Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 17:41
Verwijderd
Hoe was jij vroeger? Laten we zeggen, toen je een jaar of 13 was (al is dat voor sommigen nog niet zo lang geleden, en voor mij ook niet echt ).

Begon je net heerlijk te puberen? zat je er al middenin of moest je nog beginnen? Wat voor kleren droeg je toen, en hoe was je op school, met je vrienden. Was je toen heel anders ten opzichte van nu?

En wil je weer terug naar 'die goede oude tijd' ? of schaam je je er een beetje voor?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2003, 17:46
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik was nog echt een kindje. Ik droeg tuinbroeken en andere rotzooi, en zag er niet uit.

Gelukkig had ik een best vriendinnetje dus het boeide me allemaal niet zo.

Ik puberde nog lang niet en was nog heel erg braaf.
Ben ik nog steeds

En ja, ik ben heel erg veranderd. Ben veel botter geworden en minder sociaal en ik heb nu een eigen mening.

En nee ik wil niet terug. Nouja wel als ik kijk naar school.. dat was toen nog heel easy
voor de rest schaam ik me ja.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:51
Mysterons
Mysterons is offline
dat is 1,5 jaar geleden.
ik zag er.. niet bijzonder uit. ik hield wel van skatebroeken.. en ik had toen ook roodgeverfd haar.

ik ben best veranderd, in 1 jaar tijd.. vooral aan de binnenkant. ik puberde toen best heel erg, ik haatte mn ouders enz.. (:/) nu ben ik veel rustiger.. ik zie wel wat er gebeurd allemaal.

ik schaam me soms wel.. sommige mensen die me een tijd niet meer gezien hebben herinneren me als dat kleine hyper schreeuwmeisje.

maargoed.. ik kan niks veranderen aan wat ik ben en was.. over een jaar zal ik me wel weer schamen.

edit:

ik ben nog heel jong. maar vergeleken met toen voel ik me echt een stuk volwassener. ik wilde heel graag alto zijn enzo. wat moenbloem een paar posts naar onder beschrijft. terwijl ik nu echt walg van kleine huppelalto's met hun haloowww ik ben altowww en me luvvvvvvt regenboowwwgs.

:/

Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:54
Smin
Smin is offline
Vroeger, heel lang geleden , toen ik een jaar of 13 was, was ik mager en verlegen. Ik droeg meestal spijkerbroeken met een trui(tje). Blauw was mijn favorite kleur. Ik had geloof ik ook al een slotjesbeugel.

Ik was op school heel braaf: hard werken, gelijk huiswerk maken na school, niet te veel kletsen in de les enzo. Mijn hobbys waren toen dansen en saxofoon. Ik was net gestopt met hockey. Die saxofoon heb ik een jaar later opgegeven omdat ik te lui werd om te oefenen.
Ik had redelijk wat vriendinnen en ik hield ervan om te playbacken. Verhalen schrijven en lezen waren ook dingen waar ik me veel mee bezig hield. Dat werd ook steeds minder.

Ik ben steeds socialer geworden en luier (qua schoolwerk). Ik verlang niet terug naar vroeger. Ik voel me nu veel beter.
Verwijderd
Ik schaam me ook wel een beetje ja.

Op mijn dertiende was ik echt een verschikkelijk kind. Ik was al hevig aan het puberen, en zette me voornamelijk af tegen m'n ouders en de maatschappij .
Ik vond alto zijn echt ongelooflijk koel, en probeerde dat dan ook zelf zoveel mogelijk te zijn natuurlijk. Ja, ik was dus vroeger zo'n 'trui slipknot kindje'. En ik vond altijd dat iedereen heel bekrompen was, behalve de alto's. Maar achteraf gezien was ik nog het meest bekrompen van allemaal . En natuurlijk was alles wat niet-alternatief was gelijk ook helemaal fout.

Mijn god wat verschrikkelijk eigenlijk

Ik heb nu wel als ik op school ook van die meisjes zie lopen zoiets van : "Mens, grow up". Terwijl ik zelf toen ook heel erg zo was.

En nee, ik wil dus niet terug naar die tijd. Ik ben nu ook veel tevredener met mezelf. Ik kan niet echt zeggen dat ik toen een goed zelfbeeld had :/
Met citaat reageren
Gadje
Gadje is offline
kwas vroeger echt verschrikkelijker, ook dunner en ik droeg wijde jongens kleding ging met veel jongens om, kbegon iets later te puberen. twas eigenlijk besterg. nu vin ik t wel best zo, gelukkig wel. zit nu ook op een andere school, kon ik weer met een ander "imago"beginnen.
laten we dus maar niet terug denken aan die tijd.(geen trauma's maar toch)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:58
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik was toen al heel erg aan het puberen.
zag dr uit als een skater.
ik skate (vt) ook nog daadwerkelijk.
verder had iedereen een hekel aan me omdat ik asociaal was en me onvriendelijk en snauwerig gedroeg.
vrienden had ik toen niet.

en ja ik schaam me best wel voor die periode.
maar het is nu gelukkig over behalve dan dat puberen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:58
Verwijderd
Da s alweer bijna 8 jaar geleden... hmmm... volgens mij zat ik toen net in mijn houthakkershemden en gescheurde broeken periode... Tenminste, als ik geen uniform aanhad (school) of thuis zat (ouders), dus ik was vrij braaf bij mijn ouders, maar op internaat deed ik wat ik wou .
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:59
Verwijderd
Was in groep 8 en de eerste klas echt zo'n mini skatertje waarvan ik nu altijd denk van ahhhh wat lief als ik er eentje zie.
Ik was altijd al een mannetje dat docenten terroriseerde en nogal hyper ervoor zorgde dat de hele klas zich slecht kon concentreren. Jullie weten vast wel wat voor persoontje ik bedoel iedereen heeft er wel eens een in de klas gehad. Ik kon(kan) nooit me bek dicht houden.
Ben wel wat rustiger geworden en zou alleen terug willen omdat de consequenties die mijn fratsen toen hadden veel kleiner waren.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik was een vreselijke puber. Altijd kwaad en verdrietig en heel het jaar door verliefd, soms op 3 jongens tegelijk.

Ik liep altijd in het zwart, ik weigerde iets anders te dragen.
Ik viel van het ene uiterste in het andere: het ene moment was ik over-zelfzeker, het andere moment durfde ik niet buiten.

Hopelijk krijg ik nooit zo'n dochter .
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Smin schreef op 02-06-2003 @ 18:54:
Ik had geloof ik ook al een slotjesbeugel.

Oh ja. Die beugel. Wat een ramp was dat.

En natuurlijk wou ik persé zwarte elastiekjes
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:04
soske
soske is offline
Dat was wel een beetje bitchy periode
Ik was een echte achterbakse roddeltante (nu nog steeds af en toe) Maar had ook leuke kantjes hoor! Ik was nogal ijdel en liep een beetje voor op mijn leeftijdsgenootjes, vooral op gebied van kleren, make-up en showbizz.(jaja, wist er alles van )
Met school ging het toen ontzettend goed, haalde zonder veel moeite echt heel hoge cijfers. Had wel veel vriendinnen, die vonden me grappig en konden van me leren, soms kwam ik wel serieus over. Op school in de klas was ik vrij stil en verlegen maar daarbuiten absoluut niet. Het was wel een leuke periode, schaam me er niet echt voor. Ik zou alleen niet terug willen, daarvoor was ik iets te achterbaks, qua school ging het wel veel beter.
Ik was een echte puber
Oud 02-06-2003, 18:06
Laïs
Laïs is offline
Toen zat ik het eerste.

Ik was toen een heel braaf meisje denk ik,nog stilletjes,niet echt een eigen mening.
Ik had geen echte kledingstijl,mijn moeder legde toen zelf nog mijn kleren klaar. Denk ik.
Ik vond mezelf natuurlijk al een hele puber, de ergste van allemaal en blablabla.
Ik hing toen heel erg aan mijn vriendinnetjes,als zij iets deden,deed ik het ook,ik wou net als hen zijn.

Ik schaam me niet echt voor die periode,maar ik wil er ook niet naar terug. Misschien wel voor school,toen het nog makkelijk was,niet dat het nu zooo moeilijk is.Mja.
Oud 02-06-2003, 18:06
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 02-06-2003 @ 18:59:
Ben wel wat rustiger geworden...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:07
Verwijderd
13..euh.. denk..

13, dat is 6 jaar geleden..
Op m'n 13e had ik een jaar internet, ren een halfjaar m'n eerste website.
Ik had alleen maar zwarte kleding en luisterde voornamelijk naar The Gathering, Black Sabbath en Orphenage (nu nog steeds trouwens ).
Euh...Ik vond meisjes toen nog helemaal niks (in liefdes opzicht).

euh, ja dat was het..
ohwjah, toen ik 13 was deed ik nog wat voor school
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:17
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
mensch... ik schaam me KEPOT

Kleding: Trainingsjackie, standaard spijkerbroek die veel te strak zit en te kort is, waardoor mijn witte sokken er mooi onderuit kwamen. Veels te grote schoenen want ik moest er nog in groeien.

En t kapsel was ook bagger... Paddestoel of matje
Nu zijn er ook mooie matjes
maar mijn matje was absoluut niet mooi

En mn attitude... Irri tegen mn parents en verlegen en stil tegen de rest van mn omgeving

Ow, ik zat wel heel stiekum al aan de rokerij en de weed en beetje in criminele sferen, maar dat valt te verwaarlozen.

----

gelukkig ben ik nu een lekker geil tijgertje geworden...
Oud 02-06-2003, 18:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
toen ik 13 was, was ik een Talena-kloon. haha.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
MoonDance schreef op 02-06-2003 @ 18:51:
da

ik schaam me soms wel.. sommige mensen die me een tijd niet meer gezien hebben herinneren me als dat kleine hyper schreeuwmeisje.

:/
*herkenning*
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:24
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
wallflower schreef op 02-06-2003 @ 19:20:
toen ik 13 was, was ik een Talena-kloon. haha.
wie is talena?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:26
Gwinnie
Gwinnie is offline
13.. toen zat ik in de 2e en de 3e. toen was ik al nie meer zo erg. maar wel heel naief..
dacht egt dat toen een jongen me gezoend had dat we gelijk dikke verkering hadden enzo en vertrouwde mensen veeel te snel.

kleren kan ik me nie meer zo goed herinneren maar dat was volgens mij wel okey (in de 1e en jonger was t een ramp)

kwas wel heel onzeker over mezelf.

zou zeker niet terug willen. qua manier van denken en kleren enzow.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:28
Firefly
Firefly is offline
Hmm das niet zo lang geleden.

Ik was een beetje aan het uitproberen met stijlen. Hoge hakken, strakke broeken, superwijde broeken. Wit, zwart en grijs veel. (bah) Mijn spicegirlschoenen (die ik stiekem nog hip vind en soms nog draag) Ik verfde mijn haar; rode gloed, paarse gloed, blond, zwart. Qua gedrag ben ik niet erg veel veranderd, alleen volwassener geworden denk ik (hoop ik)
Oud 02-06-2003, 18:29
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 02-06-2003 @ 19:24:
wie is talena?
kind van Kittie?
Oud 02-06-2003, 18:31
Pharmacon
Pharmacon is offline
poeh...das een tijd terug

toen had ik nog kort haar, en droeg ik eigenlijk wat m'n moeder voor me meenam. Verder was ik vrij stil, geen moeite met leren, tsja, ging nog om met m'n vrienden van de basisschool. Ik was gewoon een stuk minder zelfverzekerd dan tegenwoordig.
Muziek was lang niet zo belangrijk voor me.
Ik hoef niet terug, been there, done that

Ik heb het prima naar m'n zin nu
Oud 02-06-2003, 18:31
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Laïs schreef op 02-06-2003 @ 19:29:
kind van Kittie?
o, oke
ga ik es zoeken je moet toch wat
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:32
Verwijderd
Toen ik dertien was, was ik voornamelijk een bijdehante wijsneus, die op geestelijk niveau z'n leeftijdsgenootjes ver vooruit was. Ik was geen outcast, werd niet gepest maar viel toch een beetje buiten de groep. Ik werd overigens wel door de grote groep benaderd, want ook al was ik een vervelende betweterige nerd, ik was ook bijdehant en brutaal en dat mochten mensen wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2003, 18:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Rond die leeftijd was ik kwaad op alles en iedereen, zette me af tegen alles en iedereen en had er uiteindelijk natuurlijk alleen mezelf mee, maar toegeven dat ik fout zat ho maar.
Gigantisch druk, maar super onzeker, wel altijd bezig met mezelf te bewijzen, op school viel ik ook beetje buiten de groep was met andere dingen bezig als klasgenootjes maar was daardoor wel weer extra interessant en kreeg genoeg aandacht, wat ik wou.
Qua kleding, als het maar anders was.

Ik schaam me er niet voor, ik was zo naief als de tering maar ook mede doordat heb ik wel vette tijden beleeft.
Op dat moment was het cool.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:38
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-06-2003 @ 19:32:
Toen ik dertien was, was ik voornamelijk een bijdehante wijsneus, die op geestelijk niveau z'n leeftijdsgenootjes ver vooruit was. Ik was geen outcast, werd niet gepest maar viel toch een beetje buiten de groep. Ik werd overigens wel door de grote groep benaderd, want ook al was ik een vervelende betweterige nerd, ik was ook bijdehant en brutaal en dat mochten mensen wel.
en nog steeds
Oud 02-06-2003, 18:42
Sundae
Sundae is offline
Tsja..ik toen ik 13 was *kuch*
Niet dat dat bijzonder lang geleden is ofzo...maar ben in de afgelopen tijd een hoop veranderd, zeker qua uiterlijk! Zie mezelf nog zitten in de brugklas met mn superbril. Lang leve de lenzen!
Oud 02-06-2003, 18:43
snoops
snoops is offline
Kan iemand me vertellen hoe ik zelf een topic kan starten?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:46
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
toen was ik een kneus die te erg leidde onder de scheiding van zijn ouders. Daarom had ik geen vriendjes en trok ik me terug uit de maatschappij.
Oud 02-06-2003, 18:47
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
snoops schreef op 02-06-2003 @ 19:43:
Kan iemand me vertellen hoe ik zelf een topic kan starten?
nieuw bericht
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm toen ik 13 was was ik heel onzeker en zocht mijn moeder mijn kleren uit (trauma's aan tretchbroeken en ruitjes en andere enge dingen waar ik best om uitgelachen werd) Ik werd niet echt gepest, eerder genegeerd. Ik had 2 'vriendinnen' maar die waren al veel volwassener en negeerde me en de rest van de klas negeerde me omdat die 2 vriedinnen altijd de 'stoere' groep met d grote bek vormde. ik was hun aanhangsel.

Daarna kwam een periode van rebellie toen ik 14-16 was.

Nu heb ik mijn eigen mening ed maar heb sinds ik het huis uit ben en ben gaan studeren ook rust gevonden. Daar was ik wel aan toe en als ik mijn vwo examen ook niet had gehaald en ik daar nog een jaar moest zitten hadden ze me kunnen opnemen in een gesticht, ik kon absoluut niet tegen mijn thuis, tegen de school waar iedereen vertelde wat je moest doen en dat verschrikkelijke friesland. Ik ben nu vrij onopvallend, ik heb het idee dat ik overkom als een klein lief beetje simpel meisje En overal moet ik mijn legitimatie laten zien, ze denken dat ik 16 ben.

Nee ik wil dus niet terug

Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:46
Muizzz
Muizzz is offline
toen ik 13 was had ik net mijn blauwhaar-fase achter de rug en was het paars.
Ik was heel erg verliefd op het vriendje dat ik toen had.

en als ik nu terug kijk zag ik er echt niet uit.
Maarja iedereen heeft wel zo'n periode gehad denk ik.
Oud 02-06-2003, 20:03
Breg
Breg is offline
toen ik 13 was (pas 2 jaar geleden) was ik denk ik redelijk Breezer. Wilde graag 'populaire' kleding en bij de populaire mensen in de klas horen. Maar ondanks dat had ik wel een eigen mening en begon ik net een beetje bijdehant te worden en kreeg ik een beetje een vaste vriendengroep, maar eigenlijk was ik gewoon een heel braaf meisje...
Oud 02-06-2003, 20:05
sinsere
sinsere is offline
Ik was heel netjes gekleed .. mooie dingen altijd wel, maar echt netjes En ik was heel beleefd, rustig en dromerig. Een niet echt opvallend meisje, wel heel vrolijk, goed in dr vel en gezellig.

Pas later ben ik qua kleding en muziek volledig omgeslagen en geworden tot wie ik nu ben
Oud 02-06-2003, 20:05
Mindfields
Mindfields is offline
Ehm, kreeg ik wat met mijn vriend, was lekker stereotype alto, ontdekte ik drugs, sex & rock n roll..
Oud 02-06-2003, 20:06
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
computernerd
met bijpassende kleding van de bristol
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:08
the exploding boy
the exploding boy is offline
Toen ik 13 was, was het ehm 1993 en dat was zo ongeveer de grunge periode... dus alle jongens liepen met gescheurde spijkerbroeken, kisten , waren nirvana fans etc.
En als meisje zijnde had je (naja als olga zijnde dan) cure shirts aan waar de hals extra wijd van was gemaakt, met half openhangende docs en een rokje ofzo. En m'n haar stond altijd *ploef* . Wat op zich goed is alleen bij mij ging het vanzelf zo

Verder was ik wel heel verlegen, stil achterin de klas. Iedereen vond me (toen nog ) ontzettend slim, dus ik kon op school best veel maken tegenover leraren. Natuurlijk durfde ik dat meestal niet...

Ik schaam me absoluut niet voor die periode, pas daarna is het bergafwaards gegaan met mij.....
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:12
the tourist
the tourist is offline
Ik leefde in mijn eigen wereldje, had in het begin van mijn 13-jarig leventje ( in de brugklas) weinig vrienden, erg onzeker, hekel aan mezelf, erg verlegen, stil, enz. Toen ik in de 2e zat ging het een stuk beter, ik kreeg meer vrienden, werd weer vrolijker, enz. Ik droeg tuinbroeken, simpele truien en broeken.

Ik schaam me er niet echt voor, maar ik ben gelukkig wel erg veranderd
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:42
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
MoonDance schreef op 02-06-2003 @ 18:51:

ik ben nog heel jong. maar vergeleken met toen voel ik me echt een stuk volwassener. ik wilde heel graag alto zijn enzo. wat moenbloem een paar posts naar onder beschrijft. terwijl ik nu echt walg van kleine huppelalto's met hun haloowww ik ben altowww en me luvvvvvvt regenboowwwgs.

Er is wederom voor mij gesproken..
Oud 02-06-2003, 21:17
Vice
Vice is offline
Ik liep in een spijkerbroek die boven iets te wijd was, waardoor je een stukje van m'n string zag en ik droeg veel strakke truitjes of topjes. En het liefst sportschoenen.
Was onzeker en verlegen. Ik leefde ook een beetje in een eigen wereldje en de meeste klasgenoten vonden me maar raar.
Ik had wel een eigen mening en smaak.
Luisterde vooral naar Moby en Prodigy, speelde veel computergames en ik was helemaal weg van manga en anime.

Maar ik schaam me er niet echt voor.
Oud 02-06-2003, 21:24
Cæles
Cæles is offline
Had veel vrienden, maar voelde me vaak alleen. Droeg alleen maar zwarte kleding, was goth. Nu draag ik nog steeds voornamelijk zwarte kleding maar ben geen goth meer.
K was erg vaak down, sterk wisselende buien. Was al langer in de pubertijd, was ook wat verder dan de rest.
K kreeg mn eerste vriendje, blowde op gegeven moment elke dag. Ben dus ook blijven zitten. Was best een erge puber.

Nouja, wil dus totaal niet terug naar die tijd. Zit nu veel beter in mn vel
Oud 02-06-2003, 21:42
Hooligirl
Hooligirl is offline
Mjuh.. ik was alto.. Niet dat iemand dat geloof als k t nu vertel..

Muziek is me nog blijven steken trouwens

Wilde altijd anders zijn en had tegen iedereen een grote bek die iets over me te zeggen had.. En waren ze eenmaal gewend aan het alto zijn van me.. Dan ging ik weer een tijdje wat anders doen.. Mjuh was een raar kind.. Heb me draai nu gevonden in het gabbervolk ghehe
Oud 02-06-2003, 22:25
Fog
Fog is offline
ik had toen ik 13 was een vriendje van 16/17...ik was heel volwassen voor mn leeftijd en voelde me altijd buitengesloten enzo in de klas omdat ik iedereen zo kinderachtig vond doen...

euh ik was een beetje t zelfde als nu...luisterde ook al hiphop...beetje dezelfde kleding....alleen gewoon wat jongere uitstraling
Oud 03-06-2003, 01:44
GRRR
GRRR is offline
depressief, rustig, veel nadenkend. kleding boeide me toen niet, zag er ook uit als een wibra kind. wat had het voor nut er goed uit te zien als je van binnen een wrak was.

nu ben ik da bomb
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 06:32
Fog
Fog is offline
Citaat:
GRRR schreef op 03-06-2003 @ 02:44:
depressief, rustig, veel nadenkend.

ja dat was ik ook heeeel erg...

maar rustig en veel nadenkend ben ik nu ook nog wel....
Oud 03-06-2003, 06:46
Verwijderd
druk,irritant en lelijk
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 07:42
chaostar
chaostar is offline
Rustig, hardwerkend en altijd braaf. Besteedde niet echt veel aandacht aan hoe ik eruit zag. En ik had nog lang blond haar.
Oud 03-06-2003, 07:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Leuk topic!

Toen ik een jaar of 13 was... Even denken, hoor... Dat was in de 2e/3e klas...
Mijn kleren... tsja, die waren niet bepaald hip, dat maakte me ook niet uit, ik hield van onopvallende dingen, die mijn moeder vaak voor me uitkoos. Ik liet toen net mijn pony (of hoe schrijf je dat) bijgroeien, dus mijn kapsel was ramp-a-la-ramp .
Ik had een aantal goede vriendinnetjes in mijn klas zitten, en op school was het altijd wel leuk, ik kon goed leren, had er geen moeite mee enzo.
Ik had vooral geen eigen mening, was zo stil als het maar zijn kon en zo onzeker als de pest.

Ik zou niet terug willen naar die 'goede oude tijd', ik heb het nu namelijk 100% beter dan toen, ben superhappy, trek me niet zoveel meer van anderen aan, en kleed me niet meer zo dom
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 08:10
checko
checko is offline
was niet zo'n hele erge puber...toen ik 12/13 was, was ik vrij braaf.....ging net naar de middelbare school en maakt braaf me huiswerk.....had nog geen belangstellign voor drank, vrouwen en uitgaan...wel heel erg veel voor me nintendo 8bit en wilde na school liefst zo snel mogelijk naar huis om te gaan voetballen met mn vriendjes.....klinkt saai...maar was echt een hele leuke, onbezorgde tijd......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten