![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik zelf altijd doe, als ik me snij tijdens het scheren (wat maar erg zelden gebeurt); meteen een stukje nat papier erop, klein stukje. Dat laten zitten tot het helemaal droog is, eraf halen en je ziet er vrijwel niets meer van.
Wanneer er een klein korstje op zit kan je er best een klein beetje camouflage spul op smeren, maar niet te veel he, dan zien mensen ineens rare vlekjes van camouflage spul ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben een vent en ik scheer me dus ook ( nat wel te verstaan)
en mij gebeurt dat ook wel eens dus ik heb een aluin stift .. waarmee je die wondjes heel makkelijk dicht laat slaan. verkrijgbaar bij kapper & drogist succes ermee.. owja .. ja moet 't wel meteen doen als je je gesneden hebt dan werkt 't het beste succes |
![]() |
||
Citaat:
maar t helpt wel.. toch ben k dr over uit dat j gewoon moet kappen met jezelf stuk schere...
|
tjah ik ben soms ook wel nogal lomp met dat mesje, bij mn enkels plof ik dat mes op mn been en daar zitten u al zeker vier littekens, en samen met die van boven mn hielen die openliggen van een slecht paar schoenen op t galabal, ziet het er heel erg uit, dus ik dacht dat ze gingen weggaan door wat te bruinen, maar na in de zon te liggen zijn ze nu donkerbruin geworden
![]() enkelbandje dragen? tstoort me ook wel... |
![]() |
||
Citaat:
|
|