![]() |
||
Citaat:
of een hyper zijn (bij suikerziekte), had een meisje iig wel als ze te weinig/veel had gegeten, of fout had gespoten oid.
|
Ik heb dat altijd als ik in de winter heel hard naar school fiets en dan ga zitten in een warme klas. IK heb het ook als ik sinnasapelsap drink op een nuchtere maag. Je moet gewoon even uitvinden waar je het van krijgd, en dat dan proberen te vermijden.
|
Ik heb dat ook wel eens, en volgens mij kan het idd komen doordat je suikerspiegel te laag is (ik ga dan ook altijd trillen en heb geen controle meer over mn bewegingen, je bent dan ook wit en soms duizelig). Ik heb dan ook het gevoel dat ik ga flauwvallen, dan draait de wereld om me heen en krijg ik ineens vlagen van misselijkheid, heel raar. Je kan als je dat hebt, of je hoofd tussen je knieen doen, of je handen vouwen en die in je nek leggen en dan je hoofd en nek naar achter duwen terwijl je je handen naar voor duwt, dan stroomt er meer bloed naar je hersenen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik ken 't. Heb dat meerdere keren gehad.
Heb toen 'n periode gehad dat ik telkens zat te hyperventileren. Misselijk, duizelig, weinig gevoel in handen e.d., koud/warm, etc. Heel nasty. Lijkt dus op wat jij beschrijft. Het hoeft natuurlijk geen hyperventilatie te zijn bij jou, het kan ook al zo zijn dat je gewoon verkeerd ademhaalt. Dus dat er teveel zuurstof in je bloed terecht komt.
|
|