Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga dit ook proberen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jij zit er niet zozeer mee dat hij, nu het uit is, een nieuwe vriendin heeft, maar je vindt het wel erg snel na de verkering met jou en nu twijfel je over zijn gevoelens in de tijd dat het nog aan was. Daar moet hij dan wel over gelogen hebben, anders was hij niet zo snel over jou heen gekomen. Toch? Dus je bent echt al die tijd ontzettend besodemietert!
Tja, mannen zijn varkens. Dit exemplaar ben je dus maar beter kwijt dan rijk.
|
![]() |
klint ontzettend hard poesiefox
maar ben bang dat je wel gelijk hebt dan ben ik dus de laatste 2 weken (want toen ging het gewoon minder) mooi beflikkerd. mja.. maar kheb er naar gevraagt hem gemaild en van alles... en zegt dan dingen. en dan gaak twijfelen moet ik mijn ged88 geloven of zijn woorden??? ken hem namelijk al 6 jaar dus zouk hem moeten kennen mja. kheb vandaag maar ff besloten dattie het uit kan zoeken met zijn nieuwe vriendin en ik ga zeeeer genieten van het vrijgezellen leven betere instelling toch? |
![]() |
|
Waarschijnlijk is zij, omdt hij zo snel iemand anders heeft, gewoon een compensatie omdat hij jou niet meer heeft.
Liegen is shit, en kan allerlei negatieve gevoelens oproepen. Maar voel je niet gebruikt, iemand gaat zich echt niet een jaar binden als het niets betekent! Maar kom er eerst maar achter of ze echt wat hebben..
||
![]() |
Citaat:
zij zit bij mij opschool. en heeft zegt het zelf toch ook?? ennu zoenen op het schoolplein?? mja waarschijnlijk doettie het gewoon om mij te vergeten. mja hij zoekt het zich mar ff uit de tijd zou het wel leren |
![]() |
|
![]() |
kheb een feest gehad.
onverw8ts ik wis nie dat ik een feest had. maar een vriendin vond het tijd om mij eens ff lol te laten maken bij een jongen die mij leuk vond had ooit tegen haar gezegt dat als ik geen verkering zou hebben hem wel zou zien zitten zij had het onthouden ik niet, nouja ik was daar hij vond het leuk dat ik er was. we hebben die avond echt een hele leuke avond gehad kheb gewoon met hem gezoent en elkaar beter leren kennen. volgende dag heb ik hem ook weer gezien. de nieuwe vriendin van me ex zag mij zoenen met die jongen. en ja hoor gelijk wist iedereen het en ik krijg een commentaar over me heen van me ex niet normaal!! vraag me af waar het allemaal op slaat tis nu een maand uit hij was de gene die zijn dat we onze eigen wegen moesten gaan tuulk wou ik dat zelf ook maar hij heeft mij beflikkerd door over dingen te liegen. en hij had naar 1,5 week al een ander wrom reageerd hij dan nu zo? b-tje raar toch?? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De step Ieke | 0 | 07-12-2003 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
"Het zomert in appartementstad" Gleipnur | 10 | 20-07-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
ex je beste vriend? smilegirl | 23 | 19-07-2003 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 |