gstar hemd??kbedoel welke modellen...gewoon effen? strepen?

ps. no offence he..als dat zo mocht overkomen
Oud 07-08-2003, 15:15
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rsieswerda schreef op 07-08-2003 @ 16:12:
.... dat weinig mensen op dit hele forum zich "style" kleden
define "style"....
Oud 07-08-2003, 15:16
Williams
Williams is offline
Citaat:
Esmée schreef op 07-08-2003 @ 16:13:
Ik hou helemaal niet van dat hierboven beschreven stylo-gedoe... beetje hip natuurlijk wel, maar niet te erg. Vind Williams iig meer stylo dan Arun.
Mijn vriendje kleedt zich op zich vrij standaard, maar wel hip, vind ik.. versleten spijkerbroek met een La Martina overhemdje, lichtgele broek met wit overhemd... Niet echt supergewaagd of zo, maar wel stylisch, en dit vind ik veeeel mooier dan van dat hippe steelo stylo gedoe, dat zijn geen mannen meer, dat zijn poppetjes...
tis verder geen Williams vs. Arun wedstrijd he
maar wij begonnen gewoon met dit topic!! ik bedoel dit ook zonder offence...sorry het komt er allemaal wat verkeerd uit vadnaag geloof ik....ennn ja is ieder zn eigen smaak natuurlijk he!!
Oud 07-08-2003, 15:17
snoopy17
snoopy17 is offline
Citaat:
Esmée schreef op 07-08-2003 @ 16:13:

Mijn vriendje kleedt zich op zich vrij standaard, maar wel hip, vind ik.. versleten spijkerbroek met een La Martina overhemdje, lichtgele broek met wit overhemd... Niet echt supergewaagd of zo, maar wel stylisch, en dit vind ik veeeel mooier dan van dat hippe steelo stylo gedoe, dat zijn geen mannen meer, dat zijn poppetjes... [/B]
mmm klinkt niet slecht! Ik ben het er wel mee eens...gewoon een beetje wat klassieker ziet er lekkerder uit dan een jongen met een fout gsus shirt foute riem, teveel aan het haar gefrutseld etc.
Maar dat is ieder voor zich..
Advertentie
rsieswerda
rsieswerda is offline
dat je jezelf er verzorgd en goed laat uitzien, dat je gewoon met de tijd meegaat, tsjah, moeilijk uit te leggen, ik weet zelf wat ik er mee bedoel maja
Williams
Williams is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 07-08-2003 @ 16:15:
define "style"....
ik denk dat wij het hier nu ff hebben over stylisch...en dan gewoon modern...gothic is natuurlijk ook n style,maar andere dan dat wij hier nu bedoelen...style valt moeilijk uit te leggen eigk he??
Oud 07-08-2003, 15:22
Anteverta
Anteverta is offline
Ik vind het woord 'stylo' al stijlloos, dus denk dat je bij mij niet veel (in jouw ogen) stijl zult vinden..
Oud 07-08-2003, 15:23
Arun
Arun is offline
Ik ga veel om met indo's en molukse jongeren, en ik vind 'ons' vaak beter gekleed dan de doorsnee belanda of wie dan ook..
Klassiek is mooi daar niet van, no offence tegen wie dan ook hier, maar ik denk dat jullie nooit écht 'onze' stylo hebben bekeken..
Dan zie je dat we meer dan poppetjes met vaag haar hebben of overdreven zijn..
Ik vind weer andere groepen poppetjes, maar ieder zijn eigen mening he..
Oud 07-08-2003, 15:25
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 16:17:
ik denk dat wij het hier nu ff hebben over stylisch...en dan gewoon modern...gothic is natuurlijk ook n style,maar andere dan dat wij hier nu bedoelen...style valt moeilijk uit te leggen eigk he??
Inderdaad, want op en top "hipheid" gestyleerd zoals beschreven in de posts van Arun vind ik alles behalve stylisch... Dat is gewoon gemaakt, fake en pure immitatie en ziet er overdreven en in mijn mening fout uit. Ieder zijn ding dus.... Dus ook geen onderwerp voor een discussie.
Oud 07-08-2003, 15:25
Williams
Williams is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 07-08-2003 @ 16:22:
Ik vind het woord 'stylo' al stijlloos, dus denk dat je bij mij niet veel (in jouw ogen) stijl zult vinden..
jawel dat is JOU style!!
Oud 07-08-2003, 15:29
Arun
Arun is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 07-08-2003 @ 16:25:
Inderdaad, want op en top "hipheid" gestyleerd zoals beschreven in de posts van Arun vind ik alles behalve stylisch... Dat is gewoon gemaakt, fake en pure immitatie en ziet er overdreven en in mijn mening fout uit. Ieder zijn ding dus.... Dus ook geen onderwerp voor een discussie.
Haha, ik respecteer je mening, ik ben op een andere manier style dan jij, jij vindt dat ik dat niet ben, prima.

Maar waarom is mijn stijl gemaakt, fake en immitatie?
Oud 07-08-2003, 15:32
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Der zit een verschil in waarnaar je iets aan doet.

Als je naar een feest als Speedfreax ging of Splendid was je een ruime tijd geleden hip als je eruit zag zoals Arun heeft beschreven.(Op Splendid zal dit soort types nog steeds wel rondlopen, ben er al lang niet meer geweest)

Als je boodschappen gaat doen staat het enigzins overdreven en daarom stupide.

Ik heb er ook ongeveer zo bijgelopen als Arun, alleen geen Bruce Lee shirt(dat kan eigenlijk niet meer) geen handschoentje(vond ik dus niet dope staan) en heb nooit puma's gedragen(beetje te massamerk, al vanaf het begin dat de schoenen hip werden).
Owja, en een gebleekte broek had ik 3 jaar geleden.

Dus ik bedoel, ga je naar een feest waar een hippe dresscode wordt gehandhaafd dan leef je je uit qua kleding en accessoires.
Ga je naar de buurtsuper om de hoek dan ga ik gewoon in normalere kleding.
Ga ik naar BeachBop om te chillen dan hangt het er een beetje tussenin.
Oud 07-08-2003, 15:33
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 16:29:
Haha, ik respecteer je mening, ik ben op een andere manier style dan jij, jij vindt dat ik dat niet ben, prima.

Maar waarom is mijn stijl gemaakt, fake en immitatie?
Ik bestempel mezelf niet als "stylo" of "stylisch", dat vind ik sowieso achterlijke titels om jezelf mee te bestempelen.

Waarom ik je stijl gemaakt, fake of immitatie vind? Alle dingen die jij beschrijft zo ongelooflijk typische voorbeelden zijn van dingen die indo's en anderen die zich zo'n stijl willen aanmeten, dragen. Zo herkenbaar.... Terwijl in mijn ogen een stijl ook heel wat van jezelf moet bevatten om het stijlvol te maken. Stijl koop je niet in winkels.

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 15:39.
Oud 07-08-2003, 15:40
Arun
Arun is offline
Ik zeg: Stijl straal je ook uit en ik vind dat ik het ook uitstraal als ik er zo bij loop.
Als ik naar de stad ga draag ik wat ik wil, ik zie het niet als een feest maar ik ben gewoon mezelf en dat is onder andere me zo kleden. Ik heb geen feest om zo over straat te gaan, dit draag ik gewoon als ik er zin in heb. De wereld kent geen dresscode en ik laat me die ook niet voorschrijven.

Hydraul!C FunK, als jij deze stijl al lang had, prima leuk voor je. Maar je bent niet de enige .
Jij vindt het stupide als ik zo normaal over straat loop, maar juist daarom is het mijn stijl. Jij kleedt/kleedde je alleen zo op een feest, is het dan jouw stijl?
Oud 07-08-2003, 15:40
alpha
alpha is offline
Mijn ideale outfit? Tja, voorheen probeerde ik nog best wel de 'mode' te volgen maar ik ben er achter dat toch meer de kakkant mij beter staat. Kraagjes, blousjes, als ik dat draag krijg ik positieve reacties en als ik me kleed als in de laatste mode nu met van die baggy broeken enzo. Tja, dat lijkt gewoon niet bij mij. Duss.
Bij jongens vind ik het stoere wel mooi (bij meisjes ook maar je moet er het type en figuur voor hebben). Maar jongens in de kakstyl vind ik ook weer mooi. Maar niet er tussenin. Het moet duidelijk 'iets' zijn zeg maar.
Oud 07-08-2003, 15:43
nandatje
nandatje is offline
Wat ik zelf erg ''stylo'' vind (Ik gebruik dat woord NOOIT) is dat iemand gewoon gekleed is zoals hij/zij dat wil Iets kan op een bepaald moment wel ''in'' zijn, maar dat moet je nog wel mooi vinden. Maar om even terug te komen op je vraag: Ik vind het zelf mooi ''stylo'' als ik mijn puma sp's draag, met daarboven een iets wijdere witte broek, en die naar binnen gekruld, zodat je meer het 'zwarte pieten broek' effect krijgt En daarboven gewoon een sportief hempje van bijvoorbeeld G-sus.. Het logo moet er dan niet ontzettend groot op staan, maar een leuke print, en daar staat dan gewoon met kleine letters 'gsus'. Ik hou niet van die grote drukke prints... Mijn haar heb ik dan in een vlotte 'knoet'.. Dat vind ik zelf wel leuk maja wie ben ik he
Wat een jongen moet dragen om ''stylo'' te zijn: Een normaal zittende, niet onder aan de kont hangende, broek met vale stukken erop. Daarboven een leuk sportief shirt/hemd bijv van het merk G-sus. Daaronder draagt hij dan mooie lage puma sp's... En z'n haar zit gewoon een beetje warrig

Dus dat vind ik ''stylo'' (Gek wat gebruik ik dat woord vaak )

Maar ik kom ook uit een klein dorpje en je moet weten dat de mode hier in Overijssel niet zo extreem is, als in bijvoorbeeld A'dam of R'dam, wij lopen er dan zeg maar een beetje 'boerig' bij
Oud 07-08-2003, 15:45
Faery
Faery is offline
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 16:23:
Ik ga veel om met indo's en molukse jongeren, en ik vind 'ons' vaak beter gekleed dan de doorsnee belanda of wie dan ook..
Klassiek is mooi daar niet van, no offence tegen wie dan ook hier, maar ik denk dat jullie nooit écht 'onze' stylo hebben bekeken..
Dan zie je dat we meer dan poppetjes met vaag haar hebben of overdreven zijn..
Ik vind weer andere groepen poppetjes, maar ieder zijn eigen mening he..
Die steelo molukkerboefjes hier zijn anders vrij irritant. Lopen op vrijdagavond de stad te thrashen en brengen hun leven door met bij de snoepwinkel hangen en boos kijken, mja. Nutteloos.

Hoewel ze soms best lief zijn, om een uur of half drie 's nachts, als ze lange vloei nodig hebben. Zo steelo. Het zal me een rotzorg zijn :].
Oud 07-08-2003, 15:46
Arun
Arun is offline
Alsof alleen Molukkers dat doen..
Slechte generalisatie.. sorry..
Oud 07-08-2003, 15:46
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline

verklaart een hoop
Oud 07-08-2003, 15:47
Faery
Faery is offline
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 16:46:
Alsof alleen Molukkers dat doen..
Slechte generalisatie.. sorry..
Ik was te lui om over de sc00terboys te beginnen.. sorry..
Oud 07-08-2003, 15:47
snoopy17
snoopy17 is offline
Wat ik alleen echt niet snap..is dat handschoentje....?? Waarom zou je dat nou omdoen?? Omdat het cool staat?? hmm lijkt mij verschrikkelijk!
Oud 07-08-2003, 15:49
Williams
Williams is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 07-08-2003 @ 16:46:
[afbeelding]
verklaart een hoop
heeft die rechter een australian aan??????
die linske lijtk me wel n relexte gast eigk...
Oud 07-08-2003, 15:50
snoopy17
snoopy17 is offline
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 16:49:
heeft die rechter een australian aan??????
hahahahahahahahaha
Oud 07-08-2003, 15:50
Arun
Arun is offline
Ja, we waren gewoon aan het chillen thuis en ik heb ook een trainings/parachute/combat achtige broek aan..
Oud 07-08-2003, 15:52
Faery
Faery is offline
Aan het chillen, zei je? .
Oud 07-08-2003, 15:53
Arun
Arun is offline
Ja, aan het chillen.. Wat is er nu weer mis?
Oud 07-08-2003, 15:55
Williams
Williams is offline
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 16:50:
Ja, we waren gewoon aan het chillen thuis en ik heb ook een trainings/parachute/combat achtige broek aan..
was ook geen offence maar het viel me gewoon op
Oud 07-08-2003, 15:56
Arun
Arun is offline
Citaat:
Faery schreef op 07-08-2003 @ 16:52:
Aan het chillen, zei je? .
ik had het meer over dit..
Oud 07-08-2003, 15:59
Williams
Williams is offline
ja weet ik...maar ik over dat andere