Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 12:12
SilverAngel
SilverAngel is offline
Jaja, het is weer zo'n vaag berichtje over iemand die verliefd is op iemand en niet weet wat ie moet doen.

De situatie is als volgt: Ik ken hem nog niet goed en we hebben eigenlijk geen contact met elkaar, behalve af en toe op school. Maar dan hebben we het wel heel leuk en ik ben hem laatst ook heel leuk gaan vinden, maar toen zag ik hem niet meer en weet ook niet wanneer ik hem weer zie, maar vast pas na de grote vakantie.
Hij blijft in mijn hoofd zitten, ik ben verliefd maar weet niet wat ik ermee moet. Ik zie hem niet dus dit is best vervelend. Ik kan twee dingen doen, afwachten of actie ondernemen. Ik weet waar ie woont en heb een telefoonnummer, dus kan actie ondernemen, maar meteen vertellen dat ik hem zo leuk vind lijkt me geen goed idee. Misschien moet ik vragen of ie iets leuks met me wil gaan doen, maar dat valt wel op aangezien ik hem nooit bel of iets en we elkaar eigenlijk zelfs nooit zien. Maar zo schiet het ook niet op, want het gevoel gaat ook niet zomaar over. Bleeeee, wat zou jij doen of me aanraden?

SilverAngel
Oud 16-06-2003, 12:19
ABrules
ABrules is offline
missschien ken je wat vrienden van hem ofzo??? kun je een keer informeren waar die wel eens komt en daar dan "toevallig" ook verschijnen

en tja.... dan ben ik eigenlijk toch benieuwd hoe je aan dat telefoonnummer bent gekomen en hoe je weet waar hij woont... weet hij die ook van jou??? misschien zit hij zelf wel met hetzelfde probleem... misschien moet je gewoon maar de stoute schoenen aantrekken... en gewoon bellen... ik bedoel... hij weet toch wel wie je bent enzo??
Oud 16-06-2003, 15:45
L1
L1 is offline
Msn ?
Oud 16-06-2003, 15:55
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Ik ken het probleem van jouw. Ik zit zelf ook in een soortgelijke situatie , maar zij woont in enschede en ik in barneveld. Maar bij jouw is de afstand wat kleiner ga ik vanuit.Maar dat terzijde. Maar msn lijkt me ook het beste , en dan wellicht wat afspreken. Of gewoon bellen en dan wat afspreken. En dan durf ik er wel vanuit te gaan dat het wel wat word . Als ik ervan uit ga van de informatie die je gaf.
Oud 16-06-2003, 15:58
guess what
guess what is offline
ik zou als ik jou was gewoon bellen en vragen om iets leuks af te spreken. Nee heb je, ja kun je krijgen. en bovendien, je hoeft je toch niet te schamen om te zeggen dat je hem leuk vindt? daar is toch helemaal niets mis mee?
succes!
Oud 16-06-2003, 16:21
SilverAngel
SilverAngel is offline
Hai allemaal,

dus jullie willen dat ik hem opbel, dat ik wel zo eerlijk, maar weet je hoe moeilijk dat is?! Ik zag hem net bij de winkel en mijn hart ging zo tekeer, wauw, ik wist niet dat ik zo verliefd was. Het was verschrikkelijk, want ik kon dus alleen maar hoi zeggen en fietste weg. En nu voel ik me dus zooooooooo rot.

SilverAngel
Reageren

Regels voor berichten