Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe VWO, maar volgens mij is het voor de HAVO hetzelfde.
Bij ons hebben ze de vakken verdeeld in een paar groepen. Dan moet je voor de (3) talen bijvoorbeeld in totaal 24 punten hebben (zoiets dacht ik). Dat kunnen dus best twee tienen en een vier zijn. Een tweede criterium houdt in dat je geloof ik maar 4 verliespunten mag hebben. Een 5,5 is een half verliespunt, een 5 een hele en een 4 of lager 2 verliespunten. Vakken in je profiel tellen wat dit betreft dubbel. Als je aan een van beide criteria niet voldoet ben je een bespreekgeval. Bij ons (vwo) is E&M: Wiskunde A1&2 Economie 1&2 Maatschappijleer (dacht ik) Geschiedenis Aardrijkskunde (dit weet ik niet helemaal zeker)
|
![]() |
Bij mij mag je maximaal 4 ONVOLDOENDEPUNTEN hebben.
Waarvan maximaal 2 in het profieldeel MAAR je mag voor maximaal 3 vakken onvoldoende staan Jij hebt nu 4 onvoldoendepunten, waarvan 3 in je profieldeel, dus zou je bij mij op school blijven zitten: 3 onvoldoendepunten in profieldeel (Mag maximaal 2 hebben) 4 vakken zijn onvoldoende (Mag er maximaal 3 zijn) Maarja...het is op elke school anders, dus als ik jou was zou ik het ff navragen en je hoeft maar een beetje beter te leren en je bent over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
clv kan je inhalen in de zomervakantie dus ook dat is neit erg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij ons mag je of twee vieren of twee vijven hebben en dan maximaal een in je profiel. Met drie vieren of drie vijven (drie vieren weet ik niet zeker maar dat maakt hier niet uit) zit je in de bespreekzone en hangt je overgang af van de beslissing van de docentenvergadering.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|