Advertentie | |
|
![]() |
|
ps de stream van www.bassdrive.com is echt dope! En 's avonds zenden ze ook DnB-sets uit!
||
Citaat:
photek >> ![]() |
![]() |
|
Ben sinds een half jaar verkocht.
Ga zo veel mogelijk naar feestjes: Forms in goudvishal Arnhem, Blackout in Tivoli Utrecht en ook een keer Major League in Nighttown Rotterdam. En 21 juni waarschijnlijk ook TeeBee in Groningen ja. Vette dj's / producers: - Concord Dawn - Technical Itch - Black Sun Empire - Konflict / Kemal / Rob Data - Stakka & Skynet - Dom & Roland - Twisted Individual - Rawthang - Pendulum - Peshay - Dylan - TeeBee - Total Science - Dillinja - Cause 4 Concern - John B - Ram Trilogy Zoiets? Drum 'n Bass in Nederland leeft wel volgens mij. Elke week meerdere druk bezochte feesten, toch vooral in de randstad, maar ja. En ook Engelse dj's komen graag een weekendje in Nederland draaien. Major League waren volgens mij wel tegen de 2000 bezoekers... Nog een forum: www.dnbforum.nl
||
Citaat:
Was wel vet. Ook weinig mis met het geluid daar in Nighttown.
|
Theater was hiphop/triphop enzo, basement ben ik helaas maar veel te kort geweest. Dillinja had slechte plaatkeuze, maar goeie mix. En dan Black Sun Empire. Afluiter. Zo allejezus hard en dan om half zes 's ochtends...
Was kapot.
|
![]() |
||
Citaat:
waar? daar wil ik ook heen (aangezien alles meestal om 4 uur is afgelopen)
|
Was alleen toen die queensnight. De rest is idd meestal om vier uur wel afgelopen.
Maar wat was ik toen brak. Helemaal gesloopt. Zes uur lang dansen, zuipen en blowen. En dan nog terug met de trein.
|
Verwijderd
|
Ik!
Vrijdag 13 Juni Fenix Sittard (www.fenix.nl) zaal: APOCALYPSE Drum 'n Bass Dj's BONER (Puncture), D'ro (Da Lighta Crew), BUNGA (Smeltkroes), MO, SATORI SAMA Chillout: E&J ENGINE (Little More Reggae, V.B.I.) Visuals: ECHELON (Smeltkroes) zaal open 21:00u entree voor 23u € 2,50 na 23u € 5,00 KOMEN ! superfeest! Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 12:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens, las net wat over de effenaar, is misschien ook de moeite waard, maar heb helaas geen slaapplaats en wil wel de nacht doorkomen ![]() |
![]() |
|
![]() |
hahaha geen DnB scene in nederland?
damn sinds dit jaar explodeert het..waren we eerst supaaaaaaaah happy als Hype kwam, nu zijn er elke week wel 3 of 4 feesten om uit te kiezen, alleen meestal vallen ze allemaal op dezelfde datum, de grote namen dan hehe. het enige jammere is dat het nog steeds zo'n alto scenetje is, naar mijn idee. wat ik zoal luister? Eib/ Bad company Zinc Hype Dillinja J majik Ed rush and optical Matrix Teebee Die Krust Roni size/reprazent UFO Cause 4 Concern Aphrodite (yess daarmee begon ik ofcours hahaha) Ez rollers Renegade( maar die heeft zn naam veranderd he ?) Dom&Roland Decoder Concord dawn Trace Technical itch Dieselboy Aquasky Omni trio Digital Shy fx Future cut M ![]() Tali Goldie Mickey finn Grooverider Nicky blackmarket Peshay Marky 2 bad mice Calibre Simon Bassline smith Drumsound Ram trilogy Kontroll Stakka&Skynet ak1200 Total science en er was 1 nr wat ik zo vet vond...kan ff alleen niet vinden van who naja geen zin meer om verder te typen ![]() Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 22:00. |
![]() |
||
Citaat:
de basement bij II rockte harder dan de grote zaal imho. beneden kon je heerlijk dansen en stonden de vaste d&b heads vooraan :> het geluid boven was idd kut en iets te druk, maar minder druk dan I gelukkig. |
![]() |
||
Citaat:
|
Laatst dylan gezien maar dat viel heel erg tegen.
Mja, ik kom voor DnB voornamelijk in atak of op privee feesten. Donderdag avond is meestal basic grooves in atak, hier de link:Basic Grooves Zitten een aantal DnB dj's bij en er worden ook regelmatig andere dj's uitgenodigd.
||
Citaat:
Bij MJ I was de basement ook wel relax met John B, maja dat was meer elektro..
|
als jullie geinteresseerd zijn, is wel belgisch...heb ik een site/forum voor jullie waarr er meestal over d&b gesproken wordt en t'zelfde voor hulp www.desc.be misschien dat jullie naar belgie zouden komen voor enkele fuiven
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt wel alsof iedereen begint met Aphrodite, want zo ben ik dus ook 'begonnen'. Kom alleen niet verder dan af en toe de 013 en Redzone hier in Eindhoven. Het is niet echt lekker om thuis te luisteren, dus je, als ik, nogal gig-gebonden. Bovendien erger ik me ook een beetje aan het Geertgehalte bij die feesten. Niet echt mijn soort, maar het is wel gezellig. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland belastingparadijs? Love & Peace | 15 | 08-05-2009 11:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Muziek |
Drum 'n Bass SirStoner | 47 | 24-07-2005 22:38 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
PO DNB, spoed Verwijderd | 18 | 26-05-2005 15:12 | |
Muziek |
goede drum 'n' bass Dittohead | 90 | 06-05-2005 23:05 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
PO onderwerp Verwijderd | 3 | 08-03-2005 13:28 |