Advertentie | |
|
![]() |
|
dat 'gedoe' er omheen is juist vet. kids die dezelfde mening delen als jij. teksten waarin je jezelf erg goed kan terug vinden.
het draait allemaal niet om het naleven van regeltjes, maar om bewust leven en mijns inziens gaat dat alleen met een schone blik op alles. en dat kan je niet creeren met alcohol of drugs. ik zie het niet als een beperking van mijn levensstijl ofzo. het is eigenlijk hoe je t zelf invult. zoals cafeine, red bull, malt bier, seks, eten ik zie het juist als een best vrije levenstijl
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het leven draait niet om stoer zijn, right?
en roxy, om een band vet te vinden hoeven ze wat mij betreft geen straight edge mening uit te dragen. dat ik zo'n topic open betekent nog niet dat ik geen andere muziek luistert natuurlijk. een vette band is een vette band. maar zelfs davey van afi is vegan straight edge ![]() alleen teksten over bier en blowen trek ik niet altijd evenveel, waarbij ik voor NORMAAL een uitzondering maak
|
ik vind cola 1000x lekkerder dan bier, dat ik pas lekker vind na 3 pilsjes en dan het naar binnengaat als water. ik heb genoeg lol zonder bier, eigenlijk zelfs meer lol. ik ga geen militante uitspraken doen, ik zeg alleen dat ik het niet nodig heb
||
Citaat:
|
Dat verklaard nog steeds niet waarom je uitspraken doet over bewust leven en whatnot. Je kan je persoonlijke ervaringen niet zomaar reflecteren op andere mensen. Ik val je niet aan ofzo. Cool voor je dat je een plek ergens in gevonden hebt en idealen hebt, maar het is niet " The Truth" voor iedereen. All i have to say
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
natuurlijk kan je je persoonlijke ervaringen niet reflecteren aan andere mensen, maar je kan ze er eventueel wel voor behoeden, en ik weet dat dat niet lukt met zulke praatjes. en millitant overkomen is niet wat ik hier wil, daarom typ ik ook mn posts vanuit mn eigen visie...
|
Natuurlijk heeft Straight Edge positieve kanten. Zeker de grondbeginselen. Ik denk gewoon dat de meeste mensen hier met mate gebruik maken van middelen en ze zelf oud en wijs genoeg zijn. Daar hoef jij ze niets over te vertellen denk ik. Ik bedoel hoeveel mensen zijn er wel niet straight edge, maar hebben nog nooit gehoord van die hele term. Ik ken er zat iniedergeval.
||
Citaat:
![]()
|
self edge is ZOOO gay!
![]() maar iedereen past in hokjes en iedereen wil toch wel ergens bij horen, en sommige mensen juist niet maar die horen dan toch weer wel ergens bij. niemand wil alleen op de wereld zijn toch?hokjes zijn gewoon best makkelijk, waarom iets in vele woorden en termen uitleggen wat je in 2 woorden kan zeggen: straight edge
||
Citaat:
|
download lijstje voor de leken/geintereseerden:
(1 nummer per band maar ff voor t gemak) hands tied - what lies ahead mouthpiece - face tomorrow bold - talk is cheap chain of strength - just how much carry on - roll with the punches judge - bringin it down project x - straight edge revenge turning point - too lose ten yard fight - the only way in my eyes - actions fall short eyeball - spirit remains gorilla biscuits - new direction om maar eens me te beginnen...
||
Citaat:
het is ook wel stoerdoenerij, maar ja ik voel mezelf stiekem ook wel beter als ik weer dronken gasten het cafe uit zie kruipen. en met mezelf labelen heb ik geen problemen, is ook makkelijker voor buitenstaanders. alhoewel ik ook genoeg emo en punkrock luister. en uiteraard is t voor mezelf, en als jij het misschien ooit besluit om te worden verbeter je de wereld ook niet. maar mijn praatjes zijn positief bedoeld, omdat ik straight edge als iets heel positiefs zie. en genoeg vrienden van me drinken bier enzo (like DeadNation) en IRL ben ik niet zo militant als ik hier overkom dit topic opende ik voor de muziek, alleen is de lifestyle daar wat mij betreft aan gebonden. maar ik snap dat anderen dat anders zien maar jij loopt misschien ook wel in kleren die bij je muziekstijl passen toch?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
13 oktober 108 (enige NL show!!) @ GVH Goudvishal | 2 | 09-10-2006 15:28 | |
Muziek |
vrijdag. rotterdam. the explosion. a step apart. FaceTheTruth | 35 | 21-02-2005 15:48 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
Muziek |
Emo-core Pharmacon | 37 | 02-07-2003 19:00 | |
Lifestyle |
Straight Edge(sXe) dr martens | 101 | 08-10-2002 20:10 |