Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 21:09
serone
serone is offline
Nu mn ex het vorige week uit heeft gemaakt, omdat hij geen verliefde gevoelens meer voor me had, praat hij niet meer tegen me en waarom!!! echt geen idee. Terwijl hij nog zei dat ie graag als vrienden met me door wilt gaan.. en dat ie me zekr niet wilde kwetsen omdat ik daar volgens hem veels te lief voor ben. Hij wilde me ook nog persoonlijk hierover spreken.. en zei dat ie me de volgende dag zou bellen , maar dat heeft ie niet meer gedaan. Hij had het nog beloofd!! Dat maakt me best wel kwaad.
Ik snap hier dus echt de ballen niet van!Ik laat hem nu verder dan ook maar met rust, maar voel me er niet lekker bij.

Wat moet ik hier nou mee????
Hoezo houdt hij zich niet aan zn afspraak! terwijl hij had beloofd mij te bellen voor een gesprek onder 4 ogen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 21:12
hellion
hellion is offline
mss is hij bang om je onder ogen te komen? Bang om je te kwetsen ofzo? Bel hem anders, misschien wil hij dan

veel succes ermee
Oud 10-06-2003, 07:27
serone
serone is offline
hij had idd wel een schuldgevoel.

Ik ken hem pas sinds een maand! heb hem tijdens het uitgaan leren kennen.. hij werkt edaar als barman. Hij vertelde dat hij me een erg speciaal meisje vond.. en ik had ook zeker het idee dat ie me echt maar dan ook echt leuk vond. Hij is zelfs een keer bij me thuis op bezoek geweest... en daarnaast zagen we elkaar vaak tijdens het uitgaan. Nu helaas niet meer, omdat hij deels door mij ook ontslagen is... omdat hij volgsns zijn baas heel zn tijd aan mij besteede. Maar goed hij had het daar ook wel een beetje gezien.. en was toch wel vanplan ontslag te nemen ,daar niet van.

Maar het zou idd ook kunnnen zijn dat hij iemand anders op het oog heeft.. en dat hij daarom geen behoefte heeft om met mij te praten.. Nou hoop dat ik er snel achter kom. Want voel me nog steeds zwaar gekwetst.
Al belt ie me even op .. doet me erg goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten