Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volg het advies van Shaggy op: deny everything. It wasn't me!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
bepaalde dingen die ik heb meegemaakt ben ik alleen maar slimmer en sterker van geworden ook al ben ik heel hard op mijn bek gegaan maar ik zou het ook niet anders hebben gedaan.. op deze manier heb ik er alleen maar van geleerd en als dat alles niet was gebeurd was ik nu niet zo geweest als ik nu ben... denk ik.... ![]()
|
Ik ben van mening dat je nooit spijt mag hebben van je daden. Je moet proberen je zogoed mogelijke te realtiveren en als dat mislukt tja..
Maar er is wel 1 ding wat ik niet zo doen. Ik zou niet met iemand omgegaan zijn die me achteraf zo hard in mijn rug gestoken heeft dat het niet normaal is. En hoewel ik wel leuke herringeringen heb is het het niet waard om nog te herrineren.
|
![]() |
Één beslissing zou eigenlijk te weinig zijn. Het liefst zou ik mijn leven nog een keer over willen doen, en alle beslissingen perfect maken.
Dat wil overignes niet zeggen dat mijn leven slecht is ofzo. Als ik maar een beslissing over mocht doen, zou ik het gelijk weten. Ik zou in HAVO 4 harder gewerken hebben, zodat ik niet een jaar extra HAVO zou hoeven doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wat vinden jullie van euthanasie? Verwijderd | 250 | 03-03-2007 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |