Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 13:53
Verwijderd
Ik heb al een paar keer gehad dat ik een jongen heel leuk vond, maar zodra hij mij ook leuk vond za gik hem niet meer zitten. De spanning is er dan vanaf, ik hoef mn best dan nie mer te doen want ik 'heb' hem dan al...
Gelukkig heb ik dat met mijn huidige vriend niet, maar herkennen jullie dit, en hoe ga je ermee om?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 14:01
Verwijderd
Er is zeker meer aantrekkingskracht als het een soort spelletje is, maar ik denk dat als die persoon helemaal niet reageert dat de lol er dan snel af is. Dat heb ik zelf ook gehad, met een meisje wat ik heel erg leuk vond. Ze deed echt ontzettend afstandelijk, en op 'n gegeven moment geef je het dan gewoon op, als je zovaak zand in je gezicht geschopt krijgt heb je er geen zin meer in.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:09
Dree
Dree is offline
Dit herken ik zeker.
The chase is better than the catch (De intelligentste tekst van Scooter tot nu toe ) Helaas heb ik deze gevoelens ook gehad als ik al een vriendje had, dan snakte ik ernaar om weer es lekker te jagen en werk te moeten maken van iemand.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:17
Qamra
Qamra is offline
Nee, kan er niet tegen als IK degene ben die altijd initiatief moet nemen, altijd maar moet proberen.. Begin ik niet meer aan, kost me alleen maar járen van mijn leven van de stress en het verdriet..
Oud 11-06-2003, 21:14
Denise84
Denise84 is offline
Ja herken ik helemaal. Natuurlijk moet er wel op je gereageerd worden, maar iemand die meteen laat merken dat ie je erg leuk vindt.. Dat werkt echt averechts bij mij.
Oud 11-06-2003, 21:23
Verwijderd
Hij moet je natuurlijk niet helemaal links laten liggen, maar hij moet ook niet echt laten blijken dat hij je leuk vindt.
Zoiets is spannend, kan je hem dan echt krijgen, is de spanning er zeker af. Zoiets heb ik ook wel een aantal keer meegemaakt. Uiteindelijk schopte ik het dan op het feit dat ik nog niet toe was aan een vriendje

Verder, nu met mijn vriendje heb ik daar helemaal geen last van hoor! Het was bij mij meer iets van toen ik een paar jaar jonger was.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:26
Mark
Mark is offline
Vrouwen willen die man die hard to get is..

Achja..
Oud 11-06-2003, 21:31
Verwijderd
Ik vind het stomvervelend als iemand niet op me reageert. Reageer je niet op mij, dan ageer ik al gauw ook niet meer. Nee dus.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-06-2003 @ 22:31:
Ik vind het stomvervelend als iemand niet op me reageert. Reageer je niet op mij, dan ageer ik al gauw ook niet meer. Nee dus.
Dat heb ik dus ook...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:42
Verwijderd
Ik heb dat ook. Nou ja, niet helemaal, als hij echt duidelijk laat merken dat hij me niks vind, is de lol er wel af. Maar als ik het niet zeker weet dan dénk ik het alleen en dan is hij bijzonder interessant. Als ik hem dan 'heb', gaat de lol er wel af.
Maar dit geldt dus alleen voor gewoon leuk vinden. Als ik verliefd ben, duurt het eeuwen voor het over is.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 09:30
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2003 @ 15:01:
Er is zeker meer aantrekkingskracht als het een soort spelletje is, maar ik denk dat als die persoon helemaal niet reageert dat de lol er dan snel af is. Dat heb ik zelf ook gehad, met een meisje wat ik heel erg leuk vond. Ze deed echt ontzettend afstandelijk, en op 'n gegeven moment geef je het dan gewoon op, als je zovaak zand in je gezicht geschopt krijgt heb je er geen zin meer in.
precies ja..
na een tijdje is het ''spelletje'' niet leuk meer als je helemaal geen reactie krijgt en geef je het maar gewoon op..
Als hij/zij meteen reageert is het ook niet leuk meer, het is dan geen spelletje meer, want je hoeft er bijna geen moeite meer voor te doen.
Oud 12-06-2003, 09:34
Maddan
Maddan is offline
dat "spelletje" heb ik dus een gruwelijke hekel aan!!

lekker laten merken dat je elkaar leuk vind werkt veel beter, weet je waar je aan toe bent, je komt sneller bij elkaar en je gaat je dan dus veel beter voelen dan als je een beetje met die gevoelens gaat lopen spelen

met mn huidige vriendin had ik dus ook na een week na de eerste ontmoeting! thats the way i like it
Oud 12-06-2003, 09:44
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 11-06-2003 @ 22:26:

Achja..
Ben jij soms hard to get?
Oud 12-06-2003, 09:46
wiebenik
wiebenik is offline
Maar nu even ontopic, het is zeker spannender als je niet weet waar je aan toe bent. Als je dat eenmaal wel weet, dan is die spanning er gewoon vanaf, dus ik kan het wel begrijpen dat voor veel mensen dan ook de lol ervan af is.
Oud 12-06-2003, 16:04
Mark
Mark is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 12-06-2003 @ 10:44:
Ben jij soms hard to get?
dat ligt eraan

Oud 12-06-2003, 16:12
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 12-06-2003 @ 17:04:
dat ligt eraan

Waar aan?
Oud 12-06-2003, 16:23
Mark
Mark is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 12-06-2003 @ 17:12:
Waar aan?
Aan degene die probeert mij te veroveren. Als die gewoon zichzelf blijft, mja dan doe ik dat ook natuurlijk. Maar af en toe een spelletje spelen is ook niet verkeerd.
Oud 12-06-2003, 17:35
ster
ster is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 11-06-2003 @ 14:53:
Ik heb al een paar keer gehad dat ik een jongen heel leuk vond, maar zodra hij mij ook leuk vond za gik hem niet meer zitten. De spanning is er dan vanaf, ik hoef mn best dan nie mer te doen want ik 'heb' hem dan al...
ik herken dit absoluut
Als een jongen direct laat merken dat ie me wel ziet zitten is het al lang niet zo leuk meer, als een jongen helemaal geen aandacht aan me besteed ga ik er ook niet achteraan ofzo... maar het is net dat kleine beetje aandacht dat je dan leuk vind.. en dat het spannend maakt ofzo..
Oud 12-06-2003, 17:50
snoopy
snoopy is offline
dat heb ik dus juist niet! Ik vind het veel "aantrekkelijker" als ik merk dat iemand mij leuk vindt.
Oud 12-06-2003, 18:44
Verwijderd
ligt er maar net aan, als t van begin af aan is dan is er niet meer aantrekkingskracht, als t vanaf t begin wel is, en na een tijdje af en toe weg valt, dan is t bij mij juist weer wel.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:27
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb me dat al heel vaak afgevraagd:
Hoe stommer een jongen tegen mij doet, hoe leuker ik hem vind... en vaak is het ook zo dat hoe liever en aanhankelijker een jongen tegen mij doet, hoe minder leuk ik hem vind.
Echt opmerkelijk en vooral ook heel irritant, maarja, er is zo weinig aan te doen. Je kunt je gevoel moeilijk veranderen. Ik hoop gewoon dat ik ooit een jongen tegenkom waarbij ik dat in omgekeerde volgorde meemaak
Oud 16-06-2003, 16:40
SilverAngel
SilverAngel is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 11-06-2003 @ 22:26:

Achja..
Nee, ik niet hoor. Ik twijfel altijd zo of een jongen mij nou leuk vindt of niet en als ze hard to get spelen, weet ik het nog minder.

SilverAngel
Reageren

Regels voor berichten