Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
hmm toen ik 13 was was ik heel onzeker en zocht mijn moeder mijn kleren uit (trauma's aan tretchbroeken en ruitjes en andere enge dingen waar ik best om uitgelachen werd) Ik werd niet echt gepest, eerder genegeerd. Ik had 2 'vriendinnen' maar die waren al veel volwassener en negeerde me en de rest van de klas negeerde me omdat die 2 vriedinnen altijd de 'stoere' groep met d grote bek vormde. ik was hun aanhangsel.
Daarna kwam een periode van rebellie toen ik 14-16 was. Nu heb ik mijn eigen mening ed maar heb sinds ik het huis uit ben en ben gaan studeren ook rust gevonden. Daar was ik wel aan toe en als ik mijn vwo examen ook niet had gehaald en ik daar nog een jaar moest zitten hadden ze me kunnen opnemen in een gesticht, ik kon absoluut niet tegen mijn thuis, tegen de school waar iedereen vertelde wat je moest doen en dat verschrikkelijke friesland. Ik ben nu vrij onopvallend, ik heb het idee dat ik overkom als een klein lief beetje simpel meisje ![]() Nee ik wil dus niet terug
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 18:54. |
![]() |
|
toen ik 13 was (pas 2 jaar geleden) was ik denk ik redelijk Breezer. Wilde graag 'populaire' kleding en bij de populaire mensen in de klas horen. Maar ondanks dat had ik wel een eigen mening en begon ik net een beetje bijdehant te worden en kreeg ik een beetje een vaste vriendengroep, maar eigenlijk was ik gewoon een heel braaf meisje...
|
Ik was heel netjes gekleed .. mooie dingen altijd wel, maar echt netjes
![]() Pas later ben ik qua kleding en muziek volledig omgeslagen en geworden tot wie ik nu ben ![]()
|
Toen ik 13 was, was het ehm
![]() ![]() En als meisje zijnde had je (naja als olga zijnde dan) cure shirts aan waar de hals extra wijd van was gemaakt, met half openhangende docs en een rokje ofzo. En m'n haar stond altijd *ploef* . Wat op zich goed is alleen bij mij ging het vanzelf zo ![]() Verder was ik wel heel verlegen, stil achterin de klas. Iedereen vond me (toen nog ![]() Ik schaam me absoluut niet voor die periode, pas daarna is het bergafwaards gegaan met mij..... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik leefde in mijn eigen wereldje, had in het begin van mijn 13-jarig leventje ( in de brugklas) weinig vrienden, erg onzeker, hekel aan mezelf, erg verlegen, stil, enz. Toen ik in de 2e zat ging het een stuk beter, ik kreeg meer vrienden, werd weer vrolijker, enz. Ik droeg tuinbroeken, simpele truien en broeken.
Ik schaam me er niet echt voor, maar ik ben gelukkig wel erg veranderd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik liep in een spijkerbroek die boven iets te wijd was, waardoor je een stukje van m'n string zag en ik droeg veel strakke truitjes of topjes. En het liefst sportschoenen.
Was onzeker en verlegen. Ik leefde ook een beetje in een eigen wereldje en de meeste klasgenoten vonden me maar raar. Ik had wel een eigen mening en smaak. Luisterde vooral naar Moby en Prodigy, speelde veel computergames en ik was helemaal weg van manga en anime. Maar ik schaam me er niet echt voor.
|
Had veel vrienden, maar voelde me vaak alleen. Droeg alleen maar zwarte kleding, was goth. Nu draag ik nog steeds voornamelijk zwarte kleding maar ben geen goth meer.
K was erg vaak down, sterk wisselende buien. Was al langer in de pubertijd, was ook wat verder dan de rest. K kreeg mn eerste vriendje, blowde op gegeven moment elke dag. Ben dus ook blijven zitten. Was best een erge puber. Nouja, wil dus totaal niet terug naar die tijd. Zit nu veel beter in mn vel ![]()
|
Mjuh.. ik was alto..
![]() Muziek is me nog blijven steken trouwens ![]() Wilde altijd anders zijn en had tegen iedereen een grote bek die iets over me te zeggen had.. En waren ze eenmaal gewend aan het alto zijn van me.. Dan ging ik weer een tijdje wat anders doen.. Mjuh was een raar kind.. Heb me draai nu gevonden in het gabbervolk ghehe ![]()
|
ik had toen ik 13 was een vriendje van 16/17...ik was heel volwassen voor mn leeftijd en voelde me altijd buitengesloten enzo in de klas omdat ik iedereen zo kinderachtig vond doen...
![]() euh ik was een beetje t zelfde als nu...luisterde ook al hiphop...beetje dezelfde kleding....alleen gewoon wat jongere uitstraling ![]()
|
Leuk topic!
Toen ik een jaar of 13 was... Even denken, hoor... Dat was in de 2e/3e klas... Mijn kleren... tsja, die waren niet bepaald hip, dat maakte me ook niet uit, ik hield van onopvallende dingen, die mijn moeder vaak voor me uitkoos. Ik liet toen net mijn pony (of hoe schrijf je dat) bijgroeien, dus mijn kapsel was ramp-a-la-ramp ![]() Ik had een aantal goede vriendinnetjes in mijn klas zitten, en op school was het altijd wel leuk, ik kon goed leren, had er geen moeite mee enzo. Ik had vooral geen eigen mening, was zo stil als het maar zijn kon en zo onzeker als de pest. Ik zou niet terug willen naar die 'goede oude tijd', ik heb het nu namelijk 100% beter dan toen, ben superhappy, trek me niet zoveel meer van anderen aan, en kleed me niet meer zo dom ![]() |
![]() |
|
was niet zo'n hele erge puber...toen ik 12/13 was, was ik vrij braaf.....ging net naar de middelbare school en maakt braaf me huiswerk.....had nog geen belangstellign voor drank, vrouwen en uitgaan...wel heel erg veel voor me nintendo 8bit en wilde na school liefst zo snel mogelijk naar huis om te gaan voetballen met mn vriendjes.....klinkt saai...maar was echt een hele leuke, onbezorgde tijd......
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vroeger, toen Jezus nog Herman heette Verwijderd | 81 | 12-11-2005 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Vroeger woont in een hoofd. Verwijderd | 10 | 21-09-2005 17:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat is vroeger??? sjoeltie | 26 | 06-10-2004 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Vroeger toen ik klein was....... *dancin'angel* | 4 | 06-12-2002 14:49 | |
Psychologie |
Creatieve drang vroeger en nu? Verwijderd | 3 | 31-08-2002 10:49 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |