Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga dan muziek luisteren, of flink janken(dan is t met een minuut ook weer over) of met mijn broertje praten of hem pesten als ie een vriendje om zich heen heeft, met vriendinnen(die vorig jaar allebei naar de andere kant van nederland verhuisd zijn) chatten.
ik voe me nooit zo lang kut, ben vrij makkelijk in weer vrolijk worden en dingen proberen weg te stoppen of vergeten |
![]() |
||
Citaat:
wat ik doe als ik me slecht voel.. Grove krassen maken op papier het opschrijven de muziek (die me op kan peppen) keihard aanzetten naar het strand toe, ff uitwaaien als het op een dag is van trainen, wil de training ook wel eens helpen. mn frustraties op het forum zetten (niet heel vaak, alleen als het echt te veel wordt) mn moeder afzeiken chocolade eten (maja, kan je ook beter niet doen) een jankfilm kijken (dan komen de frustraties er ook beter uit, normaal jank ik niet om een film, maar als je je toch al kut voelt..) naja, dat was het ongeveer
||
Citaat:
dan zoek je gewoon allerlei lekkere gerechtjes op en ga je die klaarmaken? (is maar een voorbeeld) of een aantal videobanden huren en deze met vriendinnen kijken? msn'en ![]() een goed boek die je altijd al wilde lezen, maar die eigenlijk veel te dik is, nu toch maar eens lezen... tja, zoiets?
||
Citaat:
![]() kuzz mir |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga altijd ontzettend depressieve muziek luisteren (radiohead/manics) tot ik daar na een paar uur (!) geen zin meer in heb, dan ga ik iets vrolijkere muziek draaien en daarna voel ik me meestal wel weer beter
of ik ga zelf een beetje klooien met m'n gitaar, daar word ik meestal wel vrolijk van |
![]() |
|
dan probeer ik mezelf er tegen te verzetten...
of ik ga naar deze website: http://www2.hku.nl/~bram6/emoboy/ daar wordt ik dan weer helemaal vrolijk van ![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik me kut voel ga ik of eten of iets sportiefs doen
![]() als ik me kut voel omdat ik boos ofzo ben moet ik gwoon ff me energie kwijt stukkie lope, stukkie fietse gelukkig heb ik een fiets in mn kamer... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet de reacties van mensen eens lezen... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb ook Pfeiffer, al word t nu iets beter. Als ik zo moe ben, probeer ik een stukje te lopen, zodat ik frisse lucht binnenkrijg. Dit doe ik ook als ik me gewoon k*t voel. Vaak zet ik de muziek aan, ga van me afschrijven of lezen. Zorgen dat ik er niet teveel aan denk en afleiding zoeken.
|
Dan ga ik van die rustige muziek luisteren, naar m'n beste vriend op de fiets en dan praten of film kijken ofzo.. Je ei kwijt en daarna andere dingen doen, afleiding..
Beterschap voor iedereen die Pfeiffer heeft, ik weet hoe het is..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol als troost fizzle-fluffy | 38 | 18-03-2009 15:00 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn reddende engel [Aa] moi-lkkrding-mo | 26 | 14-06-2005 13:01 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs als je je kut voelt Wammus | 84 | 10-12-2004 11:17 | |
Muziek |
Welke nummers draai jij als je je KUT voelt Bloodline | 129 | 05-06-2004 19:15 | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met blowen Wammus | 80 | 26-05-2004 17:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijn Topic!!!!!!!!! Me_Myself_and_I | 254 | 19-03-2002 15:42 |