Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb wel dat ik er paranoia van kan worden, maar ik heb laatst ontdekt dat ik dat bij een andere drug ook had. Dus misschien zit dat wel in mijn aard, ik heb verder ook geen psychische problemen of zo. Dus ik kan mij wel voorstellen dat je er raar van wordt, maar niet dat het zo erg is dat je echt fout gaat oid. Dat niet.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Que?
Ik beweer overigens niet dat het niet slecht kán vallen. Ik vind het gewoon vreemd, mede omdat ik zeker toen ik wat jonger was dagelijks grote hoeveelheden rookte. Zelfs toen ik hele dagen lang een joint brandende hield heb ik me er nooit slecht door gevoeld. Kan me gewoon lastig voorstellen hoe dat dan opeens zou gebeuren ![]() |
![]() |
|
Zelfde ervaring mee.. Eerste blowtje gerookt toen ik een jaar of 11, 12 was en vanaf m'n 14e tot m'n 19e/20e elke dag geblowd. Toen na nieuwjaar bij een vriend een waterpijp gerookt, met zo'n verlengstukje waar je dan whiskey in kan doen (o.i.d.). Daar ging ik me echt zwaar klote van voelen, dus even rustig op het balkon gaan staan om wat te bedaren, maar heb er uiteindelijk een uur staan hyperventileren omdat ik verwachtte elk moment neer te kunnen vallen.
Dus geen waterpijp meer voor mij dacht ik in eerste instantie ![]() Relaxt verder met jointjes roken, zoals altijd, nergens last van. Toen ging ik met m'n broer naar een theatervoorstelling van Jörgen Raymann, van te voren even een blunt roken; lekker toch? Totdat ik in de zaal zat en weer zo'n beklemmend, angstig gevoel naar boven kwam. Weer hyperventileren, adem tekort, net alsof er constant iets op m'n borst stond te springen. Dus geen blunt meer dacht ik?! ![]() ![]() Maar sindsdien was het bij elk wiet blowtje weer precies hetzelfde, wel wat minder hevig, maar herkenbaar. Dus gingen we alleen maar hasj roken! Dat ging ook een aantal weken goed, totdat ik (tegen beter weten in) een cocktail had gerookt met een maat die een kleine 20km verderop woonde, en er na die 'aanval' 2,5 uur over gedaan heb voor ik thuis was aangezien alles zo heftig op me af kwam. Zelfde verschijnselen als ik daarstraks genoemd heb, maar nu sloegen ook alle gewrichten op slot, dus autorijden ging amper, spierkrampen door heel m'n lichaam, noem het maar op.. Sindsdien ben ik van het blowen af gestapt, van de een op de andere dag, en heb niets meer gerookt vanaf dat moment.. Vraag me vaak toch wel af of ik er nog steeds last van zou hebben, want ja, blowen is nou eenmaal relaxt zoals deze mede-stoners ook weten ![]() Maar ja, liever over de zeik dan weer zo'n kutverhaal zoals hierboven ![]() Weet trouwens niet of dit meer thuis hoort in een trip-report, maar oké, om toch maar even duidelijk te maken dat THC wel degelijk een soort uitwerking op een ervaren iemand kan hebben !
|
|