Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Rechtermuisknop uitschakelen doe je maar voor één ding, sourcecode proberen te verbergen en te proberen images opslaan te voorkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vraag je je eerst eens af: "Is het erg dat mensen mijn plaatjes gebruiken?" |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Met dat windows van tegenwoordig staan er bij mij iig altijd van die meteen opslaan en uitprinten icontjes in linkerbovenhoek.
Dus sla je nog meteen een plaatje op. Of je selecteert hem en ctrl-c en ctrl-v .. klaar... Maja, denk dat je toch altijd risico loopt om je foto's opeens ergens anders te zien, kan je leuk vinden of niet.. Misschien een idee om een 'merk/site naam' er met een tekenprogrammatje in te zetten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Met een frame verberg je de source ook al. Dan zou je de website eerst op moeten slaan voordat je kunt zien wat er voor html in staat. Dat doe je niet zo snel. Maar je rechtermuisknop kan je wel blokkeren. Sommige mensen zullen dan je plaatjes enzo niet kunnen jatten. Maar als die ander xp heeft lukt het hem wel hoor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Alsjeblieft ga niet ditsoort nazi-truucjes doen.
Als je het jatten van je images wilt voorkomen, dan maak je met PSP een brandmerkje erop met de naam van jouw site. Dat is niet reversable. Hoef je ook niet die stomme javasciptjes te zoeken, zo amateuristisch is dat.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik had niks in de eerste met websites? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maak een klein spelletje in java? Zoals pong ofzo. ![]()
||
Citaat:
@ enlightenment ik ben niet bekend met dat soort dingen hoe moet ik dat dan doen enzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Máák een klein spelletje? ![]() Natuurlijk kán je nog wel zien wat de bron is en waar het plaatje staat, je moet alleen wat meer moeite doen.... Zelfde als met die Micro$oft-codes... @avantasia: een fatsoenlijke browser heeft die optie 'view source' ook voor frames ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|