Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en omdat je over zm begon.. (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=503950)
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien hadden de ouders van die vriendin een 'zondebok' nodig voor het gedrag van hun dochter, en dat ben jij dus geworden. Waarom zouden je andere vrienden je ook laten vallen? Iemand die jou laat vallen is het iig niet waard om zm voor te plegen, al voelt dat op dit moment misschien wel zo. Doe geen gekke dingen. Ik denk btw dat heel veel mensen dit een keer (of meerdere keren) mee hebben gemaakt. Dat veranderd voor jou niks aan de situatie, maar weet iig dat je hier niet alleen in bent. Sterkte iig. |
![]() |
||
Citaat:
maar goed,iedereen iig bedankt voor de reactie's kuzz mir |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hoi Mir,
sorry dak nu pas reageer, had eigenlijk nu pas tijd. ik herken het enigzins in je verhaal, aangezien ik ook zo'n vriendin had. We waren hele goede vriendinnen en toen liet ze me vallen voor andree mensen. De 'leukere, gezelligere en nog veel belangrijker; de populaire mensen...' Dat zei ze ook. Dus ik voelde me de grond in gestampt. Dat laatste (populaire) deed me niks, maar dat leukere en gezelligere wel... Ik vond het jammer en erg van onze vriendschap. maar later zag ik het zo; de vriendin die ooit mijn vriendin was bestaat niet meer, het is een ander persoon geworden, en die andere persoon is niet iemand die mijn vriendin zou kunnen zijn' naja, misschien heb je er wat aan. -xxx- wendy
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hey Mir.
Dat is echt rot, dat iemand met wie je zo goed bevriend was je zomaar in de steek laat. Ik denk dat dit jou gewoon meer pijn doet dan zij op dit moment waard is. Als ik jou was zou ik me weer bezig gaan houden met andere vrienden in plaats van met haar. Mensen die wel om je geven en naar je willen luisteren. Zij is op dit moment, met haar gedrag, jouw zorgen niet waard. Let er minder op, dan merk je er misschien ook minder van. Als zij later eventueel bij je terug komt kan je haar misschien weer als vriendin gaan zien, maar nu ben je haar niets verplicht. Het zal niet volledig haar schuld zijn, maar het is ook niet jouw schuld en jij hoeft er niet onder te lijden. Stel dat dus maar uit tot later en ga nu lekker je eigen leven leiden. Succes Nona
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kuzzies |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
hey,
vanavond zag ik N. weer, bij de training. A. een vriendin vanN.bemoeide zich er lekker mee. het was de laatste traing dus werden alle teams gemixt en werden er partijtjes gedaan..en waar k al bang voor was gebeurde. K kwam bij N. in het team..voor we begonnnen stonden N en A de hele tijd te smoezen. uiteindelijk vroeg N, wat er was.. ik vroeg waarom ze me had geblokt en ze gaf als verklaring, jah dat doe k bij meer mensen die vaak op msn zijn...jaja, heel logisch ![]() ![]() k hoop dat het een beetje te volgen was maar k kom er nu ff niet zo goed uit.. ![]() kuzzies Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() die vriendin vind het dus niet zo erg dat het niet goed gaat tussen jullie (dat je niet meer samen met r naar trainen wil gaan ed) en ze geeft een vage verklarig voor het blokkeren. nou, het lijkt me nou toch wel vrij duidelijk dat je die vriendschap moet vergeten. Het klinkt misschien hard, maar vergeet het en ga door met andere zaken. Al kost ddat natuurlijk wel wat moeite kan ik me zo voorstellen................ iig veel succes en doe vooral ook wat jóú het beste lijkt |
![]() |
|
Het is moeilijk hè. Maar ik denk dat Keyser Saus gelijk heeft. Zij doet jou veel pijn en dat is absoluut geen vriendschap waard.
Het zal moeilijk zijn dat zomaar achter je te laten, maar het lijkt erop dat er niet echt een andere optie is. Je kan denk ik het beste gewoon andere dingen zonder haar gaan doen. Tja, voor de rest weet ik het ook niet zo... Sterkte ermee in ieder geval Nona
|
k voel me gewoon onwijs in de steek gelaten!! en na gister voel k me ontzettend kut.. het zal wel niet alleen door dit komen.
k voel me gewoon zo kut.. gister moest k mijn fiets in de schuur zetten en het liefst was k op de fiets gesprongen en weggegaan... maar goed mijn wegloopactie's leveren meestal niet zoveel op.. maar jah, dat heeft niet echt iets met dit te maken.. kuzz mir |
![]() |
||
Citaat:
dat voelde ik ook toen het mij overkwam. en verraden, op een of andere manier ook wel... het is nu nog moeilijk te begrijpen, maar gelukkig gaan deze gevoelens over en ga je je straks echt weer beter voelen. knuf, wendy
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kuzz mir |
![]() |
|
![]() |
Je moet gewoon proberen accepteren dat jij en N. uit elkaar gegroeid zijn. Natuurlijk doet dat pijn, het is een soort rouwproces omdat je iemand verliest waar je een erg dichte band mee had.
Ik denk dat je je laatste probleem met Q. een beetje opblaast. Misschien gewoon wat bang voor de verantwoordelijkheid dat jij iets onder jouw vriendinnen moet organiseren? Het lijkt me logisch dat die vertrouwenspersoon er niet altijd voor jou kan zijn. Helpt het niet als je je kan afreageren op papier, dat je gewoon al je gevoelens opschrijft en je zelfbeklag doet? ik kan voel mij daar vaak wel beter van.
|
![]() |
|
|