Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 17:32
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
als ik opstart krijg ik een bericht dat er een fout in het register heb en dat ik opnieuw moet starten. Maar na nieuw starten zegt ie het weer. Ik sluit het steeds met ctrl alt delete af maar kan ik in mscongig het register uitzetten met opstarten?? of heeft hij net nodig?
Oud 15-06-2003, 17:52
Tofke_H
Tofke_H is offline
Je register heeft hij idd nodig lijkt me.
Oud 15-06-2003, 18:44
Verwijderd
Register is idd nodig, daar worden je windows instellingen grotendeels in opgeslagen.

Geeft hij gee specifieke error?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:50
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Draai je toevallig '98?? Geen OS zo bagger als '98. Ik had er altijd registerfouten mee. Ben toen overgestapt op ME (had het toen niet meer) en draai nu XP. Ben ik ook niet altijd tevreden over - maar om nu over te stappen op Linux...denk dat ik daarvoor te weinig van Linux weet (weet er ook niks van ) Maar misschien biedt het jou uitkomst om '98 eraf te gooien (als je het al hebt) en ME te draaien?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:01
Martin
Martin is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 15-06-2003 @ 19:50:
Draai je toevallig '98?? Geen OS zo bagger als '98. Ik had er altijd registerfouten mee. Ben toen overgestapt op ME (had het toen niet meer) en draai nu XP. Ben ik ook niet altijd tevreden over - maar om nu over te stappen op Linux...denk dat ik daarvoor te weinig van Linux weet (weet er ook niks van ) Maar misschien biedt het jou uitkomst om '98 eraf te gooien (als je het al hebt) en ME te draaien?
Je kan nog beter '98 draaien dan 'ME. ME is veel onstabieler dan '98.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:02
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
klopt this 98 dan maar de error moet hem over een tijdje toch ff opnieuw installe. Was alleen even vraagje.
Oud 15-06-2003, 22:13
loneboy
loneboy is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 15-06-2003 @ 19:50:
Ben ik ook niet altijd tevreden over - maar om nu over te stappen op Linux...denk dat ik daarvoor te weinig van Linux weet (weet er ook niks van ) Maar misschien biedt het jou uitkomst om '98 eraf te gooien (als je het al hebt) en ME te draaien?
Je moet niks van Linux kennen om er op over te stappen, je leert het pas als je het ook effectief gaat gebruiken. Je moet misschien een beetje meer moeite doen om alles te laten werken zoals het hoort maar dan leer je tenminste iets bij ipv altijd I agree, next, next,... Install te klikken.

Ik ben nu al 5 maanden volledig overgestapt op Linux en da draait hier nog altijd even vlotjes en da zult ge niet kunnen zeggen van ME na 5 maand
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:16
niemand
niemand is offline
Citaat:
loneboy schreef op 15-06-2003 @ 23:13:
Je moet niks van Linux kennen om er op over te stappen, je leert het pas als je het ook effectief gaat gebruiken. Je moet misschien een beetje meer moeite doen om alles te laten werken zoals het hoort maar dan leer je tenminste iets bij ipv altijd I agree, next, next,... Install te klikken.

Ik ben nu al 5 maanden volledig overgestapt op Linux en da draait hier nog altijd even vlotjes en da zult ge niet kunnen zeggen van ME na 5 maand
Ik zou voor beginners dan ook mandrake of redhat of suse aanraden, die zijn wat vriendelijker. Maar dit is nogal offtopic.

@topicstarter: bij mijn weten is het meestal bij dit soort dingen einde verhaal, dus reinstall
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 10:10
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
k Register 98
Oud 16-06-2003, 12:25
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Citaat:
Martin schreef op 15-06-2003 @ 20:01:
Je kan nog beter '98 draaien dan 'ME. ME is veel onstabieler dan '98.
Wat jij vindt, ik heb toendertijd veel minder problemen met ME gehad dan met '98....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:36
iamcj
iamcj is offline
De ME van mijn vriendin draait vele male brakker dan mijn 98, die loopt als een zonnetje. Maar probeer regclean is.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
I-brahimovic schreef op 16-06-2003 @ 13:25:
Wat jij vindt, ik heb toendertijd veel minder problemen met ME gehad dan met '98....
[offtopic] maar ME werkt perfect met de meer onbekende Hardware vreemd genoeg. Ik heb er geen argumenten voor maar heb al veel systemen met dit zien lopen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:08
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Wat zegt ie in de veilige modus?

As je dan nog kunt werken ruim dan alle programma's op (beginnen met antivirus) Kep zelf veel problemen met win98 en mcafee antivirus 7.

Als het niet uitmaakt gewoon een format C:...
Reageren

Regels voor berichten