Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey david
wat ik me afvraag he, waarom ben jij zo bang voor een wat minder scherpe foto? al die macro's (ik heb ze nu wel gezien eerlijk gezegd) terwijl veel van je efteling fotos een stuk minder macro waren, maar die vind ik wel mooier. foto's hoeven niet perfect te zijn mijns insziens, wat sommige van die pixelneukers hier ook beweren. de schonheid van de foto ligt in de kracht van de afbeelding en niet in de kwaliteit van het beeld. euh ja ok. ik dwaal af ![]() |
![]() |
|
mja ,, dat is voor ieder verschillend denk ik.
mijn beeld van fotografie is weer anders dan dat van een ander. Als ik foto's maak wil ik het liefst dat het er magisch uit komt te zien .. daarom gebruik ik ook photoshop om de kleuren soms wat intenser te maken. als ik foto's maak alleen om de omgeving , de mensen of wat dan ook .. dat is niet mijn smaak het moet mooi zijn .. daar gaat het mij om .. en wat er dan gefotografeerd word .. dat maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit. maar dit is alleen mijn persoonlijke mening ![]() |
![]() |
|
libelle is idd erg leuk..
die auto-fotos had je weg kunnen laten, ik vind ze bijster... interessant... behalve mss nr. 16... maar ja ![]()
||
Citaat:
snap je wat ik bedoel?
|
'k heb d'r ook een paar gemaakt in de tuin:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik vind ze wel grappig, ik zou misschien wel een huilendhartje (die witte) willen uitvergroten, dus ik heb daar nog een paar analoge foto's van gemaakt. wordt afwachten wat dat geworden is, maar ik verwacht er weinig van, aangezien ik niet over al m'n plantjes heen in de tuin kon gaan liggen.
||
Citaat:
Ik vond die huilendhart zo mooi, vooral de plant zelf. Met de digitale camera is dat inderdaad niet zo moeilijk om te maken, met analoog des te moeilijker (ligt op de grond, je kan er geen tig achter elkaar maken voor één mooie foto want dat is te duur, je moet helemaal op de grond tussen alle andere plantjes gaan liggen, etc). Maar dit soort macro is inderdaad niet zo heel moeilijk, behalve dat ik het uit de hand doe.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind ze mooi, maar ok, ik ben dan ook een gigantisch bloemen fan. Helaas ben ik zelf niet zo goed dat ik zulke foto's kan maken. En bovendien, met dat pruts ding van mij word het toch niet iets.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
ARTistiek |
Vurhaaltjes voor het slapen gaan | 5 | 20-07-2001 01:30 |