![]() |
|
Een vader van een kind met kanker is een project aan het opzetten voor kinderen/jongeren met kanker. Het doel van het project is het contact leggen met jongeren(kinderen), opdat ze niet te veel in een isolement komen te zitten. Kinderen/jongeren kunnen zich aanmelden(die kanker hebben of hebben gehad)(tot ongeveer 20 jaar), maar ook de mensen die een buddy willen worden. Een buddy houdt in dat je een maatje bent van een kind/jongere, waarmee je een contact aangaat. Dit kan door mailen, elkaar ontmoeten, praten, dingen ondernemen etc.
Wie lijkt het wat om zich als buddy aan te melden? Wie lijkt het wat om zich als deelnemer(Jongere met kanker) aan te melden? >>>>Surf dan naar: http://groups.msn.com/ebuddykinderenmetkanker De rest wijst zich dan vanzelf.....(voor eventuele vragen kun je daar ook terecht) Overigens, ga ik zelf als buddy meedoen ![]() Groetjes Liefs, Mariamne
Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 20:48. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben jij tussen de 13 en 19 jaar, of iets ouder en wil je e-buddy worden van een kind met kanker < dan 19 jaar, kun je je hier aanmelden! [...] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dyfusica: Ik denk dat je juist als "ervaringsdeskundige" weet wat er in een kind omgaat, misschien ben jij Juist wel heel geschikt, omdat je zelf weet hoe het is om ziek te zijn!. Smin: Wat er van je verwacht wordt>>> Dat je het contact met een kind/jongere(met kanker/die kanker heeft gehad)goed onderhoudt; Regelmatig van je laten horen(1x per week of 1x in de 2 weken) Door met elkaar te mailen, bellen, elkaar ontmoeten, gesprekjes houden, een luisterend oor zijn, ondersteunen, leuke dingen doen(ter afleiding); er is heel veel mogelijk!. <<Je kan btw ook op de site kijken die leonoor hier heeft vermeld. Btw; bedankt allemaal voor de aandacht voor dit project, ik hoop natuurlijk dat er zo veel mogelijk mensen mee gaan doen!.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan nog denk ik dyfusica dat je wel geschikt zou kunnen zijn, het hangt er natuurlijk wel van af, in hoeverre je in staat bent/sterk genoeg bent, om een kind te ondersteunen, want psychisch vraagt het zeker wat van je....Hoe bedoel je dat"ziek zijn"?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe bedoel je je laatste zin? |
![]() |
||
Citaat:
Een vraag naar dyfusica, wat ze onder zelf ziek zijn verstaat, wat ze zeg maar heeft..... ![]()
||
Citaat:
tja misschien zou ik dan wel extra geschikt zijn, maar je zegt zelf. leuke afleiding, k zou daar best af en toe voor kunnen zorgen maar soms wil ik ook even lekker kunnen klagen en daar worden ze nou ook weer niet bepaald vrolijk van denk ik ![]() |
![]() |
|
Heel goed/leuk project... Alleen het lijkt me super zwaar (geestelijk). Het is de bedoeling dat je echt een band krijgt met iemand, en je hebt ook kans dat het kind bezwijkt aan de ziekte.
Dat klinkt heel hard, maar ik zou toch wel tien keer nadenken voordat ik zoiets zou doen.
||
Citaat:
Ik kende vroeger een jongen die kanker had gehad als baby en daardoor maar 1 been heeft.. zn andere been is vanaf de knie weg.. Andere jongen heeft een andere haarkleur gekregen door de kanker.. Tja zelfs als je het haalt zijn er nog zoveel dingen die anders kunnen worden |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom klinkt het hard wat je zegt? Je denkt na en het is de realiteit. En dat je er over nadenkt en het niet zomaar doet: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat dit wel mogelijk is, maar zekerweten doe ik het niet.(ik beschik nog niet over de volledige informatie van het project ![]() Wanneer je surft naar: http://groups.msn.com/ebuddykinderenmetkanker en je, je aanmeldt als lid, kan je daar informeren(bij berichten, naar de beheerder) naar de mogelijkheden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie dat opzich best wel zitten, maar ik denk dat ik niet veel meer kan doen dan mailen (Wel vaak, das het probleem niet)..Meeten wordt een probleem, bellen kan nog wel, opzich.
Ik wil eerst even een beetje meer duidelijkheid wat er nou precies van me verwacht wordt... Want opzich lijkt het me een heel goed project waar ik wel aan mee wil helpen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar het punt is toch ook dat je als buddy zo'n beetje een band opbouwd met het kind?
Dan lijkt het me heel erg moeilijk als je zp'n band hebt, want de emeste kinderen met kanker gaan uiteidnelijk toch dood. Lijkt me een hele klap ook voor jezelf ookal wist je al dat het uiteindelijk toch zou gebeuren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Medea; leuk dat je, je hebt aangemeld!, ook jij welkom bij de club ![]() Myself>Onder getraind verstaan ze, dat je een kleine training volgt waarin je een aantal dingen/vaardigheden leert. Ik zal je binnenkort meer en duidelijkere informatie geven; ik heb gister al een mailtje gestuurd naar de beheerder/oprichter van het project, ik laat dan zo snel mogelijk van mij horen naar jou toe en de anderen. Ik vind het tof te lezen dat er al zoveel enthausiast zijn en misschien mee willen doen, Top! ![]() GrtjsXxx Mariamne
||
Citaat:
De intentie van het project is het voorkomen dat een kind/jongere met kanker in een isolement komt te zitten. Daarbij hoef je als maatje niet per se ervaring te hebben met kanker. Een luisterend oor bieden en afleiding geven, kan al heel wat betekenen voor zo'n jongere/kind.
|
![]() |
|
|