![]() |
|
In navolging van de 'discussie' met Williams in de topic jeans heb ik maar een nieuwe topic geopend..
Ik wilde met jullie praten over stylo/stijl, wat vinden jullie nou stijl, hoe moet iemand gekleed zijn om 'stylo' te zijn? Tweede vraag die ik ook al in de jeanstopic stelde; Wat vind jij de ideale outfit voor jezelf en je vriend(in)?
|
![]() |
|
![]() |
maar als je kak kleren aanhebt kirjg je aandacht van andere meisjes dan wanneer je er heel styisch bij loopt, dat ivnd ik soms wel jammer maar goed [/B][/QUOTE]
haha ik snap wat je bedoelt. Ik irriteer me vooral aan mannen (vrouwen) die TE stylisch willen zijn. Gewoon overdrijven zeg maar. Vaak past het ook nog eens totaal niet bij die persoon. Je moet er gewoon een type voor zijn. Anders wordt het zooo fout! |
![]() |
|
dit vind ik dus ook wel een mooi topicje, jammer dat ik nie mee had kunnen doen, hehe, was de hele middag aan t verhuizen
![]() ![]() maare stylo outfit: een id (standaard bijna) vale broek van chasin' , wat wijder aan de onderkant, met me lichtbruin leren hoge instappers en een gruwelijk overhemd van gstar erbovenop, een relaxte witte riem erbij maakt t plaatje al bijna af, + me zilveren dikke armband, en volgens mij is t inderdaad zo, dat wat jij al eerder zei Arun, dat weinig mensen op dit hele forum zich "style" kleden, kzelf hou wel van shoppen enzo, maar van al me maten heb r maar 1tje egt dezelfde interesses als mij, dat is af en toe wel jammer, maja,
|
Ik hou helemaal niet van dat hierboven beschreven stylo-gedoe... beetje hip natuurlijk wel, maar niet te erg. Vind Williams iig meer stylo dan Arun.
Mijn vriendje kleedt zich op zich vrij standaard, maar wel hip, vind ik.. versleten spijkerbroek met een La Martina overhemdje, lichtgele broek met wit overhemd... Niet echt supergewaagd of zo, maar wel stylisch, en dit vind ik veeeel mooier dan van dat hippe steelo stylo gedoe, dat zijn geen mannen meer, dat zijn poppetjes...
|
![]() |
Wat ik leuk vindt bij een jongen kan heel verschillend zijn..
Vaak vind ik een beetje "kak" wel leuk, maar moet wel echt de juiste persoon ervoor zijn. Ook vind ik het leuk als hij wat hippere kleren aanheeft als evisu..armani etc. Kweenie het is toch altijd wel leuk als je ziet dat iemand "kwaliteits"kleding aan heeft. Voor de rest moet hij gewoon verzorgd eruitzien en niet TE hip proberen te zijn. Een mooie spijkerbroek vind ik toch altijd wel yummie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zei idd dat er hier niet veel mensen zijn die zich stylisch kleden ![]() enwat versta jij onder n gstar hemd??kbedoel welke modellen...gewoon effen? strepen ![]() ps. no offence he..als dat zo mocht overkomen
||
Citaat:
![]() maar wij begonnen gewoon met dit topic!! ik bedoel dit ook zonder offence...sorry het komt er allemaal wat verkeerd uit vadnaag geloof ik....ennn ja is ieder zn eigen smaak natuurlijk he!!
||
![]() |
Citaat:
Maar dat is ieder voor zich.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ga veel om met indo's en molukse jongeren, en ik vind 'ons' vaak beter gekleed dan de doorsnee belanda of wie dan ook..
Klassiek is mooi daar niet van, no offence tegen wie dan ook hier, maar ik denk dat jullie nooit écht 'onze' stylo hebben bekeken.. Dan zie je dat we meer dan poppetjes met vaag haar hebben of overdreven zijn.. Ik vind weer andere groepen poppetjes, maar ieder zijn eigen mening he..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom is mijn stijl gemaakt, fake en immitatie?
|
Der zit een verschil in waarnaar je iets aan doet.
Als je naar een feest als Speedfreax ging of Splendid was je een ruime tijd geleden hip als je eruit zag zoals Arun heeft beschreven.(Op Splendid zal dit soort types nog steeds wel rondlopen, ben er al lang niet meer geweest) Als je boodschappen gaat doen staat het enigzins overdreven en daarom stupide. Ik heb er ook ongeveer zo bijgelopen als Arun, alleen geen Bruce Lee shirt(dat kan eigenlijk niet meer) geen handschoentje(vond ik dus niet dope staan) en heb nooit puma's gedragen(beetje te massamerk, al vanaf het begin dat de schoenen hip werden). Owja, en een gebleekte broek had ik 3 jaar geleden. Dus ik bedoel, ga je naar een feest waar een hippe dresscode wordt gehandhaafd dan leef je je uit qua kleding en accessoires. Ga je naar de buurtsuper om de hoek dan ga ik gewoon in normalere kleding. Ga ik naar BeachBop om te chillen dan hangt het er een beetje tussenin.
||
Citaat:
Waarom ik je stijl gemaakt, fake of immitatie vind? Alle dingen die jij beschrijft zo ongelooflijk typische voorbeelden zijn van dingen die indo's en anderen die zich zo'n stijl willen aanmeten, dragen. Zo herkenbaar.... Terwijl in mijn ogen een stijl ook heel wat van jezelf moet bevatten om het stijlvol te maken. Stijl koop je niet in winkels. Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 15:39. |
![]() |
|
Ik zeg: Stijl straal je ook uit en ik vind dat ik het ook uitstraal als ik er zo bij loop.
Als ik naar de stad ga draag ik wat ik wil, ik zie het niet als een feest maar ik ben gewoon mezelf en dat is onder andere me zo kleden. Ik heb geen feest om zo over straat te gaan, dit draag ik gewoon als ik er zin in heb. De wereld kent geen dresscode en ik laat me die ook niet voorschrijven. Hydraul!C FunK, als jij deze stijl al lang had, prima leuk voor je. Maar je bent niet de enige ![]() Jij vindt het stupide als ik zo normaal over straat loop, maar juist daarom is het mijn stijl. Jij kleedt/kleedde je alleen zo op een feest, is het dan jouw stijl?
|
Mijn ideale outfit? Tja, voorheen probeerde ik nog best wel de 'mode' te volgen maar ik ben er achter dat toch meer de kakkant mij beter staat. Kraagjes, blousjes, als ik dat draag krijg ik positieve reacties en als ik me kleed als in de laatste mode nu met van die baggy broeken enzo. Tja, dat lijkt gewoon niet bij mij. Duss.
Bij jongens vind ik het stoere wel mooi (bij meisjes ook maar je moet er het type en figuur voor hebben). Maar jongens in de kakstyl vind ik ook weer mooi. Maar niet er tussenin. Het moet duidelijk 'iets' zijn zeg maar. ![]()
|
Wat ik zelf erg ''stylo'' vind (Ik gebruik dat woord NOOIT) is dat iemand gewoon gekleed is zoals hij/zij dat wil
![]() ![]() ![]() Wat een jongen moet dragen om ''stylo'' te zijn: Een normaal zittende, niet onder aan de kont hangende, broek met vale stukken erop. Daarboven een leuk sportief shirt/hemd bijv van het merk G-sus. Daaronder draagt hij dan mooie lage puma sp's... En z'n haar zit gewoon een beetje warrig ![]() Dus dat vind ik ''stylo'' (Gek wat gebruik ik dat woord vaak ![]() Maar ik kom ook uit een klein dorpje en je moet weten dat de mode hier in Overijssel niet zo extreem is, als in bijvoorbeeld A'dam of R'dam, wij lopen er dan zeg maar een beetje 'boerig' bij ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ze soms best lief zijn, om een uur of half drie 's nachts, als ze lange vloei nodig hebben. Zo steelo. Het zal me een rotzorg zijn :].
||
Citaat:
die linske lijtk me wel n relexte gast eigk...
|
|