Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 16:06
Verwijderd
Ik zei in dit topic het volgende:
Citaat:
Wat ik me afvraag... als er zo veel meiden hier zijn die wel eens sex hebben gehad tegen hun zin of andere sexuele handelingen hebben moeten doen of hebben moeten ondergaan tegen hun zin, zijn er dan hier ook jongens die wel eens zoiets deden? En zo ja, durven ze dat toe te geven? Ik ga een topic maken.
Natuurlijk geldt het ook voor meiden die wel eens iets hebben gedaan tegen de zin van hun vriend, of jongens bij hun vriend of meiden bij hun vriendin.

Dus... heb je wel eens, bij je vriend(in) of bij een vriend(in) of bij een kennis of bij een onbekende, iets gedaan op sexueel gebied dat diegene niet wilde? Zo kun je denken aan
- Sex hebben terwijl de ander helemaal geen zin had
- Betasten terwijl je wist of terwijl het logisch was dat diegene dat niet wilde (zoals bij onbekende meisjes in het zwembad je handen in het bikinibovenstukje steken, dat schijnt vrij vaak voor te komen, of een meisje in de disco in haar billen knijpen)
- Met dreigementen (of met dingen als 'maar je houdt toch wel van me?') iemand dwingen je oraal of manueel te bevredigen

En zo ja, waarom deed je dat? Was je zo geil dat je jezelf niet in kon houden, of wilde je wraak nemen op diegene, of leek het je grappig, of kon diegene je absoluut niets schelen, of was je te dronken/stoned om na te denken? Hoe reageerde diegene? Als diegene erg negatief reageerde, ben je toen opgehouden of toch doorgegaan? Of was het maar een moment?

Ik verwacht geen betekentenissen van 'ja ik ben een serieverkrachter', natuurlijk (hoewel, het mag wel, dit blijft een vrij anoniem forum)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:09
Verwijderd
Als het zo is, kan ik het me niet herinneren.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:14
snoopy
snoopy is offline
nee, dat heb ik nog nooit gedaan.
hoop ik wie weet hoe vaak m'n vriend het niet lekker vond...
Oud 10-07-2003, 16:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, niet dat ik weet. Ik heb wel vaker geprobeerd mijn vriend over te halen als hij niet wilde vrijen ('Zie je, je vindt me niet sexy!' *pruillipje* 'Je wil me niet meer!' *traantje*) Heel gemeen, want het is niet juist om iemand op die manier over te halen. Nu is het ook niet meer nodig gelukkig: hij heeft nu zelfs meer zin dan ik, en dat kwam vroeger minder voor.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:20
Qimm
Qimm is offline
Nope, nooit tegen mijn zin, nooit tegen zijn zin. Er was een stille niets moet alles mag (met toestemming) regeling.
Ik heb wel eens gehad dat ik wel wou maar zelf niet durfde. Ik had echt iets van... 'nou zeg stel je niet aan'
Toen is het er niet van gekomen, uiteindelijk wel TOen durfde ik wel
Oud 10-07-2003, 16:27
jayjay
jayjay is offline
helemaal niks nie...

Okee, overhalen als hij niet zoveel zin heeft...

maar dat gaat van twee kanten en is eigenlijk een spelletje.

Al ben ik wel eens gechanteerd met blauwe ballen. Maar daar begin ik eens een topic over
Oud 10-07-2003, 16:45
LM
LM is offline
nee, nooit mee gemaakt.
Oud 10-07-2003, 16:49
snoopy
snoopy is offline
maar wat ik ook zei in die (is het nou de topic?) andere topic:
jongens weten vaak niet eens dat ze iets tegen jouw zin doen. hebben we geleerd met psychologie.
Oud 10-07-2003, 16:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-07-2003 @ 17:49:

jongens weten vaak niet eens dat ze iets tegen jouw zin doen.
Inderdaad, die denken dat, als je je ogen dichtknijpt, het vast heel lekker is. En dat, als je een beetje tegenstribbelt, je dat alleen doet om het voor hem spannend te maken of zo. Denk ik.
Daarom moeten mensen gewoon zeggen wat ze willen, en niet alles zomaar laten gebeuren. De ander kan dat ook niet altijd ruiken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 10-07-2003 @ 17:55:
Inderdaad, die denken dat, als je je ogen dichtknijpt, het vast heel lekker is. En dat, als je een beetje tegenstribbelt, je dat alleen doet om het voor hem spannend te maken of zo. Denk ik.
Daarom moeten mensen gewoon zeggen wat ze willen, en niet alles zomaar laten gebeuren. De ander kan dat ook niet altijd ruiken.
"meisjes die 'nee' zeggen, bedoelen eigenlijk 'ja'..."
Oud 10-07-2003, 17:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-07-2003 @ 16:57:
En als een jongen dat tegen je zegt schop je hem in zun ballen en zeg je... "Wat bedoel ik met nee?"
En je blijft net zo lang schoppen tot je het goeie antwoord hoort! ZO Ik haat het als mannen zo doen/zijn.
Oud 10-07-2003, 17:16
never mind
never mind is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-07-2003 @ 17:57:
jongens deken altijd dat meisjes "JA NEEM ME!!!!" met hun lichaam scheeuwen terwijl ze verbaal weigeren...

Dat geven verkrachters vaak ook op als motief
Oud 10-07-2003, 17:26
snoopy
snoopy is offline
Al loop ik in m'n blote kont op straat, dan nog heeft niemand het recht om aan me te zitten als ik dat niet wil. (niet dat iemand hier het tegenovergestelde beweert, hoor...)
Zelfs al roep ik eerst nog "neem me". Als ik daarop terugkom, hoort hij (zij?) me met rust te laten.

Maar goed... Ik liep s met een spijkerbroek aan en een truitje dat niét kort/strak/laag uitgesneden was aan in een disco.
Vraagt een jongen of ik met m mee naar huis wil. Zeg ik "nee."
Zegt hij: "ja, sorry hoor, maar met zulke kleren vraag je erom" Sorry?! Niet dus!
Oud 10-07-2003, 18:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
gheh alsof iemand dat gaat toegeven.
verder wel goed topic
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:18
Eurydice
Eurydice is offline
Toevallig vroeg ik me ook zoiets af.. Stel..
Je hebt (bijv.) iemand opgepikt en allemaal verwachtingen gewekt, jullie belanden in bed en hij denkt dat jullie het gaan doen, maar jij hebt daar weinig geen zin in.
Je moet natuurlijk nooit iets doen tegen je zin in, maar ik ben eigk wel benieuwd of je dan nog zo *goed/moedig* (beter woord weet ik ff niet) bent om dat te zeggen... Jullie liggen naakt naast elkaar, je hebt het idee dat je het eigk niet meer kan maken (kan natuurlijk wel, maar zou t best n rotsituatie vinden) en het te ver hebt laten komen... Zeg je dan nog dat je eigk liever stopt?
Oud 10-07-2003, 19:42
Ireentje
Ireentje is offline
Als ik diegene niet echt ken?
Dan speel ik een dramatisch verhaal: shit...ik kan dit echt niet, dan begin ik te huilen en ren het huis uit. Als diegene er nog wat over vraagt mompel ik wat over psychologisch verleden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:13
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uhm.....neej zover ik weet ehb ik nog nooit iets gedaan bij een meisje wat zij niet wou......natuurlijk weleens geprobeert als mn vriendin geen zin had om haar een beetjuh over tehalen...maar nee.....nooit.....zouk ook nooit doen overigens.....klinkt misgien cliche maar ik geniet alleen als ik weet dat zij ook geniet......duzz.......en nee heb ook nog nooit sex gehad terwijl ik nie wou...komt overigens ook vrij weinig voor dat ik niet wil!
Oud 10-07-2003, 21:28
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 10-07-2003 @ 20:18:
Je hebt (bijv.) iemand opgepikt en allemaal verwachtingen gewekt, jullie belanden in bed en hij denkt dat jullie het gaan doen, maar jij hebt daar weinig geen zin in.
Je moet natuurlijk nooit iets doen tegen je zin in, maar ik ben eigk wel benieuwd of je dan nog zo *goed/moedig* (beter woord weet ik ff niet) bent om dat te zeggen... Jullie liggen naakt naast elkaar, je hebt het idee dat je het eigk niet meer kan maken (kan natuurlijk wel, maar zou t best n rotsituatie vinden) en het te ver hebt laten komen... Zeg je dan nog dat je eigk liever stopt?
gewoon nee zeggen.
als je te maken hebt met een leuk persoon komen de excuses vanzelf , ook al heb je laten merken dat je wel wilde dat kan natuurlijk in een opwelling gebeurt zijn.

en achteraf spijt is nergens goed voor
Oud 10-07-2003, 22:54
Verwijderd
Jeetje nog geen fatsoenlijke reacties... Ja ik beken... Op mijn 13e heb ik in het zwembad aan borstbetasten gedaan... Schaam me er van de ene kan twel een beetje voor, maar van de andere kant was ik zo zenuwachtig en bang dat ik nauwelijks iets deed, denk niet dat de meisjes bij wie ik het deed dachten dat het opzettelijk was, deed het namelijk ook nog in zo'n stroomversnellingding. Was ook weinig te voelen eigenlijk, je moet je tijd nemen om er iets aan te beleven, maar die tijd heb je als dertienjarig jongetje ion een vol zwembad niet!

Oh ja, heb ooit een meisje na heel veel gezeur zo ver gekregen dat ze met me tongzoende, dat wilde ze eigenlijk niet, ze deed het gewoon om van me af te zijn. Maar dat vind ik niet echt meetellen...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:55
Verwijderd
nee niet dat ik weet, en als dat zo is, ga ik me zelf ontzettend haten
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 08:33
Magdalena
Magdalena is offline
Hmmmmm, het enige voorval wat ik me kan herinneren en wat misschien nog een beetje van toepassing is, is dat mijn vriend nogal laat terug in de tent kwam (we waren met een groep op werchter), omdat hij met twee vrienden nog even naakt over de camping was gaan rennen, nadat ze iets teveel op hadden. Toen hij terug in de tent kwam voelde dat koude naakte lichaam zo lekker dat ik gelijk zin kreeg maar mn vriend eigenlijk niet zo, want hij had iets teveel bier en was iets te moe (begrijpelijk om 6 uur 's ochtends) maar gaf uiteindelijk toch toe om het te proberen na een heel lief vragend gezichtje met lief onschuldig glimlachje van mij. Het liep echter op niets uit, want het werkte gewoon niet zo met teveel slaap en alcohol.

Maar goed, dat is nou ook niet zo dramatisch. Het is niet zo dat ik hem half verkracht heb ofzo en als hij nee had gezegd na mijn overhalingspoging had dat prima geweest en was ik er niet verder op doorgegaan, wat hij ook wel weet.
Oud 11-07-2003, 08:37
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 10-07-2003 @ 20:18:
ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een poging zou wagen en zou proberen zin te maken. als die poging om zin te maken enigszins zou lukken zou ik nog wel doorgaan. Zo niet, dan houdt het voor die avond op.
Als ik iemand oppik dan heb in principe wel zin in seks met diegene en zou de enige reden dat ik geen zin meer had kunnen zijn dat ik te moe was. Dan zou ik gewoon een logeerpartijtje voorstellen en in de ochtend seks.
Oud 11-07-2003, 11:20
Verwijderd
En het is ontzettend offtopic. Als jullie je reacties verwijderen, verwijder ik de mijne, en is sarahbressers' topic niet naar de kloten.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:49
Verwijderd
Nee, nog nooit gedaan. Wel eens gehad dat ik heel graag seks wilde, maar hij heel erg moest slapen omdat hij vroeg op moest... maar toen hield ik na wat aandringen op en draaide ik me om.

Hij heeft mij wel vaak overgehaald om seks te hebben, maar overhalen valt bij mij niet in de categorie 'tegen mijn zin'. Ik wilde eerst niet, maar vervolgens wel...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten