Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik luister zeer zelden naar de radio. Er zijn maar twee momenten wanneer ik de radio aan heb staan en dat is wanneer ik in de auto zit en wanneer ik op mijn telefoon naar de radio aan het luisteren ben. Die tweede optie komt niet vaak voor dus ik luister eigenlijk betrekkelijk weinig naar de radio.
Overigens luister ik graag naar zenders als Yorin FM, 538, ID&T Radio en meer van dat soort populaire jongerenzenders. Naar Sky Radio, Radio 10 Gold en meer van dat soort zenders kan ik nog geen 5 minuten luisteren want dan word ik helemaal gek. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Meestal 's avonds als ik bed lig en niet kan slapen ofzo. En dan wordt het Radio1 (tussen elf en twaalf, dan is er Met het oog op morgen, is altijd we interessant) of Arrow Classic Rock. Dat laatste... tja, dan hoef je niet op te letten, alleen te luisteren, aangezien niemand er tussendoor zit te lullen. Meestal pak ik er dan een boek bij en ga lezen ofzo. En ik ken bijna alles wat ze draaien, aangezien m'n vader alleen maar (echt alleen maar) dat soort muziek draait. En het komt opzich ook wel het dichtstbij mijn muzieksmaak, wat er beschikbaar is op FM en AM dan.
|
arrow classic rock, maar als je die te lang aan hebt staan, zeg een dag of 3 na elkaar, ben je het ook spuugzat
![]() ![]()
|
![]() |
In de keuken hebben wij altijd radio 1 aanstaan, dus als we bv aan het eten zijn luister ik daarnaar.
Zelf luister ik bijna nooit naar de radio, maar als ik een keer wel de radio aanzet is het 3fm. Ik heb nogal een hekel aan radio eigenlijk, ze draaien nooit wat je op dat moment wilt horen (goh), veel muziek die ik niet leuk vind, te veel reclame, te veel gelul. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Best wel vaak eigenlijk,
's ochtends 3 fm. Eerst altijd NoordzeeFM, maar ik krijg (in tegenstelling tot de meeste mensen hier) een ontzettend ochtendhumeur van Gordon. Ik vind hem zó niet grappig en krijg echt een rothumeur van 'm ![]() En 's avonds luister ik altijd Sky
||
Citaat:
Ow, en ik luisterde ook wel ClassicFM, maar na drie avonden luisteren kon ik precies voorspellen wat het volgende nummer werd. ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, echt nooit. Ik luister alleen naar SHOUTcast-stations met WinAmp.
In Nederland zijn er geen normale relaxte trancezenders...ja oké, we hebben ID&T Radio met elke week Armin van Buuren's A State of Trance..dat is een leuk programma, maar we missen hier zenders als in Duitsland HR3 (met de HR3 XXL Clubnight en de HR3 Nightgroove) en in Engeland BBC Radio One (Hi, this is Pete Tong welcoming you to another Essential Mix... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Saaiploeg #1691 fizzle-fluffy | 500 | 13-08-2012 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Groot leeftijdsverschil Neiu | 63 | 16-06-2005 22:38 | |
De Kantine |
Welke 3 dingen vind jij essentieel / kan je niet missen op je slaapkamer? Mr.Oizo | 73 | 14-05-2003 00:45 |