Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn favoriete band is toch wel Oasis maar deze bands vind ik ook super:
Blur Robbie Williams Ryan Adams Travis Stone Roses/Ian Brown New Order Happy Mondays The Charlatans Black Rebel Motorcycle Club Graham Coxon The Verve Paul Weller Pulp Verder ken ik nog een heleboel goede bands. :> Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 22:38. |
![]() |
|
Johnny Cash, ben ik anderhalf jaar fan van ofzo, nog niet zo lang dus...
NERD, twee duimen omhoog voor deze bands: "The Beach Boys, The Beatles, The Doors, Pixies, The Rolling Stones, The Velvet Underground"
|
in navolging van nerd, plaats ik ook een lijstje:
Tool Deftones Dillinge Escape Plan Staind Ultraspank Vision of Disorder American Nightmare/Give up the ghost Beatles (blijven geniaal natuurlijk) Glassjaw Nine Inch Nails Ignite Cave-In Lagwagon .. ... ...
|
Op dit moment is Bob Dylan toch wel mijn favoriet (als ik hem als band mag beschouwen) en tja... hoe kom je achter Bob Dylan? Kwestie van algemene ontwikkeling denk ik en dan albums gaan kopen.
|
mn lievelingsband is toch wel radiohead. ik zag pyramid song op tv, en vanaf dat moment was de opvolger van de smashing pumpkins voor mij gevonden. ik heb nu alle albums van ze, ik mis enkel nog pablo honey en amnesiac, en ik hoop ze snel live te kunnen bewonderen.
verder verschilt het lijstje bands waar ik het liefst naar luister iedere week wel zo'n beetje. momenteel zijn dit na radiohead mijn favoriete bands. 2. interpol 3. sigur rós 4. caesar 5. the strokes (revival-bui) 6. the raveonettes 7. miles 8. solex 9. coparck 10. aphex twin zoiets ongeveer.
|
![]() |
NOFX absoluut...
van de geniale 2e stemmen krijg ik toch elke keer weer kippevel ![]() Ik heb redelijk veel filmpjes en nummers op mn pc staan. Ik heb trouwens ook nog een very best of... uitvoering van de laatste 5 platen ![]()
|
![]() |
favo band: Savatage
hoelang ben je al fan van je favoriete bands ? Ik ken het vanaf mn negende, daarna ben ik qua muzieksmaak een paar jaar spoorloos geraakt, toen kwam ik er op mn dertiende weer achter dat t toch wel erg goeie muziek was. Dus zeg maar 5 jaar. ben je er op een concert achtergekomen, via een vriend of via een liedje op de radio ? Via mn zus, die had er een cd van gekocht en draaide die de hele wintersportvakantie door.
||
Citaat:
![]() ![]() bij mij op de 1e: NOFX dus Rancid Less Than Jake Catch 22 2e: Lagwagon Mighty Mighty Bosstones Jazz Jamaica Chocking victim (voor afreagatie?) ColdPlay Eels Reel Big Fish zoiets |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. U2
2. Manic Street Preachers 3. Muse 4. Sex Pistols van U2 ben ik zo'n slordige 10 jaar fan. ik heb alle cds & dvds & videos origineel en een hele hoop singles & bootlegs. ik heb ze 4 keer live gezien. van muse heb ik ook alle cds en ik heb de dvd. fan sinds ik bliss voor het eerst op MTV zag. van de manic street preachers ben ik best wel een obsessieve fan, als ze nog zo'n duister album als The Holy Bible zouden hebben gemaakt zou ik deze band op 1 hebben staan. qua lyrics en gedrag van de bandleden vind ik het echt een unieke experience om hier fan van te zijn, alleen hebben ze imo net iets te weinig echte classics om ze beter te vinden dan U2. Ik heb alle DVDs, CDs, Singles, Bootlegs, Promo's van ze. Verder heb ik elk boek gelezen waar hun songs naar refereren. Ik heb tientallen posters, waaronder eentje waarop Richey staat nadat hij 4Real in z'n arm heeft gesneden, gesigneerd door James Dean Bradfield en Nicky Wire... ![]() Wanneer ik naar The Holy Bible luister wordt mijn haat jegens meelopers, de breezahcultuur, TMF en meer van die waardeloze zaken ontzettend aangewakkert en heb ik zin om ontzettend te gaan lopen ranten en me te misdragen. argh, ik begin alweer ![]() dat doet het dus met me... hoezo kan muziek geen slechte invloed hebben op mensen???! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En NOFX is absoluut mijn nummer 1 ja. Ik heb ze leren kennen via een *tadaa!* kabelkastje op straat waar NOFX op stond in graffiti. en ik dacht... laat ik het checken.. en toen ik eenmaal de 1ste mp3's had was ik verkocht en dacht FOK HEY! dit is enorm hip! en heb ik alles van ze gedownload. en later is het zo geworden dat ik alles van hun orgineel wil hebben omdat ik ze zo goed vind en ben ik nog es verslaafd aan hun CD's/EP's. en ik ga gewoon naar elk optreden van hun als ze in Nederland zijn. ![]()
|
Niet 1 favoriet maar meerdere;
Dire Staits (ik had net de film Once upon a time in the West gezien, en zag de cd van Dire straits liggen, dus ik dacht dat het wel hetzelfde nummer zou zijn, niet dus maar evengoed erg leuk en de hele CD beluistert, was meteen verkocht) Beatles (mijn moeder draaide The Beatles om me in slaap te kunnen krijgen als baby) Jefferson Airplane (woodstock gekeken toen ik jaar of 11 was) CSN&Y (ook woodstock) Toploader (ongveer jaar geleden een nummer van gehoord) Cream (geen idee hoe ik met Cream in contact kwam, denk rond een jaar of 14-15)
Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 14:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben er nu ongeveer 2 jaar fan van.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Minst favoriete nummers van je favoriete bands/artiesten. wartzwit | 45 | 27-07-2004 12:44 | |
Muziek |
Maak van je favo band een gothic-band Maurice | 14 | 14-04-2004 13:21 | |
Muziek |
Het Grote "Favoriete band" topic NeoZero | 60 | 15-03-2004 16:21 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
Muziek |
weeral eens het band-fototopic damnation | 132 | 27-08-2003 20:36 | |
Muziek |
Favoriete bands Lager-Lout | 83 | 02-09-2002 23:17 |