![]() |
||
Verwijderd
|
Ik zei in dit topic het volgende:
Citaat:
Dus... heb je wel eens, bij je vriend(in) of bij een vriend(in) of bij een kennis of bij een onbekende, iets gedaan op sexueel gebied dat diegene niet wilde? Zo kun je denken aan - Sex hebben terwijl de ander helemaal geen zin had - Betasten terwijl je wist of terwijl het logisch was dat diegene dat niet wilde (zoals bij onbekende meisjes in het zwembad je handen in het bikinibovenstukje steken, dat schijnt vrij vaak voor te komen, of een meisje in de disco in haar billen knijpen) - Met dreigementen (of met dingen als 'maar je houdt toch wel van me?') iemand dwingen je oraal of manueel te bevredigen En zo ja, waarom deed je dat? Was je zo geil dat je jezelf niet in kon houden, of wilde je wraak nemen op diegene, of leek het je grappig, of kon diegene je absoluut niets schelen, of was je te dronken/stoned om na te denken? Hoe reageerde diegene? Als diegene erg negatief reageerde, ben je toen opgehouden of toch doorgegaan? Of was het maar een moment? Ik verwacht geen betekentenissen van 'ja ik ben een serieverkrachter', natuurlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En je blijft net zo lang schoppen tot je het goeie antwoord hoort! ZO ![]()
||
Citaat:
Dat geven verkrachters vaak ook op als motief
|
Al loop ik in m'n blote kont op straat, dan nog heeft niemand het recht om aan me te zitten als ik dat niet wil. (niet dat iemand hier het tegenovergestelde beweert, hoor...)
Zelfs al roep ik eerst nog "neem me". Als ik daarop terugkom, hoort hij (zij?) me met rust te laten. Maar goed... Ik liep s met een spijkerbroek aan en een truitje dat niét kort/strak/laag uitgesneden was aan in een disco. Vraagt een jongen of ik met m mee naar huis wil. Zeg ik "nee." Zegt hij: "ja, sorry hoor, maar met zulke kleren vraag je erom" ![]() ![]()
|
Toevallig vroeg ik me ook zoiets af.. Stel..
Je hebt (bijv.) iemand opgepikt en allemaal verwachtingen gewekt, jullie belanden in bed en hij denkt dat jullie het gaan doen, maar jij hebt daar weinig geen zin in. Je moet natuurlijk nooit iets doen tegen je zin in, maar ik ben eigk wel benieuwd of je dan nog zo *goed/moedig* (beter woord weet ik ff niet) bent om dat te zeggen... Jullie liggen naakt naast elkaar, je hebt het idee dat je het eigk niet meer kan maken (kan natuurlijk wel, maar zou t best n rotsituatie vinden) en het te ver hebt laten komen... Zeg je dan nog dat je eigk liever stopt?
|
uhm.....neej zover ik weet ehb ik nog nooit iets gedaan bij een meisje wat zij niet wou......natuurlijk weleens geprobeert als mn vriendin geen zin had om haar een beetjuh over tehalen...maar nee.....nooit.....zouk ook nooit doen overigens.....klinkt misgien cliche maar ik geniet alleen als ik weet dat zij ook geniet...
![]() ![]()
||
Citaat:
als je te maken hebt met een leuk persoon komen de excuses vanzelf , ook al heb je laten merken dat je wel wilde dat kan natuurlijk in een opwelling gebeurt zijn. en achteraf spijt is nergens goed voor ![]()
|
Verwijderd
|
Jeetje nog geen fatsoenlijke reacties... Ja ik beken... Op mijn 13e heb ik in het zwembad aan borstbetasten gedaan... Schaam me er van de ene kan twel een beetje voor, maar van de andere kant was ik zo zenuwachtig en bang dat ik nauwelijks iets deed, denk niet dat de meisjes bij wie ik het deed dachten dat het opzettelijk was, deed het namelijk ook nog in zo'n stroomversnellingding. Was ook weinig te voelen eigenlijk, je moet je tijd nemen om er iets aan te beleven, maar die tijd heb je als dertienjarig jongetje ion een vol zwembad niet!
Oh ja, heb ooit een meisje na heel veel gezeur zo ver gekregen dat ze met me tongzoende, dat wilde ze eigenlijk niet, ze deed het gewoon om van me af te zijn. Maar dat vind ik niet echt meetellen... |
![]() |
|
![]() |
Hmmmmm, het enige voorval wat ik me kan herinneren en wat misschien nog een beetje van toepassing is, is dat mijn vriend nogal laat terug in de tent kwam (we waren met een groep op werchter), omdat hij met twee vrienden nog even naakt over de camping was gaan rennen, nadat ze iets teveel op hadden. Toen hij terug in de tent kwam voelde dat koude naakte lichaam zo lekker dat ik gelijk zin kreeg maar mn vriend eigenlijk niet zo, want hij had iets teveel bier en was iets te moe (begrijpelijk om 6 uur 's ochtends) maar gaf uiteindelijk toch toe om het te proberen na een heel lief vragend gezichtje met lief onschuldig glimlachje van mij. Het liep echter op niets uit, want het werkte gewoon niet zo met teveel slaap en alcohol.
Maar goed, dat is nou ook niet zo dramatisch. Het is niet zo dat ik hem half verkracht heb ofzo en als hij nee had gezegd na mijn overhalingspoging had dat prima geweest en was ik er niet verder op doorgegaan, wat hij ook wel weet.
||
![]() |
Citaat:
Als ik iemand oppik dan heb in principe wel zin in seks met diegene en zou de enige reden dat ik geen zin meer had kunnen zijn dat ik te moe was. Dan zou ik gewoon een logeerpartijtje voorstellen en in de ochtend seks.
|
Verwijderd
|
Nee, nog nooit gedaan. Wel eens gehad dat ik heel graag seks wilde, maar hij heel erg moest slapen omdat hij vroeg op moest... maar toen hield ik na wat aandringen op en draaide ik me om.
Hij heeft mij wel vaak overgehaald om seks te hebben, maar overhalen valt bij mij niet in de categorie 'tegen mijn zin'. Ik wilde eerst niet, maar vervolgens wel... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwen schaden of vriendschap naar de knoppen? misterwho | 9 | 25-04-2006 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Balen! -> heeft hier iem. chantage (int frans!) Lonnepon | 3 | 21-05-2002 19:27 |