Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Geen goede maatregel. Een bepaalde beschuldiging aan het adres van Berlusconi kan voor een tijdje met rust gelaten worden, maar algemene onschendbaarheid gaat een beetje ver...
Jammer voor de Italianen, die regels sowieso niet altijd even serieus nemen (wat ik meestal wel kan waarderen, hoor). Deze keer kan in theorie daar wel eens misbruik van gemaakt worden. Of die kans reëel is kan ik niet beoordelen; ik ken Berlusconi niet echt goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is onze Koningin ook niet strafrechtelijk aansprakelijk maar die heeft veel minder vergaande bevoegdheden dan iemand als Berlusconi. Wat ik helemaal erg vind is het feit dat het nu net in het vooruitzicht van een gerechtelijk onderzoek wordt gedaan. Als hij niets te verbergen heeft zou je verwachten dat hij het over zich heel laat komen en het afdoet als akkefietje. Nu vestigt hij juist alle aandacht op zich en is zijn onschuld niet meer vanzelfsprekend. Beetje domme zet. |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel het vertrouwen in hem erg geschaad zal zijn. Maar ach,.. hij heeft behoorlijk de touwtjes in handen.
||
Citaat:
Mijn opa was een Italiaan en in die tijd had je weinig keuze tussen het fascisme van Mussolini en het communisme. En veel zal er niet veranderd zijn. Maar dat doet r toch niet toe? Je bijdrage slaat weer eens nergens op.
||
![]() |
Citaat:
Wel cool trouwens dat je gedeeltelijk Italiaans bent!
||
Citaat:
![]() [enneh, het is niets hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
GroenLinks overweegt procedure tegen Berlusconi Gatara | 35 | 08-06-2009 22:53 | |
Nieuwe mediawet Italië geeft Berlusconi alle macht Verwijderd | 29 | 14-07-2008 10:51 | |
Help Europa! Silvio berlusconi neemt de Europese mediamarkt over! matucana | 6 | 21-05-2008 15:06 | |
Berlusconi Verwijderd | 3 | 03-07-2003 18:38 |