Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 20:01
Vulion
Vulion is offline
Hoi!

Ik heb een probleempje met mn nieuwe monitor. Het is een LG F700 P, en ik heb een Ati Radeon 9700-pro videokaart, maar telkens als ik een spel probeer te spelen ontstaan er aan de linker en rechter kant twee grote zwarte strepen, hij benut gewoon niet het gehele scherm. Ik draai mn Windows op 1280x1024x32 op 85 Hz, en bijvoorbeeld GTA:Vic City op 1024x768, maar daar heb ik exact hetzelfde probleem.

Van een vriend heb ik het programma riva-tuner gekregen, en toen werkte het voor een uurtje wel, maar nu ik GTA weer opnieuw opstart, heb ik weer exact hetzelfde probleem.

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast Bedankt!

-ps Ik ben geslaagd, en heb de PC gekregen, en ben er (behalve dit) erg tevreden mee
Oud 20-06-2003, 20:11
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
(Gebruik de knoppen van je monitor?)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 20:27
Vulion
Vulion is offline
Kijk, als ik in Windows zit heb ik nergens last van, maar als ik BF opstart zijn die rander er, als ik dan aan mn knoppen ga lopen draaien, ziet het eruit of ik het draai op 640x480 of zoiets, terwijl hij eigenlijk draait op 1600x1200. En als ik dan weer terug in Windows kom, past het scherm zit automatisch weer aan.
Oud 20-06-2003, 20:39
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik begrijp het probleem niet echt.

Elke CRT monitor heeft een geheugen waarin het de beeldinstellingen per resolutie per refresh rate vastlegt. Kwestie van instellen dus.
Reageren

Regels voor berichten