Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik kan nue cgt nix meer, ik denk haar, ze stroomt door mn bloed, mn hartje klopt voor haar, alles is voor haar, kheb alles willen geven om t haar goed te maken, alles, dit hebbik toch niet verdiend? zon pijn,
giszer leek t goed te komen, we knfflen, ZOENEN, twas bijna goed, echt waar, door haar initiatieven, en nu dit...tis toch niet eerlijk, dat doe je toch niet na 14 maandjes...auwwwwwwwwww kwil niet meer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach... kop op... nu denk je nog heel veel aan haar en je zult wellicht altijd aan haar blijven denken, maar ze zal niet je hoofdgedachte blijven... ga verder met leven en niet met piekeren, want daar kom je nergens mee.
|
![]() |
kop op joh, ga veel dingen doen met je vrienden, ga uit, ga sporten, weet ik het allemaal... zet je radio keihard aan.
Ik had anderhalve maand geleden hetzelfde. Mn vriendin maakt t uit omdat ze niet meer verliefd was, na 6 maanden en het was volkomen onverwachts voor mij. Ik heb er 2 weken voor liggen janken (echt! ![]() kop op! |
![]() |
|
Waarom ben jij nou uit mijn leven
Waarom ben jij nou niet gebleven Waarom wou jij me niets meer geven Waarom ben jij vertrokken zonder reden Ik hou je vast in mijn gedachten Ik zie nog hoe je naar me lachte Ik mis je lippen op de mijne Een beeld dat nooit meer zal verdwijnen Jouw hand niet meer in de mijne |
![]() |
|
Ik tel de uren tussen morgen en vandaag
En kom steeds weer bedrogen uit Het duurt steeds langer voor de maan de lucht verlaat Terwijl ik wacht op jou besluit Probeer te raden hoe je denkt , en wat je voelt En wat je vindt van mijn verdriet Ik hoop dat je het niet uit medelijden doet Want zoÆn relatie wil ik niet Denk maar even niet aan mij Doet het echt alleen voor jou Want medelijden zijn heeft toch geen zin Als je niet echt van me houd Neem gerust nog even tijd Anders krijg je later toch weer spijt Of ben ik je nu al kwijt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou het niet meer smsen... je laat haar alleen nog maar rotter voelen en haar aan het twijfelen maken... het zal uiteindelijk toch weer op hetzelfde uitkomen , dat het WEER uitgaat en nog meer pijn doet (believe me, kspreek uit ervaring...en das nie leuk...) |
![]() |
|
Deze kilte maakt me gek
En dit gevoel is angstaanjagend Maar je woorden malen verder En m'n ogen kijken vragend Waarom zei je mij niet eerder Dat je zo van me vervreemd was Waarom sprak je over liefde Als je nooit van mij gehouden hebt Ik verlies het van de wanhoop En ik voel m'n tranen branden En ik zou niets liever willen Dan m'n hoofd weer in jouw handen Maar wat tot een uur geleden Nog zo veilig heeft geleken Is 'n hele grote leugen En 'n kaartenhuis gebleken |
![]() |
|
![]() |
dus twas al een keer over? (jah, sorry , kheb een paar threads van je gelezen maar niet allemaal)
Laat het nou gewoon rusten...lees die gedichten zelf zoveel keren alsje wilt en laat je emoties de vrije loop, maar het heeft zoweinig zin joh...als ze het wil , moet ze dat zelf inzien en niet door tal van depri gedichten.... ik deed precies hetzelfde, maar het helpt niet, echt... t eindigt met hetzelfde liedje... en hey, je bent 17! ![]() t kan later nog altijd! |
![]() |
||
Citaat:
kgeef t verdomme niet op, t kan niet echt niet, gister wou ze nog bijna en vandaag niet, ze weet t zelf niet...dit kan echt niet...kkan niet zonder dr... |
![]() |
|
Ookay ben nu online maar moest toch ff dit achterlaten:
Jij weet beter! Jij bent echt zoveel beter dan dat zij verdient! Ga nou niet denken dat je niks bent, je bent echt goed genoeg om te blijven leven! Denk niet dat je niks bent, dat ben je wel! Het leven gaat door en voor haar tien anderen. Jij gaat het maken in de wereld, oook zonder haar! Zonder haar is ook de wereld mooi.
||
Citaat:
Dit heeft geen zin. Ze krabbelt een dagje terug en dan is het weer over. Ze heeft het uitgemaakt en niet voor niets. Laat haar los en hou in vredesnaam de eer aan jezelf - iemand die je niet meer wil is deze moeite niet waard. Spreek met jezelf een termijn oid af. Een week of drie. En dwing jezelf dan tot andere gedachtes. Dat heeft mij geholpen. Schrijf het op, maar laat het haar niet lezen.
|
ik kan niet verder, dit doe je iemand toch niet aan na 14 maandjes, zo spelen met iemand zn gevoelens, eergisteren zoenen en vrijen en de dag erna..boos doen...na 14 maandjes, doe je zoiets toch niet, de vroig keer ging t ook zo ( 15 maandjes geleden) en toen kwam ze ook trug, de dag voordat ze t uitmaakte krijg ik nog smsjes dat ik dr allesje was, dat ze me miste...dat kan toch niet
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja, echt kap er nu gewoon mee!
je moet nu je gedachtes van je afzetten en zo lukt dat niet hoor! ze wist gewoon niet wat ze moest doen en nu heeft ze haar beslissing gemaakt... de slechte voor jou, maar waarschijnlijk wel de goeie voor haar. Wil je dat zij zich bij een relatie kut voelt? |
![]() |
|
![]() |
Luister, ze moet je niet meer. Dat is haar beslissing, die zul je moeten accepteren. Draag je verlies waardig en ga niet voor haar in het stof liggen wentelen. Je lijkt wel een drammende kleuter die zijn speeltje terug wil.
Je jankt je zelf fijn een maand de ogen uit je hoofd, en dan gaat het wel weer beter. We hebben het allemaal meegemaakt, en we staan allemaal nog recht overeind, dus dan kun jij het ook aan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Wat heeft het nou toch voor zin, om hier constant hetzelfde "wat moet ik doen-advies" te vragen, de enige die je een antwoord kan geven op al je vragen is dat meisje zelf.
Dus praat met d'r, daar heb je veel meer aan en als ze je geen duidelijk antwoord wil/kan geven, neem dan afstand, want ze speelt dan met je gevoelens. Ga verder met je leven en staar je niet blind op iets wat misschien nooit meer zal gebeuren.
||
Citaat:
![]() ![]() K voel me beroerd en zwaar depri.... Zij heeft mij ook hoop gegeven... en gister leek r ineens weer niks te zijn... Zal dus wel valse hoop geweest zijn... maar stiekem blijf je hopen... Dit moet slijten.. GADVER dat wil ik helemaal niet k wou dat gewoon weer goed kwam...
||
Citaat:
Jij moet de policy van dit forum nog eens lezen... anders hier geen posts lezen of gewoon je BEK HOUDEN.... Dat jij nou zo'n solitaire computerpik bent die dit gevoel nooit gekend heeft, wil niet zeggen dat anderen niet hun verhaal kwijt mogen om er een beetje mee om te gaan...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Laten we de beschuldiging eens omdraaien. Het feit dat jullie in zijn zelfmedelijden meegaan, houd je dat gevoel alleen maar in stand. Het is eigenlijk heel ironisch om te zien dat mensen tegen m zeggen dat t erg is etc etc... om hem te helpen..... Het feit dat je niet in staat bent om dat in te zien zegt meer over jouw (gebrek aan) levenservaring dan over mijn botte reacties.
|
![]() |
|
|