Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2003, 14:47
Marorij
Marorij is offline
Ik was verbaasd dat mijn Latijn CSE-cijfer hoger was dan dat van Grieks! Ik had toch echt het idee dat Grieks een stuk makkelijker en beter ging. Hoe waren jullie CSEcijfers LA en/of GR?
Oud 14-06-2003, 15:04
pyres74
pyres74 is offline
wat een vraag !
Oud 14-06-2003, 15:07
Tommetje
Tommetje is offline
Sorry hoor, maar bijna niemand doet latijn en grieks.
Oud 14-06-2003, 15:16
glam o saurus
glam o saurus is offline
Ik heb gehoord dat Latijn 1,5 punt is opgehoogd.
Weet het niet zeker
kan daar dus aan liggen
Oud 14-06-2003, 15:28
Nuck
Nuck is offline
Mijn cijfers voor Latijn en Grieks waren gelijk .
Oud 14-06-2003, 15:29
Verwijderd
Grieks was de normering volgens mij best laag, zeker vergeleken met Latijn. Ik dacht ook dat ik een 8 zou hebben voor Grieks ofzo maar had een 6,5. Ook goed, maar minder dan ik had verwacht.
Oud 14-06-2003, 16:12
Verwijderd
Beide 7,6
Maar Latijn vond ik ook ontzettend meevallen. Ik vond het ongeveer even moeilijk/makkelijk.
Oud 14-06-2003, 16:17
wart
wart is offline
Voor latijn had ik niks geleerd, dus ik was blij dat het zo moeilijk was en zodoende de normering was opgehoogd, anders had ik nooit een 3,2 kunnen halen.
Oud 14-06-2003, 18:55
lucy48
lucy48 is offline
6,5 voor Latijn, moets een 6,7 voor een 7, dus da's wel jammer, maar ja, niets aan te doen, een 6 is ool voldoende
Oud 14-06-2003, 19:07
Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Citaat:
Ik was verbaasd dat mijn Latijn CSE-cijfer hoger was dan dat van Grieks! Ik had toch echt het idee dat Grieks een stuk makkelijker en beter ging. Hoe waren jullie CSEcijfers LA en/of GR?
Ik heb ook Latijn en Grieks. Latijn had ik een 8,6, terwijl ik een 6,5 verwacht had. Grieks had ik een 9,1 , terwijl ik een 8 verwacht had. Viel dus allebei mee, maar Latijn viel veel meer mee dan Grieks. Misschien hebben ze gewoon wat minder streng gerekend.
en het zijn wel mijn beste vakken hoor, ik haal niet overal zulke cijfers
Oud 15-06-2003, 09:22
Sirenie
Sirenie is offline
Grieks was bij mij 1 tiende hoger. Ik had er meer voor geleerd en vond het makkelijker. Over het algemeen waren de cijfers voor Latijn bij ons in de klas hoger. Ik was degene met het hoogste cijfer voor Grieks, een 8.1, maar bij Latijn waren er ook met 8.5 en 9.5.
Oud 15-06-2003, 11:29
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
7.9 voor latijn welteverstaan.
Oud 15-06-2003, 12:20
[trm]
[trm] is offline
Ik had - tot mijn stomme verbazing want ik vond het vreselijk moeilijk - een 8,6 voor Latijn. En geen Grieks.
Oud 15-06-2003, 13:49
KoK
KoK is offline
K had een 8,5 voor Latijn !! Had weinig geleerd, alleen een beetje de Latijnse teksten! Ik vond Latijn niet echt zo super moeilijk, maar ik had wel veel lager verwacht. Heb op internet gekeken: "Je cijfer ligt tussen de 6,5 en 7,0"! Kijk ik een paar dagen geleden op mijn cijferlijst: 8,5! Stond al een 7,5, dus samen maakt dat een mooie ronde 8! Toch wel netjes dacht ik zo!
Ik heb trouwens geen Grieks, geven ze bij ons op school niet, ik ziet namelijk niet op het gymnasium, al had ik dat best gekund. Anders had ik denk ik ook wel Grieks genomen!
Oud 15-06-2003, 14:12
Sophia
Sophia is offline
Ik had een 7.4 voor m'n CSE Latijn. (ik heb geen Grieks). Aanvankelijk had ik een 6.6 (nogal laag voor mijn doen bij Latijn), en ik had een 6.7 nodig voor een 8. M'n leraar had het hele jaar gezegd dat ik gegarandeerd een 8 als eindcijfer zou halen; als dat niet zo was geweest had ik hem ook wat aangedaan. Hij had mij namelijk verteld dat je de grijze kaders met Nederlandse teksten uit het CSE boek niet hoefde over te lezen/ leren, en de jaartallen ook niet. Nou, daar kregen we dus wel mooi 'n paar vragen over. Dus mijn advies, luister nooit naar een leraar, ga op je eigen gevoel af! Het had me bijna m'n acht gekost....
Oud 16-06-2003, 16:52
Silverchoice
Silverchoice is offline
Latijn viel echt heel erg mee ja. Ik had een 6,5 voor mn CE; had eigenlijk meer iets in de buurt van de 4,5 verwacht. Nu heb ik iig nog een 6 op mn eindlijst
Oud 16-06-2003, 17:50
Snufje
Snufje is offline
Er is al een topic waar je de (CE)-cijfers kwijt kunt, dus deze kan dicht..!
Advertentie

Regels voor berichten