Advertentie | |
|
![]() |
|
Ludduvvudduh Benny Neyman
Ik heb de laatste tijd zo’n onbestemd gevoel Ik kan haast niet meer blijven zitten op m’n stoel Als ik op straat loop val ik constant op m’n smoel Ik doe zo vreemd als je begrijpt wat ik bedoel ‘k hou m’n gedachten nog maar moeilijk bij mijn werk wil ik de kroeg n zit ik plotseling in de kerk en in het bos ie ik een beuk aan voor een berk dat is wat vreemd en op z’n minst gezegd wat sterk Refrein: ‘k zou bijna nog gaan denken dat dat komt door jou zou ’t waar zijn dat ik ludduvvudduh hebben zou ik weet gewoon niet wat ik doe ‘k ben niet mezelf wat ’n gedoe Ik vul de drinkbak van de hond met advokaat En neem de kat mee aan een bandje over straat Op de TV zie ik de NOS aan voor piraat Het is te hopen dat het snel weer overgaat Refrein Ik zag vandaag nog een mevrouw aan voor een man En vergelijk Dries Van Agt weer met Wim Kan Wanneer ik bak dan slaan de vlammen in de pan Is er een dokter die me beter maken kan Refrein geweldig.. die poetische teksten |
![]() |
|
zal ik eens ff heel wat nummers van andre hazes opnoemen?
Het is koud zonder jou 't rode licht amor amor amor speel niet met vuur zij gelooft in mij een beetje verliefd een vriend kom terug donker om je heen al jouw woorden zijn te veel eenzaam zonder jou de vlieger kleine jongen wat is dan liefde zeg maar niets meer blijf bij mij
|
|