Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb vanmiddag boodschappen gedaan, en heb 10 minuten lopen zoeken naar een pak drinkyoghurt. Uiteindelijk niet gevonden, en het blijkt dus nu precies te liggen op het pad waar ik vanmiddag niet 3 keer doorheen ben gelopen.
Nee, ik ken de weg in m'n eigen supermarkt totaal niet. ![]() *gaat morgen een nieuwe poging ondernemen* |
![]() |
|
nee, maar onze supermarkt is ook net 2 weken terug verbouwd. Daarvoor wist ikalles wél goed te vinden, maar nu was t zelfs zo erg dat ik de naturelchips niet kon vinden en zonder het zelf te weten backon chips (wat ongeveer in dezelfde zak zit) mee te nemen
![]()
|
![]() |
Er zijn 2 supermarkten waar ik af en toe kom.
In de 1 werk(te) ik zelf, daar ken ik redelijk de weg, maar niet echt supergoed (caissiere ![]() De ander is vorig jaar verbouwd, daardoor ken ik de weg er niet echt goed. Ik kom er ook niet vaak. |
![]() |
|
De supermarkt waar ik wel eens boodschappen met mn moeder doe ken ik toch best wel erg goed. Ik werk er net een jaar.. Heb eerst vakkengevuld, dus weet ik het meeste toch echt wel te vinden! Nu sta ik achter het brood en als klanten vragen waar iets ligt weet ik het toch meestal wel te vinden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |