Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 11:44
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hey

sorry mensen maar k moet dit echt ff kwijt, k voel me dr gewoon best rot door..

Ik had dus vanaf de brugklas tot ongeveer de derde klas een beste vriendin,N. k heb haar geholpen toen ze hier nieuw kwam wonen.. ze vond het echt gewoon vreselijk en wou weer veel liever terug naar haar andere woonplaats, nou k heb haar toen dus geholpen beetje wegwijs gemaakt en op school ging k veel met dr om, nou al gauw waren we dus echt hele goeie vrienden. we deden echt alles samen enz.. we hadden vet veel lol,
maar vanaf de derde klas veranderde alles, we werden overal uitelkaar gehaald.. ze ging naar een andere school, en bij volleybal werden we ieder in een ander team gezet.. op haar nieuwe school maakte ze veel nieuwe vrienden,maar k mocht ze dus niet echt.. N. wou dat k met haar mee ging naar die groep, heb dat een paar keer gedaan maar vond het dus echt niet leuk, dat heb k dr ook gezegd, ze begreep het wel zei ze. die vrienden van haar waren nogal aso en k had daar gewoon geen zin in.. al snel liet ze mij vallen, kwam nooit meer langs, k moest bellen, hadden we wat afgesproken werd ze om de minuut gebeld door die vrienden of ze ook kwam, en ze verveelde zich gewoon bij mij dus al snel zegt ze dat ze weg moet, en zit dus gewoon bij die vrienden. ook kwam ze soms gewoon niet als we hadden afgesproken.
Ik vond het heel erg dat ze me zo liet vallen, k heb dat tegen dr gezegd en in de vakantie kreeg k een heel lief kaartje,er stond oa in dat ik gelijk had en dat ze me idd had laten vallen en dat ze het niet een 2e keer zou doen.. nou het ging daarna dus een week goed, en daarna was het weer hetzelfde.. nou sinds toen was het contact al minder, maar de laatste tijd kwam ze me alleen nog ophalen voor de training, zelfs dan was het nog maar de vraag of ze kwam, soms vergat ze me gewoon of kwam veel te laat of kwam helemaal niet meer. En op de fiets was ze dan weer normaal maar zodra we in de kleedkamer waren was ik lucht en bestond k niet meer..
Het deed/doet mij dus echt pijn dat het zo gaat.. en k weet gewoon dat het haar geen reet boeit. nou, dat de vriendschap dus over ging, was wel duidelijk alleen vond k het zo moeilijk. K snap best dat vriendschappen over gaan, maar die vriendschap was echt 2 jaar zo goed, totdat ze me dus inruilde voor dat stelletje aso's. ook wist ze dat het allemaal niet echt lekker liep, en k kon wel een goeie vriendin gebruiken, gelukkig heb k die nu wel, en zij hoort daar allang niet meer bij, maar toch doet het me gewoon pijn.
Gister kwam k er dus achter dat ze me op msn geblokt had, k vraag me nogsteeds af waarom, dit was juist de enige manier om nog een beetje contact te hebben. ze wil dus niks meer van me weten, maar ik vind dus dat ze dit recht in me face had moeten zeggen, en ze deed gewoon zo schijnheilig als ze me kwam ophalen. en ondertussen niets meer van me willen weten.. nou, dat doet me echt pijn en k zit er ontzettend mee ookal wist k dat die vriendschap ove ging.. waarom moest het zo gaan, had ook wel anders gekunt.
hmm, die ouders zullen nu wel blij zijn, ze vonden mij asociaal nou jah, terwijl N. zelf aan het blowen enz was.. en nu met aso's omgaat..

Ik zit er dus heel erg mee, en het deed me gewoon pijn om te zien dat ze mij geblokt had, 2 jaar vriendschap flikkerd ze zo weg.. ik voel me er nu kut door, en weet dat zij de eerste is van het rijtje vrienden die me gaat dumpen, nou van mij hoeft het nu allemaal niet meer, k ben al het gezeik zo zat, en als k nou een genoeg lef had voor zm. maar dat heb k gvd niet!! zelfs dat kan k niet.. nou, jullie zullen dit miss wel ontzettend gezeik vinden, maar k moest het echt kwijt, K zit dr zo mee!!! k weet echt ff niet wat k moet doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 11:52
wilco984
wilco984 is offline
Weet je..

Ik denk dat het logisch is dat ik wel schrik als ik het woord zm ertussen zie staan. Ik wil ook niet van die standaard antwoorden erop geven.. maar sleep jezelf eerst door deze tijd heen.. De wereld om je heen kan veranderen.. Gelukkig!

Om terug te komen op je ex-vriendin om het zo maar ff te noemen.. Ik denk dat je de oorzaak niet bij haar moet zoeken maar bij haar ouders en haar aso-vrienden.. Zij heeft toen eens oprecht berouw getoond van haar daad.. Alleen haar vrienden en ouders praten waarschijnlijk teveel op haar in. Blijf wel altijd openstaan voor haar.. Want ooit zal ze terugkomen, als ze beseft wat ze nu aan het doen is.. Als ze dat niet besefd ben je haar wel kwijt.. Wat betrefd je reactie over de 1e van de rij.. Vraag het je andere vriendinnen of geef ze een link naar dit topic, als je dat durfd, want het is natuurlijk heel persoonlijk..

Mag mij resten jouw succes te wensen... met je keuze..

laat het een goede zijn!! Succes meid
Oud 08-06-2003, 11:56
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hoi mir,

Die vriendin vindt jou dus duidelijk 'niet goed genoeg voor haar' oid. Nu je dat weet, en ook hoe ze zich gedraagt, lijkt het me niet meer zo zinvol om het nog te proberen met haar. Wat je misschien wel kan doen is haar een mailtje sturen waarin je gewoon vraagt waarom ze je blokkeert.

Jij bent gewoon niet zoals haar nieuwe vrienden en daar kan jij niets aan doen. Het lijkt me zelfs zo te zijn dat N zelf eigenlijk nog wel met jou wil omgaan maar dat ze dat niet doet omdat jij niet geaccepteerd wordt door haar nieuwe vrienden. Daarom doet ze net alsof ze jou niet meer accepteert.
Dat ze jou geblokt heeft in MSN is dan wel weer raar.

Dit alles is natuurlijk heel naar, vooral als de band echt heel goed was.

En tsja, wat je nu moet doen.....ik zou haar zelf niet meer als vriendin willen, want ze blijkt gewoon een huichelaar te zijn. Wat je nu precies aan dat gevoel moet doen weet ik ook niet, behalve het standaard-leuke-dingen-doen/denken.

iig veel succes
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:59
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 08-06-2003 @ 12:56:
Hoi mir,

Die vriendin vindt jou dus duidelijk 'niet goed genoeg voor haar' oid. Nu je dat weet, en ook hoe ze zich gedraagt, lijkt het me niet meer zo zinvol om het nog te proberen met haar. Wat je misschien wel kan doen is haar een mailtje sturen waarin je gewoon vraagt waarom ze je blokkeert.

Jij bent gewoon niet zoals haar nieuwe vrienden en daar kan jij niets aan doen. Het lijkt me zelfs zo te zijn dat N zelf eigenlijk nog wel met jou wil omgaan maar dat ze dat niet doet omdat jij niet geaccepteerd wordt door haar nieuwe vrienden. Daarom doet ze net alsof ze jou niet meer accepteert.
Dat ze jou geblokt heeft in MSN is dan wel weer raar.

Dit alles is natuurlijk heel naar, vooral als de band echt heel goed was.

En tsja, wat je nu moet doen.....ik zou haar zelf niet meer als vriendin willen, want ze blijkt gewoon een huichelaar te zijn. Wat je nu precies aan dat gevoel moet doen weet ik ook niet, behalve het standaard-leuke-dingen-doen/denken.

iig veel succes
Ik vraag me af of die vriendin compleet de schuld van dit alles is.. Ik denk het namelijk niet!
Oud 08-06-2003, 12:04
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 08-06-2003 @ 12:59:
Ik vraag me af of die vriendin compleet de schuld van dit alles is.. Ik denk het namelijk niet!
ja die vriendin doet dat natuurlijk niet expres, het kwetsen van mir_1986. Dat doet ze onder invloed van die aso-vrienden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
het is niet helemaal zo dat die aso vrienden van haar, mij niet mochten, k wou gewoon niet bij zo'n aso groep horen, en nou, die aso's waren voor mijn vriendin dus belangrijker geworden.
kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:08
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 08-06-2003 @ 13:06:
het is niet helemaal zo dat die aso vrienden van haar, mij niet mochten, k wou gewoon niet bij zo'n aso groep horen, en nou, die aso's waren voor mijn vriendin dus belangrijker geworden.
kuzz mir
Ik wens je succes.. en hopelijk heb je nog wat aan mijn pm..

en omdat je over zm begon..

(http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=503950)
Oud 08-06-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 08-06-2003 @ 13:06:
kuzz mir
Een groep kan een grote invloed op mensen uitoefenen...

En misschien hadden de ouders van die vriendin een 'zondebok' nodig voor het gedrag van hun dochter, en dat ben jij dus geworden.

Waarom zouden je andere vrienden je ook laten vallen?

Iemand die jou laat vallen is het iig niet waard om zm voor te plegen, al voelt dat op dit moment misschien wel zo. Doe geen gekke dingen.

Ik denk btw dat heel veel mensen dit een keer (of meerdere keren) mee hebben gemaakt. Dat veranderd voor jou niks aan de situatie, maar weet iig dat je hier niet alleen in bent.

Sterkte iig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Iemand die jou laat vallen is het iig niet waard om zm voor te plegen, al voelt dat op dit moment misschien wel zo
das niet de enige reden, van mijn zm gedachten, er spelen nog veel meer dingen mee, en het ging de laatse tijd ook al zo ontzettend slecht..
maar goed,iedereen iig bedankt voor de reactie's
kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 08-06-2003 @ 13:26:
das niet de enige reden, van mijn zm gedachten, er spelen nog veel meer dingen mee, en het ging de laatse tijd ook al zo ontzettend slecht..
Hmm, maar ook dan. En dit is kennelijk de druppel die de emmer doet overlopen. Probeer er de kracht uit te putten om door te gaan. Dat is heel erg moeilijk, maar ik blijf er bij dat het het niet waard is. Niks is dat waard.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:48
Fantôme
Fantôme is offline
hoi Mir,
sorry dak nu pas reageer, had eigenlijk nu pas tijd.
ik herken het enigzins in je verhaal, aangezien ik ook zo'n vriendin had. We waren hele goede vriendinnen en toen liet ze me vallen voor andree mensen. De 'leukere, gezelligere en nog veel belangrijker; de populaire mensen...' Dat zei ze ook. Dus ik voelde me de grond in gestampt. Dat laatste (populaire) deed me niks, maar dat leukere en gezelligere wel...

Ik vond het jammer en erg van onze vriendschap.
maar later zag ik het zo; de vriendin die ooit mijn vriendin was bestaat niet meer, het is een ander persoon geworden, en die andere persoon is niet iemand die mijn vriendin zou kunnen zijn'

naja, misschien heb je er wat aan.

-xxx- wendy
Oud 08-06-2003, 13:11
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
... schreef op 08-06-2003 @ 13:48:
hoi Mir,
sorry dak nu pas reageer, had eigenlijk nu pas tijd.
ik herken het enigzins in je verhaal, aangezien ik ook zo'n vriendin had. We waren hele goede vriendinnen en toen liet ze me vallen voor andree mensen. De 'leukere, gezelligere en nog veel belangrijker; de populaire mensen...' Dat zei ze ook. Dus ik voelde me de grond in gestampt. Dat laatste (populaire) deed me niks, maar dat leukere en gezelligere wel...

Ik vond het jammer en erg van onze vriendschap.
maar later zag ik het zo; de vriendin die ooit mijn vriendin was bestaat niet meer, het is een ander persoon geworden, en die andere persoon is niet iemand die mijn vriendin zou kunnen zijn'

naja, misschien heb je er wat aan.

-xxx- wendy
En in die andere persoon zit ergens diep verscholen nog jouw oude vriendin.. Maar of die ooit nog naar boven komt in die persoon is de vraag!
Oud 08-06-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 08-06-2003 @ 14:11:
En in die andere persoon zit ergens diep verscholen nog jouw oude vriendin..
'k denk dat je dat niet met zekerheid kunt zeggen...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:26
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-06-2003 @ 14:12:
'k denk dat je dat niet met zekerheid kunt zeggen...
Diep verscholen in mij zit nog altijd Wilco (als kind), ik denk dat iedereen diep in zich zijn oude instanties heeft verscholen zitten!
Oud 08-06-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 08-06-2003 @ 14:26:
Diep verscholen in mij zit nog altijd Wilco (als kind), ik denk dat iedereen diep in zich zijn oude instanties heeft verscholen zitten!
Soms zijn mensen als kind (al) niet zichzelf. Sommige mensen vinden zichzelf pas als ze ouder worden. En sommige mensen veranderen, wat niet automatisch inhoud dat ze dan zichzelf niet meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:34
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-06-2003 @ 14:32:
Soms zijn mensen als kind (al) niet zichzelf. Sommige mensen vinden zichzelf pas als ze ouder worden. En sommige mensen veranderen, wat niet automatisch inhoud dat ze dan zichzelf niet meer zijn.
Ik denk dat jij het anders bekijkt als ik.. Je hebt het nu over jezelf zijn.. maar ik bedoelde het niet helemaal zo met die intentie.. maar goed... Even goede vrienden
Oud 08-06-2003, 13:47
Nona
Nona is offline
Hey Mir.
Dat is echt rot, dat iemand met wie je zo goed bevriend was je zomaar in de steek laat.
Ik denk dat dit jou gewoon meer pijn doet dan zij op dit moment waard is. Als ik jou was zou ik me weer bezig gaan houden met andere vrienden in plaats van met haar. Mensen die wel om je geven en naar je willen luisteren. Zij is op dit moment, met haar gedrag, jouw zorgen niet waard. Let er minder op, dan merk je er misschien ook minder van.
Als zij later eventueel bij je terug komt kan je haar misschien weer als vriendin gaan zien, maar nu ben je haar niets verplicht. Het zal niet volledig haar schuld zijn, maar het is ook niet jouw schuld en jij hoeft er niet onder te lijden. Stel dat dus maar uit tot later en ga nu lekker je eigen leven leiden.

Succes
Nona
Oud 08-06-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 08-06-2003 @ 14:34:
Ik denk dat jij het anders bekijkt als ik.. Je hebt het nu over jezelf zijn.. maar ik bedoelde het niet helemaal zo met die intentie.. maar goed... Even goede vrienden
Ik heb het ook niet per se over jezelf zijn. En is het niet dat een persoon je vriend(in) is en als ie veranderd dus niet meer...? Naja, laat maar, ik kom niet echt uit wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:41
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-06-2003 @ 15:01:
Ik heb het ook niet per se over jezelf zijn. En is het niet dat een persoon je vriend(in) is en als ie veranderd dus niet meer...? Naja, laat maar, ik kom niet echt uit wat ik bedoel.
Bedoel je soms dat als een vriend verandert hij nog steeds een vriend is als het een goede vriend is, en als het niet zo'n hele goede vriend is hij niet meer je vriend is? (of ik heb het helemaal goed óf ik heb het helemaal fout)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 08-06-2003 @ 16:41:
Bedoel je soms dat als een vriend verandert hij nog steeds een vriend is als het een goede vriend is, en als het niet zo'n hele goede vriend is hij niet meer je vriend is? (of ik heb het helemaal goed óf ik heb het helemaal fout)
Je hebt het half goed. 't was niet precies wat ik bedoelde, maar 't kan wel zo zijn. Zo iets. (Sorry, woorden zijn niet mijn sterkste kant. iig tnx dat je probeert het te begrijpen. )
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:37
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Als zij later eventueel bij je terug komt kan je haar misschien weer als vriendin gaan zien
k denk nu eigenlijk dat k dr niet meer terug hoef als vriendin, ze zoekt het maar uit..
kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:17
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 08-06-2003 @ 21:37:
k denk nu eigenlijk dat k dr niet meer terug hoef als vriendin, ze zoekt het maar uit..
kuzz mir
misschien is dat idd wel het beste ja.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:30
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 08-06-2003 @ 21:37:
kuzz mir
dat zeg k nou wel zo leuk, maar waarom doet het me nog steeds zo'n pijn???als k haar morgen weer zie, en k zie hoeveel lol ze heeft(nu maar hopen dat we niet een veld met haar team moeten delen ), nou dan voel k me gelijk weer kut, k vind het gewoon erg dat het haar geen reet boeit. en k zit dr nogsteeds mee, en dat wil k eigenlijk niet, k wil het van me afzetten. maar dat lukt dus niet helemaal.

kuzzies
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 09-06-2003 @ 10:30:
dat zeg k nou wel zo leuk, maar waarom doet het me nog steeds zo'n pijn???als k haar morgen weer zie, en k zie hoeveel lol ze heeft(nu maar hopen dat we niet een veld met haar team moeten delen ), nou dan voel k me gelijk weer kut, k vind het gewoon erg dat het haar geen reet boeit. en k zit dr nogsteeds mee, en dat wil k eigenlijk niet, k wil het van me afzetten. maar dat lukt dus niet helemaal.
't is een goede vriendin geweest, toch? En je had dit niet verwacht. Ik vind het logisch dat het je nog wat doet en dat je het niet zomaar van je af kunt zetten... Verwerken kost tijd, gun jezelf die tijd.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
En je had dit niet verwacht.
eigenlijk zag k het al een hele tijd aankomen, maar k wou het gewoon niet toegeven. nu k weet dat het echt over is, doet het gewoon zo'n pijn! en die vriendschap was 2 jaar echt heel goed.
kuzzies
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 11:01
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 09-06-2003 @ 10:49:
eigenlijk zag k het al een hele tijd aankomen, maar k wou het gewoon niet toegeven. nu k weet dat het echt over is, doet het gewoon zo'n pijn! en die vriendschap was 2 jaar echt heel goed.
kuzzies
Probeer steun te zoeken bij je andere vriendinnen en probeer erachter te komen hoe bijzonder jij voor hun bent.. Als je dat eenmaal weet is het misschien gemakkelijker om die ene vriendin voor eens en altijd van je af te zetten.. Succes meisje.. Aan de reacties hierboven te zien sta je er niet alleen voor in ieder geval..
Oud 10-06-2003, 19:44
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hey,
vanavond zag ik N. weer, bij de training. A. een vriendin vanN.bemoeide zich er lekker mee. het was de laatste traing dus werden alle teams gemixt en werden er partijtjes gedaan..en waar k al bang voor was gebeurde. K kwam bij N. in het team..voor we begonnnen stonden N en A de hele tijd te smoezen. uiteindelijk vroeg N, wat er was.. ik vroeg waarom ze me had geblokt en ze gaf als verklaring, jah dat doe k bij meer mensen die vaak op msn zijn...jaja, heel logisch k weet niet of k dit moet geloven.. maar goed, ze wou me nog steeds komen ophalen voor de volleybal(waar was ze vandaag dan?? ) maar dat wou k niet meer.. toen we uiteindelijk begonnen met de training hebben we geen woord meer tegen elkaar gezegd. maar het was wel duidelijk dat ze er niet mee zat, A. vroeg de hele tijd aan N of het gezellig was bij N. de training was vreselijk, en heb me dus echt door die 1,5 uur heen geworsteld. k weet dus niet wat k nu moet geloven.. k voel me nu gelijk weer klote..
k hoop dat het een beetje te volgen was maar k kom er nu ff niet zo goed uit..
kuzzies

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:08
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 10-06-2003 @ 20:44:
hey,
vanavond zag ik N. weer, bij de training. A. een vriendin vanN.bemoeide zich er lekker mee. het was de laatste traing dus werden alle teams gemixt en werden er partijtjes gedaan..en waar k al bang voor was gebeurde. K kwam bij N. in het team..voor we begonnnen stonden N en A de hele tijd te smoezen. uiteindelijk vroeg N, wat er was.. ik vroeg waarom ze me had geblokt en ze gaf als verklaring, jah dat doe k bij meer mensen die vaak op msn zijn...jaja, heel logisch k weet niet of k dit moet geloven.. maar goed, ze wou me nog steeds komen ophalen voor de volleybal(waar was ze vandaag dan?? ) maar dat wou k niet meer.. toen we uiteindelijk begonnen met de training hebben we geen woord meer tegen elkaar gezegd. maar het was wel duidelijk dat ze er niet mee zat, A. vroeg de hele tijd aan N of het gezellig was bij N. de training was vreselijk, en heb me dus echt door die 1,5 uur heen geworsteld. k weet dus niet wat k nu moet geloven.. k voel me nu gelijk weer klote..
k hoop dat het een beetje te volgen was maar k kom er nu ff niet zo goed uit..
kuzzies
ja, het is wel aardig te volgen geloof ik

die vriendin vind het dus niet zo erg dat het niet goed gaat tussen jullie (dat je niet meer samen met r naar trainen wil gaan ed) en ze geeft een vage verklarig voor het blokkeren.

nou, het lijkt me nou toch wel vrij duidelijk dat je die vriendschap moet vergeten. Het klinkt misschien hard, maar vergeet het en ga door met andere zaken. Al kost ddat natuurlijk wel wat moeite kan ik me zo voorstellen................

iig veel succes en doe vooral ook wat jóú het beste lijkt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 08:25
Nona
Nona is offline
Het is moeilijk hè. Maar ik denk dat Keyser Saus gelijk heeft. Zij doet jou veel pijn en dat is absoluut geen vriendschap waard.

Het zal moeilijk zijn dat zomaar achter je te laten, maar het lijkt erop dat er niet echt een andere optie is. Je kan denk ik het beste gewoon andere dingen zonder haar gaan doen.

Tja, voor de rest weet ik het ook niet zo... Sterkte ermee in ieder geval
Nona
Oud 11-06-2003, 13:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Het is moeilijk hè.
jah, nogal, nooit geweten dat dit zo'n pijn kon doen..(wat klinkt dit toch stom!!)
kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 11-06-2003 @ 14:58:
jah, nogal, nooit geweten dat dit zo'n pijn kon doen..(wat klinkt dit toch stom!!)
kuzz mir
meis, klinkt niet stom...
ik weet precies hoe je je nu voelt
({)(})
Oud 11-06-2003, 14:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
k voel me gewoon onwijs in de steek gelaten!! en na gister voel k me ontzettend kut.. het zal wel niet alleen door dit komen.
k voel me gewoon zo kut.. gister moest k mijn fiets in de schuur zetten en het liefst was k op de fiets gesprongen en weggegaan... maar goed mijn wegloopactie's leveren meestal niet zoveel op.. maar jah, dat heeft niet echt iets met dit te maken..
kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:41
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 11-06-2003 @ 15:55:
k voel me gewoon onwijs in de steek gelaten!! en na gister voel k me ontzettend kut.. het zal wel niet alleen door dit komen.
k voel me gewoon zo kut.. gister moest k mijn fiets in de schuur zetten en het liefst was k op de fiets gesprongen en weggegaan... maar goed mijn wegloopactie's leveren meestal niet zoveel op.. maar jah, dat heeft niet echt iets met dit te maken..
kuzz mir
ja... in de steek gelaten.
dat voelde ik ook toen het mij overkwam.
en verraden, op een of andere manier ook wel...
het is nu nog moeilijk te begrijpen, maar gelukkig gaan deze gevoelens over en ga je je straks echt weer beter voelen.
knuf, wendy
Oud 13-06-2003, 19:14
Verwijderd
Misschien zou je eens andere hulp kunnen zoeken? Als je je niet goed voelt, dan kun je ook minder hebben op alle gebieden. Echt iets nuttigs weet ik verder ook niet...sorry.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 13-06-2003 @ 20:12:
okey moest ff alles in een doen, dus ga k maar ff verder in deze, is dat zo goed???
Das prima, zo is het voor iedereen ook wat duidelijker, omdat ze zo het hele verhaal bij elkaar hebben ed.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:19
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Misschien zou je eens andere hulp kunnen zoeken?
daar ben k al mee bezig alleen gaat het zo ontzettend langzaam.. en de laatste tijd, is het gewoon nodig dat het een een keer wat sneller gaat..

kuz mir
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 13-06-2003 @ 20:19:
daar ben k al mee bezig alleen gaat het zo ontzettend langzaam.. en de laatste tijd, is het gewoon nodig dat het een een keer wat sneller gaat..
Misschien via de huisarts ofzo dat het sneller kan, dat je 'urgent' verklaard wordt oid? Of bij bv. iets als maatschappelijk werk, ik weet dat je in Rotterdam daar over het algemeen heel snel terecht kunt, 'k weet niet hoe dat in andere steden is. Of op school bij iemand?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:38
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-06-2003 @ 20:24:
Misschien via de huisarts ofzo dat het sneller kan, dat je 'urgent' verklaard wordt oid? Of bij bv. iets als maatschappelijk werk, ik weet dat je in Rotterdam daar over het algemeen heel snel terecht kunt, 'k weet niet hoe dat in andere steden is. Of op school bij iemand?
k durf echt niet naar de huisarts!! uhh, maatschappelijk werk wou me niet meer, en ga nu naar bureau jeugdzorg en op school ben k al een tijdje, eigenlijk het hele jaar al bij de leerlingenbegeleidster..

kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 20:26
Cthulhu
Cthulhu is offline
Je moet gewoon proberen accepteren dat jij en N. uit elkaar gegroeid zijn. Natuurlijk doet dat pijn, het is een soort rouwproces omdat je iemand verliest waar je een erg dichte band mee had.

Ik denk dat je je laatste probleem met Q. een beetje opblaast. Misschien gewoon wat bang voor de verantwoordelijkheid dat jij iets onder jouw vriendinnen moet organiseren?

Het lijkt me logisch dat die vertrouwenspersoon er niet altijd voor jou kan zijn.
Helpt het niet als je je kan afreageren op papier, dat je gewoon al je gevoelens opschrijft en je zelfbeklag doet?
ik kan voel mij daar vaak wel beter van.
Reageren

Regels voor berichten