Jaja, het is weer zo'n vaag berichtje over iemand die verliefd is op iemand en niet weet wat ie moet doen.
De situatie is als volgt: Ik ken hem nog niet goed en we hebben eigenlijk geen contact met elkaar, behalve af en toe op school. Maar dan hebben we het wel heel leuk en ik ben hem laatst ook heel leuk gaan vinden, maar toen zag ik hem niet meer en weet ook niet wanneer ik hem weer zie, maar vast pas na de grote vakantie.
Hij blijft in mijn hoofd zitten, ik ben verliefd maar weet niet wat ik ermee moet. Ik zie hem niet dus dit is best vervelend. Ik kan twee dingen doen, afwachten of actie ondernemen. Ik weet waar ie woont en heb een telefoonnummer, dus kan actie ondernemen, maar meteen vertellen dat ik hem zo leuk vind lijkt me geen goed idee. Misschien moet ik vragen of ie iets leuks met me wil gaan doen, maar dat valt wel op aangezien ik hem nooit bel of iets en we elkaar eigenlijk zelfs nooit zien. Maar zo schiet het ook niet op, want het gevoel gaat ook niet zomaar over. Bleeeee, wat zou jij doen of me aanraden?
SilverAngel