Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geld is niet genoeg.. ik zou het doen voor anderen, of goede gezondheid, dingen zoals een plek waar ik graag wil zijn (bijv een behandeling die me beter kan maken, maar waar ik anders niet zou worden toegelaten) maar geld nee, |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo snel zul je niet weer zoveel geld verdienen. Je moet gewoon even door de zure appel heen bijten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Voor een miljoen zou ik dat wel doen.
Principes zijn erg leuk, maar een miljoen is erg veel geld voor een uurtje of nachtje naar het plafond staren ![]() Of denk ik er nu te makkelijk over? Hmm ik denk toch dat ik het voor een miljoen wel zou doen.. het ergste wat mij kan gebeuren, is dat ik me ontzettend vies voel. Natuurlijk doen we het veilig, dus kan ik geen ziekten oplopen of zwanger raken. Het is ranzig, maar een miljoen euro is veel geld..
||
Citaat:
|
![]() |
Ach als ik de rest van mijn leven niet meer hoef te werken en een prachtig huis op hawaii heb met een joekel van een jacht erbij...
dan zet ik mijn principes wel even opzij ![]() ![]()
||
Citaat:
Zelfs al zou ik er wereldvrede en een miljard voor krijgen, ik zou echt wel blijven werken hoor!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlands zorg- en pensioenstelsel Mark52 | 60 | 22-06-2012 14:25 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |