Advertentie | |
|
![]() |
|
hmz tis dat je me er op wijst, maar vandaag is een van de kutste dagen ... in mijn hele leven denk ik...
![]() Pft, maar goed dat komt dan niet omdat het toevallig vrijdag de 13e is
||
![]() |
Citaat:
kopjes worden schalen ookal gooi ik alles stuk zelfs 100.000 scherven brengen geen geluk ![]()
||
Citaat:
![]() Vierkante ogen, ook een gaaf nummer ![]()
|
geloof er niet in.
maar t was wel frappant dat ik toen ik naar huis was gelopen vanaf het winkelcentrum dacht: "hee, ik ben toch op de fiets naar de winkel gegaan?" kon ik teruglopen om mijn fiets op te halen! ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm let's see..
Het is vrijdag. Het zonnetje schijnt. Je verheugt je op een leuke avond aan het strand met je vriendin. Dan denk je misschien nog "ach vrijdag de 13e, het kan allemaal zo erg niet zijn". . . . . Erm . . . . Maar dan blijkt je auto onderweg niet mee te werken :/ Je staat in Ruyven tussen de koeien en de nieuwbouw. Je vriendin staat voor niets op je te wachten. Het duurt pak weg een uur voordat de service er is. Hij komt met een 'tijdelijke oplossing'. Je vriendin is zo lief om naar Delft te komen, waar jij inmiddels bent. Je denkt dat alles weer goed komt ![]() . . . . Maar . . . . De tijdelijke oplossing werkte echt maar tijdelijk ![]() |
![]() |
|
mijn vrijdag de dertiende was juist een goede dag
mn wiskunde proefwerk ging extraterrestiaal goed, en het uitmaken met mn vriendin wat ik die avond deed ging ook zonder dat het een hele jank-soapscene werd, dus ik ben alleen maar blij het was wel even slikken toen ik een zwarte kat zag langslopen ![]()
|
Gelukkig gelooft niemand er meer stellig in.
![]() Onze kalender is zo ingesteld, wij hebben aan deze dag 'per ongeluk' de naam vrijdag de 13e toegekend... maar als we zouden werken volgens bijvoorbeeld de kalender van de Maya's, met een aantal even grote maanden en een laatste kleiner maandje, zouden we dat laatste kleine maandje allemaal bang zijn voor ongeluk. Terwijl we dan toch echt op dezelfde dagen hadden geleefd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vrijdag de 13e!!! Femic | 60 | 15-10-2006 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Leven na de dood Verwijderd | 8 | 13-03-2004 14:52 | |
De Kantine |
Vrijdag de 13e Master-CT | 107 | 15-02-2004 10:51 | |
Films, TV & Radio |