Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2003, 16:48
freakinaround
freakinaround is offline

Hij lijkt heel erg vaag, maar dat ligt aan de scanner..slechte kwaliteit....mja..de kleuren op de muren heb ik later overlopen.

Het was een opdracht voor school.
Voor perspectief had ik een 7. En voor de uitwerking een 8,5

wat vinden jullie ervan?
Oud 13-06-2003, 17:10
Verwijderd
Qua perspectief klopt ie niet helemaal, niet alle lijnen lijken naar hetzelfde punt te lopen (en dan met name het vloerkleed onder het tafeltje, en het tafeltje zelf).

Het kleurgebruik is aardig, hoewel schaduwen wel wat hadden toegevoegd.

En op een of andere manier is het inkleuren ook zo gedaan dat het een leuk grof kleureffect oplevert
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 17:36
Verwijderd
nee idd, klopt niet helemaal, maar wel mooie kleuren, vind em zeker cool, die foutjes vallen tog niet op

wat ik cool vind is het schilderij op de muur, nu lijkt het net alsof je door een raam naar een zonsondergang kijkt, echt cool
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:52
mazterr
mazterr is offline
hou oud ben jij in godsnaam? t lijkt op n tekening van een zesjarige
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:54
Rioto
Citaat:
mazterr schreef op 13-06-2003 @ 22:52:
hahaha
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:15
one-monkee
one-monkee is offline
Citaat:
Goh, nu wil ik ook heel graag een perspectief van jou huiskamer zien en kijken of dat misschien wat mooier is dan dit....
Zo lang je dat niet post heb je geen recht om dit af te gaan zeiken.
Volgens mij heb je geen idee hoe moeilijk het is om in perspectief te tekenen
Oud 14-06-2003, 14:43
mazterr
mazterr is offline
Citaat:
bLeZ schreef op 14-06-2003 @ 15:15:
Goh, nu wil ik ook heel graag een perspectief van jou huiskamer zien en kijken of dat misschien wat mooier is dan dit....
Zo lang je dat niet post heb je geen recht om dit af te gaan zeiken.
Volgens mij heb je geen idee hoe moeilijk het is om in perspectief te tekenen
Je moet je bek houden, ieder debiel kan dat tekenen. Ik heb perspectief uitgevonden man dus nogmaals hou je bek
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:55
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
mazterr schreef op 14-06-2003 @ 15:43:
Je moet je bek houden, ieder debiel kan dat tekenen. Ik heb perspectief uitgevonden man dus nogmaals hou je bek
Te veel het liedje je moet je bek houden gehoord...

Wel een beetje een flauwe opmerking toch?, zo agressief reageren, dat is kinds. Post jij maar 's een beste tekening van toen jij 6 jaar was, zullen we het eens fijn gaan vergelijken.

Annelijn, ik vind het een mooie kleurencompositie. (ik houd wel van donker-licht, met die techniek heb ik ook een tijdje gewerkt
Leuk, die terugkomende kleuren>rode bank tegenover een rode muur en een paars vloerkleed, terugkomend op de achterste muur...

Lijkt mij tof eens in zo'n kleurrijke, ingerichte kamer te stappen!.

Liefs,
Mariamne
Oud 14-06-2003, 15:07
mazterr
mazterr is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 14-06-2003 @ 15:55:
Te veel het liedje je moet je bek houden gehoord...

Wel een beetje een flauwe opmerking toch?, zo agressief reageren, dat is kinds. Post jij maar 's een beste tekening van toen jij 6 jaar was, zullen we het eens fijn gaan vergelijken.

Annelijn, ik vind het een mooie kleurencompositie. (ik houd wel van donker-licht, met die techniek heb ik ook een tijdje gewerkt
Leuk, die terugkomende kleuren>rode bank tegenover een rode muur en een paars vloerkleed, terugkomend op de achterste muur...

Lijkt mij tof eens in zo'n kleurrijke, ingerichte kamer te stappen!.

Liefs,
Mariamne
oke laat ik dan even op een andere manier op jou reageren. Het spijt me zeer om mede te delen dat ik geen tekeningen heb van toen ik zes was. Ik ben pas op mijn twaalfde in deze wereld gestapt. Ik begrijp het best dat niet iedereen ongelofelijk goed kan tekenen en iedereen het ooit een keer moet leren. Ik reageerde agressief op die persoon die mij uitdaagde om een betere tekening te maken, waarom zou ik in godsnaam? ik teken heel andere dingen die niet alleen gericht zijn op perspectief en zeker niet op het mooi over laten lopen van kleuren. Toch raad ik mensen aan om eerst flink te oefenen voordat je posts gata plaatsen van tekeningetjes die maar zozo zijn. Maar dat is mijn mening. Ik geloof trouwens niet dat de scanner er voor zorgt dat het er vaag uitziet. Dit komt gewoon omdat je het met kleurpotood hebt ingekleurd. Dat krijg je niet zo mooi dekkend vaagheid van een scanner ziet er anders uit. moet ik daar ook een tekening van laten zien?misschien als ik zin heb post ik wle voor jullie mensen een tekening van zo'n kamer, maar waarom zou ik laten zien dat ik het beter kan, dat is toch voor niemand leuK?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:21
duifeltje
duifeltje is offline
ik vind het juist goed als mensen die nog niet veel hebben geoefend, tekeningen posten want van het commentaar kan je veel leren.

ik vind de kleuren heel leuk, lekker vrolijk maar het was mooier geweest met schaduw erin en misschien een lamp aan het plafond. volgensmij klopt het perspectief ook niet helemaal maar dat is ook wel heel moelijk..
ik vind hem erg leuk.!
Oud 14-06-2003, 16:30
one-monkee
one-monkee is offline
Citaat:
mazterr schreef op 14-06-2003 @ 16:07:
oke laat ik dan even op een andere manier op jou reageren. Het spijt me zeer om mede te delen dat ik geen tekeningen heb van toen ik zes was. Ik ben pas op mijn twaalfde in deze wereld gestapt. Ik begrijp het best dat niet iedereen ongelofelijk goed kan tekenen en iedereen het ooit een keer moet leren. Ik reageerde agressief op die persoon die mij uitdaagde om een betere tekening te maken, waarom zou ik in godsnaam? ik teken heel andere dingen die niet alleen gericht zijn op perspectief en zeker niet op het mooi over laten lopen van kleuren. Toch raad ik mensen aan om eerst flink te oefenen voordat je posts gata plaatsen van tekeningetjes die maar zozo zijn. Maar dat is mijn mening. Ik geloof trouwens niet dat de scanner er voor zorgt dat het er vaag uitziet. Dit komt gewoon omdat je het met kleurpotood hebt ingekleurd. Dat krijg je niet zo mooi dekkend vaagheid van een scanner ziet er anders uit. moet ik daar ook een tekening van laten zien?misschien als ik zin heb post ik wle voor jullie mensen een tekening van zo'n kamer, maar waarom zou ik laten zien dat ik het beter kan, dat is toch voor niemand leuK?
aha... dit is beter...
Al had je dit nou in je eerste post gezet was het allemaal wat duidelijker geweest.
Nogmaals, commentaar is goed (zodat iemand er wat mee kan en er wat aan heeft) maar iemand de grond in stampen door te zeggen dat dit een tekening is van een 6-jarige noem ik geen commentaar meer.
Oud 14-06-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
mazterr schreef op 14-06-2003 @ 16:07:
Wil je het op jouw webdesign-capaciteiten gooien misschien? Wederom; jouw site is echt jammer.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:31
freakinaround
freakinaround is offline
@ mazterr: zoals ik net al zei, is de kwaliteit van de scanner echt bagger . daardoor lijkt hij zo vaag. maar als het echt een tekening van een 6-jarige zou zijn, dan zou ik er niet een 8 voor hebben gekregen lijkt mij.
En die kleuren zien et er irl niet zo vaag uit.

Ik probeer em wel een andere keer op mn eigen scanner in te scannen als die et weer doet, of ik maak wel een foto met de digi cam.

@ de rest ; het klopt inderdaad wel dat het perspectief een beetje niet klopt, maar ik had al een gedeelte ingekleurd, en anders moest ik weer alles uitgummen, en dat zou dan heel lelijk worden enzo..kheb die tekening in 1 dag gemaakt..terwijl je 5 lessen kreeg voor de tekening (5 weken dus).
en ik was moe enzo, en had er geen zin meer in mgoed.

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 19:27
mR
mR is offline
Citaat:
Slurmass 2 ? :/
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:12
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
mR schreef op 14-06-2003 @ 20:27:
Slurmass 2 ? :/
Zoiets zat ik ook al te denken. Maar nee, dees heeft andere... kenmerken. Maar hij moet wel binnen dezelfde populatie zijn grootgebracht...

Het spijt me zeer hoor, mazterrr, maar IMHO verdienen mensen die erg arrogant zijn dit soort opmerkingen. En na Slurmasshole ben ik er nog sneller toe geneigd.
Oud 14-06-2003, 20:18
GeritoDM
GeritoDM is offline
Ontopic:

Ik vind het wel een leuke tekening. Leuke kleurtjes, en leuke overgangen. Wel jammer idd van dat perspectief. Misschien kan je de volgende keer eerst beter een plattegrond maken en 'em dan in 3d overzetten. (Als je weet hoe dat moet. ) Dan kloppen die bank en tv ook wat beter, want die zijn nu nogal uitgerekt. Ow, en om die korreligheid te verhelpen, kan je er ook een filtertje overheen gooien met PhotoShop of Paint Shop Pro. Wel wat minder detail, maar das sowieso het geval bij een scan.
Oud 15-06-2003, 15:41
mazterr
mazterr is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 14-06-2003 @ 21:12:
Zoiets zat ik ook al te denken. Maar nee, dees heeft andere... kenmerken. Maar hij moet wel binnen dezelfde populatie zijn grootgebracht...

Het spijt me zeer hoor, mazterrr, maar IMHO verdienen mensen die erg arrogant zijn dit soort opmerkingen. En na Slurmasshole ben ik er nog sneller toe geneigd.
ah iemand die commentaar levert wordt hier dus onder de Slurmass' gedefinieerd.. arrogantie werkt erg goed, je zou het eens moeten uitproberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten