Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 15:22
ilsy
ilsy is offline
Haihai mensjus,

Ik lees de laatste tijd wel eens wat over de o zo irritante Soa's.
Ik heb er zelf geen last van (althans dat hoop ik) maar ik ben eigenlijk toch wel benieuwd naar bevestiging hiernaar.
Ik heb meer dan een half jaar een relatie met een jongen gehad (is ondertussen al weer lang uit), en hij is de enige met wie ik zonder condoom heb gevreëen. Reden waarom het uitging was dus ook vreemdgaan. Nu weet ik niet of hij tijdens onze relatie met een ander (onveilg) sex heeft gehad..bij het vreemdgaan was zover ik weet alleen 'zoenen'..

Maar goed, waar het op neer komt is dat ik een btje zit te twijfelen of ik zo'n test zal doen, ik ga hem nl.niet vragen of ie tijdens onze relatie sex met een ander heeft gehad..ik weet niet of hij de waarheid spreekt (aangezien ie dat toendertijd ook niet deed), ik heb bijna geen contact meer met hem en ten derde is het meer iets 'voor mezelf'..gewoon voor bevestiging voor mezelf. Heeft iemand hier ervaring mee of kunnen jullie me er wat over vertellen? I hope so..groetjes!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:33
Verwijderd
Waarom je zo'n test wel zou laten doen weet je dus. Wat zou de reden zijn om het niet te doen? Leg die twee naast mekaar en kies dan wat jou het beste lijkt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:22
ilsy
ilsy is offline
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet precies waarom zou ik het níet doen..misschien ben ik stiekem wel een btje bang ofzo ervoor, moeilijk uit te leggen..Ik weet ook niet echt prcies .. iets houdt me op de 1 of andere manier tegen..vandaar dat ik me afvraag of er mensen zijn die zo'n test hebben gedaan en die een btje kunnen vertellen hoe alles in zn werk gaat. Ben benieuwd! Bye
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:06
nyntje
nyntje is offline
Ilsy, heb je ergens last van wat op een kenmerk van een soa zou kunnen duiden? Als je nergens last van hebt dan is er ook niet zo'n grote kans dat je een soa hebt! Maar als je het toch nog 100% zeker zou willen weten, doe je toch een test?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:18
ilsy
ilsy is offline
Neej, ik heb geen duidelijke klachten of überhaupt klachten..maargoed, in sommige gevallen hoef je niet eens klachten te hebben voor een SOA. Ik wil gewoon 100 % zekerheid..ga binnenkort maar eens binnen lopen bij de dokter denk ik! Thnx anyway@
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten