Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 22:18
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey,

Tot hoever gaat het contact tussen jou en je collega's. Ik bedoel dan bijvoorbeeld met uitgaan. Wij gaan vaker met het werk stappen, en dan dans ik gewoon ook best close met mijn baas. Bij ons op t werk is ook niemand ouder dan 25. Maar tot hoever vinden jullie t kunnen, of wordt het 'intiem'? Wij hadden laatst een feest met het werk en gingen 's nachts met de bus terug, toen heb ik in de armen gelegen van een collega van mij. Hij is assistent-filiaalmanager, (dus ook beetje baas) maar vinden jullie dat dan kunnen? Of kan dit meer betekenen dan vriendschappelijk? Hoe gaan jullie om met collega's?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 22:26
Gwinnie
Gwinnie is offline
heb ik een deja-vu??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:41
SHAZZ
SHAZZ is offline
Vertel!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 23:26
Verwijderd
ik bewaar zakelijk contact met ze. verder is alles daarmee gezegd
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 23:38
City2000
City2000 is offline
Nou ik ben wel eens iemand tegen gekomen op een feest..
hoor ze wel vaker dat ze naar feesten gaan waar ik ook wel eens kom.. maar goed ik besteed me geld tegenwoordig aan iets anders! iets veel leukers! en die feesten zijn toch belachelijk duur,
maar wel rete vet! maar nee ik zou niet in de armen liggen van een collega.. zou het strikt "zakelijk" houden.. maar goed hangr er ook vanaf waar je werkt.. bedoel als je met die mensuh in een snackbar werkt vind ik het anders dan wanneer je met een carriere bezig bent en daar je collega's van kent.

CIAO
Oud 06-06-2003, 23:42
SHAZZ
SHAZZ is offline
Het was een personeelsfeest en alles was gratis ! En ja tis als bijbaantje dus er zitten geen carrieremogelijkheden in . Maar verder geen reacties??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 23:48
City2000
City2000 is offline
wat voor een werk doe je dan psies en hoe werk je samen met ze?

Kus
Oud 07-06-2003, 14:22
Verwijderd
Met sommigen heb ik prive ook contact en met sommigen alleen strikts zakelijk. Ligt er maar helemaal aan. Maar als bedrijf zijnde is het een vaste kern mensen die veel voor elkaar en voor de zaak over hebben. We zijn bijv afgelopen jaar met een groep op ski weekend geweest.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:52
Jamezy
Jamezy is offline
Been there, done that

Als je zo ongeveer veertig uur in de week met iemand doorbrengt... Is best een tijdje natuurlijk. Logisch dan dat er wel vriendschappen ontstaan, op de ♪één of andere manier. Private stuff, dus

Maar mocht er eens een keer echt wat gebeuren... Kzou niet weten hoe ik me de volgende dag zou moeten gedragen!
Oud 08-06-2003, 19:43
Multilot
Multilot is offline
ik heb een tijdje terug met een collega van me gezoend... Op het werk hing eigenlijk altijd al een bepaalde spanning tussen ons... Het was eigenlijk niet mn bedoeling hem te zoenen, maar het gebeurde... Verder is het ook niets geworden. We zijn nog steeds wel goede vrienden...

Voor de rest, om het eens van de andere kant te bekijken, een van mn beste vriendinnen werkt ook bij mij, dus daar ben ik erg close mee... Kan ik ook zeer goed mee werken.
Als we met de hele groep uitgaan is het altijd zeer gezellig, en eigenlijk zijn het ook over het algemeen wel vrienden van me...
Oud 08-06-2003, 19:50
gizmo
gizmo is offline
Ik heb 2 baantjes.
*1e.. ik werk in een restaurant. De collega's zijn gezellig en zijn 1x met zijn allen uitgweest. Leuke mensen om zo mee te praten maar verder blijft het gewoon zakelijk. Een super goede vriendin van mij werkt in de keuken.. ik in de bediening en verder niets.

*2e .. werk ik bij een rozenkwekerij. Met 3 collega's kan ik het supergoed vinden en we doen dan ook zo af en toe gezellig wat met elkaar. 1 jongen ervan is super verliefd op mij geweest en er hing wat spanning tussen maar door dingen is er verder niets uit gelopen.
Oud 08-06-2003, 20:23
Verwijderd
Toen ik een jaar full time werkte kwam er een nieuw meisje en daarmee werd ik heel goede vriendinnen, ik hing altijd bij haar thuis in het weekend, bleef slapen, gingen af en toe uit.
Na dat jaar kreeg ik een vriend en ging weer naar school dus toen werd het minder. Nu zien we elkaar af en toe eens, meestal zie ik haar in de h&m waar ze nu werkt, en ben nog een keertje langs geweest bij haar thuis.

Van de collega's van nu ga ik maar met 1 meisje buiten werk om, samen sporten.

Verder ga ik nog weleens met een ex-collega om die zit nu bij mij op school. Toen hij er nog werkte gingen we ook al goed om, maar niet echt buiten werk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:47
Boshuisje
Boshuisje is offline
Ik werk nu al een tijdje in een boekhandel, ergens in het land. Maar het is verboden om een relatie te beginnen op het werk. En ik heb 2 chefinnen,
Niet dat ze de moeite waard zijn, maar er lopen wel leuke jonge mensen rond, die wel voor mij de moeite waard zijn....

Maar ik heb geen zin om betrapt te worden, en als gevolg daarvan te kijken of er nog leuke mensen rondlopen bij de Sociale Dienst.

Groetjes....
Oud 08-06-2003, 21:48
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Jamezy schreef op 08-06-2003 @ 17:52:
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 22:06
Thomas
Thomas is offline
Idem hier.

Citaat:
nare man schreef op 07-06-2003 @ 00:26:
Ik bewaar zakelijk contact met ze. verder is alles daarmee gezegd
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 22:21
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
wat voor een werk doe je dan psies en hoe werk je samen met ze?
Ik verkoop cdtjes. We werken maar met weinig man, dus is soieso goed contact onderling. Iedereen weet zowat alles over elkaars prive-leven.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:32
vrijgezel
vrijgezel is offline
wij hebben 2 keer per jaar wel een feest van het werk

het is altijd erg gezellig en met bijna iedereen klikt het enorm goed.

zijn ook al enkele relaties op het werk geweest.
ook gaat er zo nu en dan iemand met elkaar.

met veel collegas gaan we altijd de kroeg in na het werk.
we zitten ook altijd na op het werk.

nu hebben we in oktober een personeelsfeestje waar we ergens gaan overnachten en 1 persoonskamers zijn er niet dus dat gaat nog gezellig worden.

mijn baas is ook wel relaxt, kan je goed mee ouwehoeren en die probeert altijd te koppelen

ook is iedereen best wel close met elkaar.
Oud 09-06-2003, 16:51
Yolcu
Yolcu is offline
Met 1 of 2 van mijn collega's heb ik ook contact buiten het werk, met een stuk of 5 collega's kan ik altijd overal over praten, dat zijn echt een beetje mijn vriendinnen. Met de rest van mijn collega's en met m'n leidinggevenden is de relatie strikt zakelijk, al weten we allemaal wel veel over elkaars levens enzo.
Oud 09-06-2003, 17:14
Otis
Otis is offline
bij mn oude werk was het wel zo dat wel elkaar allemaal tegen kwamen tijdens het uitgaan en dan trek je gewoon met elkaar op enzo en bij die baan heb ik ook mn exvriend leren kennen , met wie ik nog n redelijke relatie heb gehad.

Maar nu werk ik bij de V&D en dat is toch iets grootschaliger (of hoe zeg je dat) En ik ben er nieuw dus ...
Gelukkig ben ik wel redelijk sociaal ingesteld dat ik met iedereen ga praten enzo..Nu zijn er 2 meisjes op mijn werk waar ik gewoon mee kan praten/lachen enz. Maar dan niet zo oppervlakkig als met de rest..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:40
Quiana
Quiana is offline
Met de één ga ik beter om dan met de ander,
zorg ervoor da'k met iedereen wel gewoon
kan praten ed, maar diepe vriendschappen zijn er niet..
Reageren

Regels voor berichten