![]() |
|
![]() |
Deze 15e editie belooft een groot feest te worden met meer dan 50 aanvragen voor vrachtwagens!
Een aantal deelnemers zijn al bekend, deze doen al enkele jaren mee: Delirium Frankfurt, Nature One, Mayday, Paul van Dyk, Raveline, Space Ibiza en vele anderen. Nieuw dit jaar is de truck van DJ Rush en Marco Remus 'Kne'deep und Stereo 70' en 'Escape Catwalk' uit Denemarken. De organisatie heeft aanmeldingen ontvangen uit België, Denemarken, Israel, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië en Engeland, dus het belooft een gigantisch feest te worden! (www.loveparade.nl) Wie gaan er heen en wat vinden jullie van de line up?
|
![]() |
|
![]() |
DnB feest......nog niet vertegenwoordigd op L.P volgens mij....
maar dr moet vast iets zijn, verder ben ik vorig jaar wle ong. alle stijlen tegengekomen.(hardcore ![]() het was echt MEESTERLIJK! alleen dat het ging regen later op de dag was minder en aan het einde als ze stil gaan staan is eht zoooooooo druk op dat plein...en dan heb je wagens die rondrijden plus nog een podia...beetje geluidschaos. de afterparty was ERRUG dope! de aankleding vooral...chill out- met fonteinen en gras opde grond...een zaal met een doolhof van grote doeken die waren opgehangen met daarop projecties. en nog de muziekzalen dit jaar kan k niet want ik ben op vakantie. maar het is echt coo....de sfeer ook en lekker mensen kijken. (en je wel een beetje schamen als je de holland wagen tegenkomt....mental theo hehehe en mensen op klompen enzow) Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 16:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|