Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 10:43
nps
nps is offline
Gadgets schijnen heel hip te zijn. Dingen die je niet echt nodig hebt, maar wel grappig zijn om te hebben.
. Kijk maar naar mobiele telefoons. Tuurlijk zijn ze handig om mee te bellen, maar je wil toch het allerliefst de allernieuwste van 1 vierkante centimeter, terwijl 'n oude koelkast ook prima belt & sms't.

-->> http://www.gadgets.com

Hebben jullie gadgets, ja/nee en vinden jullie het leuke dingetjes of geldverspilling?
Oud 21-06-2003, 10:53
Verwijderd
Wat noem je gadgets.
Ik heb een wel wat luxere telefoon, omdat ik die nou eenmaal gratis bij het abbo dat ik wilde kon krijgen.
Ik heb een mp3 discman, omdat m'n vorige discman overleden was en ik het wel een erg prettige bijkomstigheid vind dat ik hier dan ook cd's vol met mp3tjes kan luisteren...en die extra functie gebruik ik dan ook echt.

Verder eigenlijk totaal geen dingen die ik ook maar onder het kopje 'gadgets' zou kunnen duwen...sterker nog, ik heb geen horloge puur vanwege het feit dat ik de tijd ook kan zien op m'n telefoon.

Ik vind het verder best geinig om gadgets te hebben, maar vaak zijn de kosten te hoog voor het kleine beetje functionaliteit dat zo'n ding heeft.

Ik kijk liever ff naar de nieuwe veel te dure apparaatjes van anderen

Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 10:56.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 11:09
zwoesj
zwoesj is offline
gadgets zijn leuk om te willen hebben, maar als je ze hebt, heb je er niets aan en ze zijn ook nog eens behoorlijk duur (meestal dan)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:11
Hanky_Panky
Hanky_Panky is offline
de gadgets op die site zijn wel echt super
Oud 21-06-2003, 12:23
Verwijderd
Gadgets?
Ja, best veel, weet zo niet eens welke allemaal
Gebruik niet alles ook echt, van mp3-speler tot gsm's

Gebruik allene dingen als het stroom nodig heeft..

Ben trouwens ook ICTér dat helpt er ook wel bij
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 21-06-2003 @ 11:53:
Wat noem je gadgets.
Ik heb een wel wat luxere telefoon, omdat ik die nou eenmaal gratis bij het abbo dat ik wilde kon krijgen.
Ik heb een mp3 discman, omdat m'n vorige discman overleden was en ik het wel een erg prettige bijkomstigheid vind dat ik hier dan ook cd's vol met mp3tjes kan luisteren...en die extra functie gebruik ik dan ook echt.

Verder eigenlijk totaal geen dingen die ik ook maar onder het kopje 'gadgets' zou kunnen duwen...sterker nog, ik heb geen horloge puur vanwege het feit dat ik de tijd ook kan zien op m'n telefoon.

Ik vind het verder best geinig om gadgets te hebben, maar vaak zijn de kosten te hoog voor het kleine beetje functionaliteit dat zo'n ding heeft.

Ik kijk liever ff naar de nieuwe veel te dure apparaatjes van anderen
Je bent gek. Ziek in je hoofd! Geen horloge omdat je de tijd op je telefoon kan zien. Aaaaaaargh. Ik ben (gvd) mijn horloge een paar weken geleden in zee kwijt geraakt (gvd). En het is nu nog steeds of ik naakt loop. Ben al tachtig winkels afgeweest opzoek naar mijn horloge. Maar nee. Swatch maakt ze niet meer...
OP de telefoon kijken is bloedirritant. Vind ik

Een horloge IS nodig
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 13:12
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Uhm...ja, een goede en kleie telefoon heb ik wel, maar hij kan kleiner dus na de zomer een nieuwe kopen waarschijnlijk.

Ik heb pas een Gameboy SP gekocht.....

Maar echt andere gagdets.....m'n MD heb ik al 3 jaar(maar die kan nog steds redelijk mee omdat ie toen de beste was)

Dus t valt wel mee denk ik, ik ben niet gadgetvreemd maar ook geen gadgetfreak.
Oud 21-06-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef op 21-06-2003 @ 13:54:
Je bent gek. Ziek in je hoofd! Geen horloge omdat je de tijd op je telefoon kan zien. Aaaaaaargh. Ik ben (gvd) mijn horloge een paar weken geleden in zee kwijt geraakt (gvd). En het is nu nog steeds of ik naakt loop. Ben al tachtig winkels afgeweest opzoek naar mijn horloge. Maar nee. Swatch maakt ze niet meer...
OP de telefoon kijken is bloedirritant. Vind ik

Een horloge IS nodig
Hehe, ik weet niet, heb al jaren geen horloge, ik vind het op deze manier best handig...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 13:42
SpiritX
SpiritX is offline
Ik heb al een hele tijd een Nokia 7650 en sinds kort een kleine digitale camera (Sony U20). Beiden gebruik ik vrij intensief, maar eigenlijk zijn ze compleet nutteloos. Vaak hebben gadgets ook wel een redelijke aantrekkingskracht op me (daar zijn het gadgets voor), maar ik weet me vrijwel altijd te beheersen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:06
nps
nps is offline
kopen jullie dan ook wel 'ns nieuwe technische zooi terwijl de ouwe zooi 't nog doet?

Ik heb nu ook sinds 'n tijd een nieuwe telefoon, maar die heb ik gekocht omdat ik de oude was kwijtgeraakt (huhhu). Het is overigens precies dezelfde als die ik daarvoor had.
Oud 21-06-2003, 19:13
vixen
vixen is offline
Ik vind dat zwaar nutteloze dingen, zou dr geen geld voor over hebben.
Oud 21-06-2003, 20:00
Verwijderd
Ja mijn horloge is ook kapot dat is echt zwaar kut maar ik ben te lui om een nieuwe te kopen. Nou ja, eigenlijk heb ik gewoon een tyfushekel aan dingen kopen die kapot zijn gegaan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 20:50
funest
funest is offline
Citaat:
Glow schreef op 21-06-2003 @ 14:17:
Hehe, ik weet niet, heb al jaren geen horloge, ik vind het op deze manier best handig...
geweldige avatar
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 20:56
Maddan
Maddan is offline
gadgets?

een telefoon.. das alle gloof ik..
Oud 21-06-2003, 21:17
Orion16
Orion16 is offline
Ben gek op gadgets Net als Mclaren ben ik ook ICT'er hoor Mijn hele pc is in zwart uitgevoerd omdat ik dat gewoon errug mooi vind, ik heb zelf een redelijk luxe telefoon (ericsson T68) met kleurenscherm, mp3 speler die ik eraan kan klikken en FM radio die ik eraan kan klikken. En ik heb een kleine, ultradraagbare notebook van 1,5kg Kleiner in oppervlak dan een velletje A4. Verder zou ik errug graag in een telefoonzaak gaan werken maar hier in de buurt is nu eenmaal niks

Ik wil na mn stage deze telefoon gaan kopen: (is helaas nog niet uit in NL maar komt gauw genoeg)

Samsung SGH-P410
Dual kleurenscherm: 65.535 kleuren binnenkant, TFD, 256 kleuren aan de buitenkant, OLED
640x480 VGA-resolutie ingebouwde camera, CCD chip
40-toons polyfone beltonen
8mb intern geheugen voor opslag van foto's
Java
Infrarood

Liefst had zoiets als dit in Smartphone uitvoering met MMC/SD card lezer ingebouwd, maar naar mijn weten is dat model (Mitac) erg groot en ik weet niet 100% of hij wel uitkomt in Nederland.

Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 21:48
]{ing
]{ing is offline
ik heb wel een aantal gadgets, maar niets nutteloos.
nokia 8310, iriver ifp180 mp3 speler, casio gshock, sennheiser headphones.. (te) duur, maar dan heb je ook wat :> liever een kleine gsm en mp3 speler dan een grote discman en een 3310 oid. nieuwe gsm gekocht omdat mijn gsm versleten was, mp3 speler omdat ik niet tevreden was met mijn discman..
als ik veel geld had zou ik het toch eerst investeren in hifi, daar heb je toch het meeste aan als het op electronica aankomt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 00:59
Verwijderd
Tja ik heb ook een hoop gadgets.... is het nutteloos en verbruikt het stroom dan koop ik het

Gadgets: de kleinste telefoon (en ga alweer een nieuwe kopen), mp3-speler (ook van de kleinste) , digitale camera (gebruik ik wel erg veel), Senseo-apparaat (voor op mijn kamer), Radiografische hoofdtelefoon, Palm- pda (ligt in de kast, gebruik toch geen pda)

Het enige wat ik nog moet hebben is een kleine notebook, maar die komt binnen nu en 2 maanden (wacht op de nieuwste apple powerbook)

Zit ff te denken wat voor dingen nog meer.... oh ja draadloze telefoon voor op mijn kamer

Verder kleine dingen, als 3 zaklampen (maglite of coursrse en ik gebruik nooit een zaklamp)

Ik werk trouwens wel in telefoonzaak, ben geen ict-er ofzo maar ben wel erg koopziek
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 01:13
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 21-06-2003 @ 21:00:
Ja mijn horloge is ook kapot dat is echt zwaar kut maar ik ben te lui om een nieuwe te kopen. Nou ja, eigenlijk heb ik gewoon een tyfushekel aan dingen kopen die kapot zijn gegaan.
Idd, zo zonde van je geld.

Ik heb weinig gadgets eig..heb niet veel geld, dus koop zulke onzin dan niet.
Heb een goedkope discman, een telefoon die ik van een vriendin heb gekregen omdat ze em niet meer gebruikte..
Achja, het is of studeren of gadgets hebben
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 08:22
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik doe niet zo aan gadgets, amar als ik die site zo zie, zou ik toch bijna van mening veranderen
Oud 22-06-2003, 08:46
GeiteSolleWok
GeiteSolleWok is offline
hm zitten wel handige en grappige dingen bij, zoals een sleuter wat een bieropener is. Of van die geinige aanstekers

echt nuttig is het niet ofzo

gewoon leuke hebbedingetjes
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 08:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb niet zoveel gadgets.
bijna al mn spullen zijn verouderd, ik heb simpelweg t geld niet om bij elke nieuwe versie nieuwe spullen te gaan kopen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 21-06-2003 @ 21:50:
geweldige avatar
Offtopic: Dank u Dott is en blijft stoer
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:44
chaostar
chaostar is offline
Ik heb echt weinig gadgets en koop dan ook nooit het kleinste en nieuwste. Ik heb een casio discman van 3 of 4 jaar oud, maar hij doet het prima en daarom zie ik dus ook geen reden om een nieuwe te kopen.
Ik heb als telefoon gewoon een nokia 3310, met het originele blauwe frontje. Dit is ook pas mn 2e telefoon (die andere was gestorven na meerdere teplettervallingen).

De reden waarom ik zo weinig van zulke dingen heb, is dat ik het geld liever aan iets anders uitgeef, zoals cd's, concerten of muziekinstrumenten.
Oud 22-06-2003, 10:52
Paris
Paris is offline
Ik heb wel een mobiel, maar geen overdreven nieuwe of kleine, verder hebbik net een mp3speler/discman ding nieuw, maar die heb ik gekregen dus..... verder hebbik niet egt gadgets, wel leuk maar heb het geld er eigenlijk niet voor over...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:25
mR
mR is offline
M'n mp3 spelertje.

M'n discman was kapot, had geld over en had t idee dat als ik n mp3 speler moest kopen, ik maar de beste moest kopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 12:27
Verwijderd
Ehm...ik heb alleen een mobiele telefoon, maar die zie ik niet echt als gadget. Ik heb 'm omdat ik regelmatig moet bellen, het is louter functioneel. Ik hou deze telefoon ook totdat hij kapot gaat. Hij is geen onderdeel van mijn imago.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:47
Stevill
Stevill is offline
euhm 'k heb 3 telefoons eigenlijk meer maar 3 die ik gebruik en het zijn exact dezelfde (3210) 'k vind dit een geweldige telefoon lekker functioneel van mij hoet ie niet kleiner 'k raak em nou al vaak genoeg kwijt. en dat armageddon getal 3210 sja kweenie gewoon leuk.
Verder bennik G shock fan 'k wil ze allemaal, en vroeger was ik echt in to gadgets als het maar iets kon wat funtioneel was voor een james bond wannebee wilde ik het wel hebben.
Oud 22-06-2003, 13:13
dark_poetry
dark_poetry is offline
k heb nie echt geld voor die bullshit dinkies en ik hoef het ook niet.
mijn oude koelkast van 3jaar trug heb ik nog t heeft niet eens een naam ofso maar ik ben bereikbaar en daarvoor heb je n telefoon.
en k heb een oude discman van een aantal jaar trug,niet schokproff of wat dan ook maar kan me muziek er mee horen en dat is het enige wat me boeit verder heb ik geen luxe dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:54
very drunk driver
very drunk driver is offline

super handig. vooral voor mij ik had altijd al een agenda bij de hand anders vergat ik alles. nu heb ik een elektronische en je kunt er spelletjes op doen je hebt een rekenmachine en veel meer. je kunt er zelf ook programma's opzetten gewoon degene die je nodig hebt

tuurlijk heeft hij touchscreen anders was hij super ondhandig geweest en hij heeft graffiti schrift wat supersnel schrijft
Oud 23-06-2003, 10:17
Jones
Een horloge is toch geen gadget ? Verder heb ik een mobiele telefoon (3310, gekregen van m'n ouders anders had ik waarschijnlijk nu nog geen mobiel gehad) een oude discman en een mp3speler..gadgets hebben wel een erg grote aantrekkingskracht op mij .. maar net zoals de rest heb ik gewoon geen geld om ze te kopen..en op een nuchter moment besef ik ook wel dat ik ze niet echt nodig heb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten