![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zorg er ook voor dat er niets uit mijn string steekt, en daarbij de haartjes onderop, in 'befgebied'. Nooit klachten over gehad, ex-vriend vond het mooi, vriend vind het ook mooi. Dat doe ik met ontharingscreme, maar het is inderdaad goed opletten dat het niet in je vagina komt; ik maak altijd een propje van wc-papier dat ik de ingang laat blokkeren. Infecties zul je er trouwens niet door krijgen, maar het kan wel erg geïrriteerd raken ja.
|
![]() |
||
Citaat:
Bekijk het zo je kan mooi tegelijkertijd flossen ![]()
|
![]() |
Ik vindt zelf kaal veel lekkerder, het is veel schoner (maar das persoonlijk, niet dat ik allemaal boze reacties krijg) en me vriend vindt het lekkerder. voor mij genoeg redenen om te scheren. En die vervelende plekjes.. tja.. heel lenig in de douche doen, bij mij lukte het eerst ook niet, maar oefenig baart kunst.. ofzo!
![]() |
![]() |
|
![]() |
Met een Wilkinson veiligheids scheermesje kun je zo ook op je schaamlippen korthouden. Nee, niet helemaal kaal, en ontharingscreme is me ook wat te agressief, bovendien heb ik gen zin in kriebelende stoppeltjes.
Als je het kort houdt en goed wast, moet hij vooral niet zeuren. Die paar haartjes...
|
Ik scheer het gewoon. Soms haal ik het open en ik krijg er ook vaker een soort uitslag van. Maar aangezien ik 't tot voor kort elke dag schoor, ben ik er vrij behendig in geworden.
Ik heb trouwens een streepje, want kaal vind ik lelijk. Dan lijkt het net een kleuter- poes met een ringetje. ![]()
|
Niet kaal dat lijk je net op een klein meisje van 8.. Wat sommige mannen misschien interessant vinden maar mijn vriend vind een streepje mooier en ik zelf ook.. En gewoon scheren je raakt eraan gewend en oefening baart kunst..
|
Mijn mening: zo natuurlijk mogelijk, maar zorg er wel voor dat het een beetje binnen de perken blijft (dus niet dat je op een gegeven moment schaamhaar tot je knieeën hebt ofzo
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, een belletje! Of anders een kokertje met je naam en het adres van je baasje.
|
Ik heb een streepje en scheer t gewoon....
Meestal elke dag... in t begin was t wel dat t jeukte enzow.. maar scheren vinnik echt wel de beste methode... een deel epileer ik trouwens ook nog.. zegmaar t stuk waar haar zou groeien waar j broekje niet meer zit epileert ik t en de rest scheer ik tot een streepj..
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes xxx jan
|
![]() |
waarom in hemelsnaam kaal ?!?!?!
Dat zou (als het er al mooi uit ziet ![]() En dan komt er nog eens bij dan stoppeltjes veeeeeel irritanter zijn dan bijv. zo'n mooi streepje van wat langer haar.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb liever niet al die haartjes hoor. (dat breekt voor mij ook gelijk de hele stemming als ik daar mezelf door de bebossing heen moet likken
![]() En het ranzigste gevoel ter wereld is wel haar tussen je tanden ![]() Helemaal kaal hoeft niet maar ik heb geen behoefte aan haren waar ik bezig ben ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Soms scheer ik het helemaal kaal, vind mijn vriend zo af en toe ook eens leuk. Maar verder alleen schaamlippen glad, en een streepje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik hou van kaal, ik tondeus mijn gebied (ben niet helemaal gerust op scheermesjes daarzo) en mn vriendin scheert zcih helemaal kaal daaronder, als voor dat ze met mij had, en daar ben ik "erg, heel erg" blij mee! veel mooier! en geen gratis flosbeurt tijdens het beffen is ook een voordeel!
Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 11:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het zo belachelijk- "Haar in je mond is zooooo vies!"
Oh nou, jij hebt borsthaar - denk maar niet dat ik je daar ooit nog eens kus. Stoppels van drie dagen? Gatver de gatver, denk maar niet dat ik die aan wil raken, straks krijg ik haar tussen mijn tanden. Waar zitten jullie helemaal met je hoofd? Haren zijn niet vies, haren zijn niet lekker, als je ze in je mond krijgt HAAL JE ZE ER GEWOON WEER UIT. Idioten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ennuh als het meisje het zo verschrikkelijk vind om te doen of als ze er irritaties van krijgt dan hoeft het ook weer niet he, tis alleen leuker zonder haar, naar mijn mening |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 17:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |