Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 23:40
Nasha/Nasja
Nasha/Nasja is offline
Heb al paar keer discussies gelezen over mannen die willen weten of ze hun schaamhaar af moeten scheren; maar hoe zit dat nou eigeniljk andersom?

Ik hoor vaak kaal of streepje. Maar hoe komen jullie helemaal daaronder. Dat lijkt me echt onmogelijk. Op de schaamlippen ontharen:
-ontharingscreme is echt niet goed; als dat je vagina binnenkomt krijg je allemaal infecties etc.
-scheren: daar???
-harsen: ik heb ht idee dat je vel er dan af scheurt
-knippen: makkelijk; maar helemaal eraf kan volgens mij niet.

En dat streepje, hoelang moet dat zijn. Helemaal kale venusheuvel?

Zelf zorg ik gewoon dat er niks uit mijn string 'steekt', maar heb nu ook geen vriendje dus maak ik me nu niet zo druk om. Ex-vriendje maakte het allemaal geen flikker uit. Had toen gewoon klein driehoekje.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 00:31
unpopular
unpopular is offline
Als je eerst het al bij hield kun je het nu toch ook zo vormen als je wilt.
Ik denk dat scheren het makkelijkste is maar wel voorzichtig natuurlijk (tis geen tuinheg) maar goed als het erg lang is pak je eerst de schaar

Nou veel succes. En ander vriend nemen die scheren leuk vind hij zal er makkelijk bij kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:02
Verwijderd
Mijn ex schoor het altijd helemaal kaal, en een andere ex ook omdat ik het vroeg . En zo hoort het ook Anders moet ze ook niet verwachten dat ze verwend gaat worden
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 09-06-2003 @ 09:02:
Mijn ex schoor het altijd helemaal kaal, en een andere ex ook omdat ik het vroeg . En zo hoort het ook Anders moet ze ook niet verwachten dat ze verwend gaat worden
Sukkel
Oud 09-06-2003, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-06-2003 @ 10:04:
Sukkel
Met verwend bedoel ik dat ik geen haren in mijn mond wil
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:16
Verwijderd
Ik zorg er ook voor dat er niets uit mijn string steekt, en daarbij de haartjes onderop, in 'befgebied'. Nooit klachten over gehad, ex-vriend vond het mooi, vriend vind het ook mooi. Dat doe ik met ontharingscreme, maar het is inderdaad goed opletten dat het niet in je vagina komt; ik maak altijd een propje van wc-papier dat ik de ingang laat blokkeren. Infecties zul je er trouwens niet door krijgen, maar het kan wel erg geïrriteerd raken ja.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:17
Verwijderd
Citaat:
VanilleVla schreef op 09-06-2003 @ 10:05:
Met verwend bedoel ik dat ik geen haren in mijn mond wil
Daarvoor hoeft het dus niet helemaal kaal... tenzij je iets verkeerd doet. De clitoris zit wat lager dan het grootste deel van het schaamhaar.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:58
Lievelotje
Lievelotje is offline
en haar is niet per definitie vies hoor...
Oud 09-06-2003, 10:00
Verwijderd
Ik vind het fijner als het bij een meisje daar kaal is. Overigens hou ik sowieso niet van haar bij vrouwen behalve op hun hoofd . Bah vrouwen met veel armhaar ik wil er niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 10:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-06-2003 @ 09:17:
Daarvoor hoeft het dus niet helemaal kaal... tenzij je iets verkeerd doet. De clitoris zit wat lager dan het grootste deel van het schaamhaar.
Precies, maar dan nog. Een beetje haar, jeez zo erg is dat toch niet?!
Bekijk het zo je kan mooi tegelijkertijd flossen
Oud 09-06-2003, 13:19
josdebos
josdebos is offline
Ik vindt zelf kaal veel lekkerder, het is veel schoner (maar das persoonlijk, niet dat ik allemaal boze reacties krijg) en me vriend vindt het lekkerder. voor mij genoeg redenen om te scheren. En die vervelende plekjes.. tja.. heel lenig in de douche doen, bij mij lukte het eerst ook niet, maar oefenig baart kunst.. ofzo!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:19
poesiefox
poesiefox is offline
Met een Wilkinson veiligheids scheermesje kun je zo ook op je schaamlippen korthouden. Nee, niet helemaal kaal, en ontharingscreme is me ook wat te agressief, bovendien heb ik gen zin in kriebelende stoppeltjes.

Als je het kort houdt en goed wast, moet hij vooral niet zeuren. Die paar haartjes...
Oud 09-06-2003, 18:00
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ik scheer het gewoon. Soms haal ik het open en ik krijg er ook vaker een soort uitslag van. Maar aangezien ik 't tot voor kort elke dag schoor, ben ik er vrij behendig in geworden.
Ik heb trouwens een streepje, want kaal vind ik lelijk. Dan lijkt het net een kleuter- poes met een ringetje.
Oud 09-06-2003, 21:39
snarl
snarl is offline
wat is een ringetje??
Oud 09-06-2003, 22:05
Fog
Fog is offline
gewoon scheren...gaat prima bij mij hoor...

ik vind haar bij vrouwen ook niet mooi....
Oud 09-06-2003, 22:19
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
mithril schreef op 09-06-2003 @ 22:39:
wat is een ringetje??
een piercing?
Oud 09-06-2003, 22:38
zeekoe
zeekoe is offline
Niet kaal dat lijk je net op een klein meisje van 8.. Wat sommige mannen misschien interessant vinden maar mijn vriend vind een streepje mooier en ik zelf ook.. En gewoon scheren je raakt eraan gewend en oefening baart kunst..
Oud 09-06-2003, 23:45
Verwijderd
Ik zal je zeggen dat het me werkelijk geen reet uitmaakt. Als ik een meid leuk vind en ik lig met haar in bed dan word ik toch wel geil van haar, of ze nou een kale kut heeft of niet. Van dat gewauwel over schaamhaar word ik toch wel zo doodmoe.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 01:02
naam onbekend
naam onbekend is offline
Mijn mening: zo natuurlijk mogelijk, maar zorg er wel voor dat het een beetje binnen de perken blijft (dus niet dat je op een gegeven moment schaamhaar tot je knieeën hebt ofzo). Maar verder mag het best een volle bos zijn, waarom zou je het wegscheren? Alsof je probeert te ontkennen dat daar iets groeit. Kaal is zóóó lelijk, alsof je een pedo bent die een 9-jarig meisje ligt te ***. Zo'n streepje vind ik ook erg lelijk, het staat zo gemaakt. Nee, hou het maar lekker natuurlijk.
Oud 10-06-2003, 10:27
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-06-2003 @ 00:45:
Ik zal je zeggen dat het me werkelijk geen reet uitmaakt. Als ik een meid leuk vind en ik lig met haar in bed dan word ik toch wel geil van haar, of ze nou een kale kut heeft of niet. Van dat gewauwel over schaamhaar word ik toch wel zo doodmoe.
Idd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:15
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 09-06-2003 @ 19:00:
Ik scheer het gewoon. Soms haal ik het open en ik krijg er ook vaker een soort uitslag van. Maar aangezien ik 't tot voor kort elke dag schoor, ben ik er vrij behendig in geworden.
Ik heb trouwens een streepje, want kaal vind ik lelijk. Dan lijkt het net een kleuter- poes met een ringetje.

Nee, een belletje! Of anders een kokertje met je naam en het adres van je baasje.
Oud 10-06-2003, 11:17
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ik heb een streepje en scheer t gewoon....

Meestal elke dag... in t begin was t wel dat t jeukte enzow.. maar scheren vinnik echt wel de beste methode...

een deel epileer ik trouwens ook nog.. zegmaar t stuk waar haar zou groeien waar j broekje niet meer zit epileert ik t en de rest scheer ik tot een streepj..
Oud 10-06-2003, 12:45
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 09-06-2003 @ 10:02:
Kben t helemaal met je eens!!!

Groetjes

xxx jan
Oud 10-06-2003, 12:59
Verwijderd
Volgens mij zitten alle mannen die geilen op helemaal kaal al in de midlife-crisis, en hebben ze zo'n kleuterkutje nodig om zich nog jong te voelen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 12:59
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
mithril schreef op 09-06-2003 @ 22:39:
wat is een ringetje??
Zeg maar een piercing.
Oud 10-06-2003, 13:02
Grimmetje
Grimmetje is offline
waarom in hemelsnaam kaal ?!?!?!

Dat zou (als het er al mooi uit ziet ) alleen mooi zijn als het dus helemaal kaal is. Dus dan moet ze het elke dag scheren zodat je niet van die stoppeltjes krijgt....dat is niet te doen....

En dan komt er nog eens bij dan stoppeltjes veeeeeel irritanter zijn dan bijv. zo'n mooi streepje van wat langer haar..

Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:21
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
Grimmetje schreef op 10-06-2003 @ 14:02:
waarom in hemelsnaam kaal ?!?!?!

Dat zou (als het er al mooi uit ziet ) alleen mooi zijn als het dus helemaal kaal is. Dus dan moet ze het elke dag scheren zodat je niet van die stoppeltjes krijgt....dat is niet te doen....

En dan komt er nog eens bij dan stoppeltjes veeeeeel irritanter zijn dan bijv. zo'n mooi streepje van wat langer haar..

Idd, stoppels prikken en een streepje haartjes is lekker zacht.
Oud 10-06-2003, 14:26
Nasha/Nasja
Nasha/Nasja is offline
Ok bedankt allemaal was weer nuttig om te lezen he
Hoever laten jullie dat streepje doorlopen?

(Want helemaal kaal lijkt me niks; ten eerste dat irritante gekriebel, ten tweede vervelende stoppeltjes en vooral JE MEOT ELKE DAG BIJHOUDEN. Niet te doen.)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:09
tjeu
tjeu is offline
Een vrouw zonder schaamhaar is als een man zonder ballen. Nou ja, dat is wel erg raar wat ik daar zeg, maar u snapt het vast wel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:01
Verwijderd
Ik zelf heb een ministreepje, en dat vind ik toch ook wel het mooist bij andere meisjes.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:20
Another Way
Another Way is offline
Verplicht kaal, dat is een eis. Ze hoef niet te verwachten dat ik haar bef als ze haar heeft.

De enige plek waar vrouwen haar mogen hebben zijn hun wimpers, wenkbrouwen en hoofd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:30
Bartjuh
Bartjuh is offline
Liefst een streepje of een normaal bijgehouden bosje haar.

Kaal vind ik eigenlijk maar niks ...
Oud 11-06-2003, 09:18
marlies
marlies is offline
Citaat:

Oud 11-06-2003, 11:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb liever niet al die haartjes hoor. (dat breekt voor mij ook gelijk de hele stemming als ik daar mezelf door de bebossing heen moet likken )
En het ranzigste gevoel ter wereld is wel haar tussen je tanden

Helemaal kaal hoeft niet maar ik heb geen behoefte aan haren waar ik bezig ben
Oud 11-06-2003, 17:33
ChinoMoreno666
ChinoMoreno666 is offline
wat ergens aan het begin staat vind ik wel waar
het is zo lastig erbij te komen
om het te scheren
wat meer daar8er, zeg maar
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:34
Fuzzly
Fuzzly is offline
Mag best wel maar niet al te veel
Oud 11-06-2003, 17:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
De enige man ter wereld ( op de mijne na) die hier normaal over doet, en hij kan geen verkering krijgen! Hoe is het in vredesnaam mogelijk. Stomme wijven, doe je ogen open! Hier is nog een normale jongen!!!
Oud 12-06-2003, 09:45
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-06-2003 @ 13:59:
Volgens mij zitten alle mannen die geilen op helemaal kaal al in de midlife-crisis, en hebben ze zo'n kleuterkutje nodig om zich nog jong te voelen.
Hehe, nou, zo erg zou het nou ook weer niet zijn...

Soms scheer ik het helemaal kaal, vind mijn vriend zo af en toe ook eens leuk. Maar verder alleen schaamlippen glad, en een streepje.
Oud 12-06-2003, 09:54
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 11-06-2003 @ 18:38:
De enige man ter wereld ( op de mijne na) die hier normaal over doet, en hij kan geen verkering krijgen! Hoe is het in vredesnaam mogelijk. Stomme wijven, doe je ogen open! Hier is nog een normale jongen!!!
hee, mijn vriend doet er ook normaal over hoor
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:04
Maddan
Maddan is offline
ik hou van kaal, ik tondeus mijn gebied (ben niet helemaal gerust op scheermesjes daarzo) en mn vriendin scheert zcih helemaal kaal daaronder, als voor dat ze met mij had, en daar ben ik "erg, heel erg" blij mee! veel mooier! en geen gratis flosbeurt tijdens het beffen is ook een voordeel!

Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:40
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Ik heb ook altijd een streepje, maar het bijhouden is ZO k*t Het raakt helemaal geirriteerd enzo als ik het te vaak scheer, das echt geen doen.

Bah
Oud 12-06-2003, 11:00
Verwijderd
Ik vind het zo belachelijk- "Haar in je mond is zooooo vies!"
Oh nou, jij hebt borsthaar - denk maar niet dat ik je daar ooit nog eens kus. Stoppels van drie dagen? Gatver de gatver, denk maar niet dat ik die aan wil raken, straks krijg ik haar tussen mijn tanden.

Waar zitten jullie helemaal met je hoofd? Haren zijn niet vies, haren zijn niet lekker, als je ze in je mond krijgt HAAL JE ZE ER GEWOON WEER UIT.

Idioten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
misssarcasmm schreef op 12-06-2003 @ 11:40:
Ik heb ook altijd een streepje, maar het bijhouden is ZO k*t Het raakt helemaal geirriteerd enzo als ik het te vaak scheer, das echt geen doen.

Bah
Als je het zo vreselijk vindt om het af te scheren, waarom doe je het dan?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 12-06-2003 @ 12:00:
Ik vind het zo belachelijk- "Haar in je mond is zooooo vies!"
Oh nou, jij hebt borsthaar - denk maar niet dat ik je daar ooit nog eens kus. Stoppels van drie dagen? Gatver de gatver, denk maar niet dat ik die aan wil raken, straks krijg ik haar tussen mijn tanden.

Waar zitten jullie helemaal met je hoofd? Haren zijn niet vies, haren zijn niet lekker, als je ze in je mond krijgt HAAL JE ZE ER GEWOON WEER UIT.

Idioten.
ok ok... sorry dat ik een eigen mening samen met die andere mensen die niet tegen haren kunnen! Kijk, ik heb weer geen problemen met mensen die aan het kotsen zijn. Jij vindt dat misschien weer ranzig.
Ennuh als het meisje het zo verschrikkelijk vind om te doen of als ze er irritaties van krijgt dan hoeft het ook weer niet he, tis alleen leuker zonder haar, naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:15
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-06-2003 @ 12:00:

Idioten.
Nou, dan heb ik denk ik een losse-haren-fobie... Haren vast op het lichaam: prima! Maar zodra ze zich los van het mensenlichaam... Brrrr... Haar in het doucheputje, een haar op de eettafel en nog erger: een haar in mijn keelgat, ik kan er niet tegen.
Oud 12-06-2003, 11:30
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-06-2003 @ 17:20:
Verplicht kaal, dat is een eis. Ze hoef niet te verwachten dat ik haar bef als ze haar heeft.
Hoop ik dat jij ook dagelijks je lul, balzak en omstreken kaal scheert, plus je kin en borstkas...
Oud 12-06-2003, 16:00
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-06-2003 @ 13:59:
Of ze vinden het gewoon geen prettig gevoel, haar tussen hun tanden, en in hun mond.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:00
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 12-06-2003 @ 12:30:
Hoop ik dat jij ook dagelijks je lul, balzak en omstreken kaal scheert, plus je kin en borstkas...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:05
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 12-06-2003 @ 12:30:
Schaamhaar hou ik bij, kin scheer ik en borsthaar heb ik gelukkig nog niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:06
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 12-06-2003 @ 17:00:
Of ze vinden het gewoon geen prettig gevoel, haar tussen hun tanden, en in hun mond.
hehe 1-0

Regels voor berichten