graag jullie mening over het volgende;
na een relatie van een half jaar, heeft mijn vriend het uitgemaakt.
ik was echt overdonderd want ik had het idee dat het net weer zo goed tussen ons ging.
er waren wel eens kleine dingetjes waaraan we ons ergerden, maar dat lijkt me vrij normaal in een relatie.
toen hij het uitmaakte gaf hij als reden, dat hij geen type was voor een 'vaste- relatie'. ik accepteerde dit, want tja.. wat moet ik anders? ik heb hem gezegt dat ik het daar erg moeilijk mee had, en dat ik het niet goed begreep.
ik gaf ( en geef ) echt om hem..
hij zei dat het niet aan mij lag, maar aan hemzelf. en hij wist ook vrijwel zeker dat hij er spijt van zou krijgen.
( als je zeker weet dat je spijt krijgt, waarom maak je het dan uit?

)
hierna heb ik vrij weinig van hem gehoort en de gesprekken die we hadden waren ook erg oppervlakkig.
hij wilde niks meer met me temaken hebben..
als ik de kans kreeg, vroeg ik nog wel eens hoe het met hem ging, en of hij er nog moeite mee had, maar hij praatte er altijd overheen.
van zijn vrienden hoorde ik dat hij zich prima vermaakte als vrijgezel.
langzamerhand begon ik sterk te twijfelen aan zijn gevoelens voor mij, toen we nog wat hadden samen.
heeft hij ooit wel van me gehouden? hij had alleen maar aandacht voor zijn vrienden!
dat terzijde..
het is nu ongeveer 2 maanden geleden dat dit gebeurde, en een week geleden had ik een feest.
mijn ex was daar dus ook, en een half uur voor het einde van het feest, ging ik bij hem zitten.
ik vroeg of we nog 'vriendjes' waren en hij antwoorde met een 'natuurlijk!'.
zo'n reactie had ik nog nooit van hem gehad, dus ik was behoorlijk verbaast.
we raakten verder aan de praat, en op een gegeven moment keek hij me aan en zoende me.
ik begreep niet goed waarom het gebeurde, maar ik zoende dus terug.. ik had dit nooit verwacht
sinds dit voorval is hij ineens weer ontzettend aardig tegen me.
hij wil zelfs wat afspreken binnenkort..
ik wet niet goed wat ik hiermee aanmoet..
ik wil hem graag terug, maar het moet niet weer zoals eerst worden..
ik weet niet wat hij nog voor me voelt, en ik durf het ook niet zo goed te vragen..
iemand suggesties?
ik hoor 't graag... alvast bedankt!
Liefs, Wendy