Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 09:54
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
Ik word gek van mezelf de laatste tijd. Heb nou bijna een half jaar met mijn vriend. Maar door allerlei dingen die vroeger zijn gebeurd met andere vriendjes vind ik het heel moeilijk jongens te vertrouwen. Ik vertrouw mijn vriend wel, maar als hij bijvoorbeeld zegt ik hou van je.. twijfel ik daaraan.
We hebben dezelfde vrienden (de meeste dan) en vaak gaan we dus ook met een hele groep uit. Vaak gaan ze het dan wel over meisjes hebben.. je kent het wel...zoooo mooi meisje..
Dan denk ik bij mezelf tuurlijk hij mag dat zeggen.. maar dan ga ik me toch onzeker voelen...en ga k aandacht bij hem zoeken (op de verkeerde manier)..
Gister was het helemaal erg.. we kwamen binnen en een meisje sprak hem aan.. en hij bleef maar met haar praten.. en ik ging gewoon naar boven.. toen later boven deed hij afstandelijk tegen mij.. toen we later naar beneden gingen.. ging hij weer met dat meisje praten.. en ik zag hun telefoonnummers uitwisselen..
ik werd daar zooo boos over.. dus ik zei nix meer tegen hem..
En ook eerder ik werd door 2 jongens vol op me mond gezoend.. maar ik duwde ze weg... ik zei dat tegen hem.. reageerde hij zo van..ohw maakt toch nie uit..
ik d8 ohw dus als ik vreemdga.. OHW MAAKT TOCH NIET UIT...
Later toen we alleen buiten waren.. moest ik huilen..
gewoon om zoiets.. dat is toch overdreven?
(sorry voor het lange verhaal )
Oud 15-06-2003, 10:11
Verwijderd
nee, ik vind het helemaal niet raar dat je daarom moet huilen!! ik vind dat je vriend er best rekening mee mag houden dat jij daar onzeker en/of jaloers van wordt. waarom vraag je niet aan het waarom hij zoiets doet als hij weet dat dat je pijn doet?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:15
Soezen
Soezen is offline
ik vind het ook echt niet raar of overdreven. Die onzekerheid en jaloersheid heb ik ook, maar ik probeer het weg te stoppen. Je moet gewoon wel je vriend gaan praten, want als mijn vriend telefoon nummers uitwisseld met een meisje kan ie het eigenlijk al bijna vergeten..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:29
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 15-06-2003 @ 11:15:
(..)want als mijn vriend telefoon nummers uitwisseld met een meisje kan ie het eigenlijk al bijna vergeten..
En wat nou als dat meisje toevallig een studieboek heeft liggen, dat jouw vriend hard nodig heeft? Of een DVD, die hij heel graag wil zien? Misschien zoeken jullie wel overal iets achter. Al moet ik wel zeggen dat het gozertje van de topicstarter wel iets meer rekening met zijn vriendinnetje zou kunnen houden.
Oud 15-06-2003, 11:01
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Studentje schreef op 15-06-2003 @ 11:29:
En wat nou als dat meisje toevallig een studieboek heeft liggen, dat jouw vriend hard nodig heeft? Of een DVD, die hij heel graag wil zien? Misschien zoeken jullie wel overal iets achter. Al moet ik wel zeggen dat het gozertje van de topicstarter wel iets meer rekening met zijn vriendinnetje zou kunnen houden.
Maar als ze elkaar al kende, zouden ze wel al nummers van elkaar hebben denk ik zo..ja ik zou me daar behoorlijk kwaad om maken..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:03
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 15-06-2003 @ 12:01:
Maar als ze elkaar al kende, zouden ze wel al nummers van elkaar hebben denk ik zo..ja ik zou me daar behoorlijk kwaad om maken..
Mijn punt was, dat meisjes heel vaak van dingen uitgaan. Terwijl je je echt minder zorgen maakt als je dat niet doet.

Je kunt toch best iemand op een feestje tegenkomen, het over je studie/school hebben, en dan op zoiets uitkomen?
Oud 15-06-2003, 11:10
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Studentje schreef op 15-06-2003 @ 12:03:
Mijn punt was, dat meisjes heel vaak van dingen uitgaan. Terwijl je je echt minder zorgen maakt als je dat niet doet.

Je kunt toch best iemand op een feestje tegenkomen, het over je studie/school hebben, en dan op zoiets uitkomen?
Ja tuurlijk kan dat. En je hebt ook wel gelijk dat meisjes wantrouweriger zijn dan de meeste jongens..Maar als je jou vriendin ineens met een jongen ziet staan, zij wisselen telefoonnummers uit..doet dat je dan helemaal niks? Geen vleugje jaloersheid?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:14
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
@ Studentje: ja opzich kan dat natuurlijk wel ja..maar je denkt tog eerder aan iets anders ofzo

voorderest: hm ja ik vind het dus wel logisch dat je zo reageerde.. heb je het er met hem wel eens over gehad van dat je je dan zo onzeker enzo voelt? dan kan die voortaan daar mee rekening houden. Want ook zoals die reageerde van :'ohw dat maakt tog niet uit?'..ja kweetnie dat klinkt ook zo lekker onverschillig..nja ik zou dus em er een keertje over aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:15
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou er toch eens met je vriend over praten, over je onzekere gevoelens.. Misschien dat hij er een beetje rekening mee zou kunnen houden en jou wat aandacht geven in plaats van een ander meisje.
En ik zou me ook gaan afvragen wat ik nu eigenlijk zou betekenen als hij er geen moeite mee heeft dat andere jongens me op de mond zouden zoenen
Oud 15-06-2003, 11:36
Verwijderd
het kan ook zjn dat hij er helemaal geen moeite mee heeft als andere jongens jou op je mond zoenen omdat hij weet hoe gek jij op hem bent (neem ik aan...), daarom is het voor hem misschien ook moeilijk te begrijpen dat jij er wel moeite mee hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:39
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 15-06-2003 @ 12:10:
Ja tuurlijk kan dat. En je hebt ook wel gelijk dat meisjes wantrouweriger zijn dan de meeste jongens..Maar als je jou vriendin ineens met een jongen ziet staan, zij wisselen telefoonnummers uit..doet dat je dan helemaal niks? Geen vleugje jaloersheid?
Ik zou wel willen weten waarom het was, maar ik denk dat jongens over het algemeen heel wat minder aannames doen dan meisjes, waarmee de jaloersheid veel minder is.
Oud 15-06-2003, 13:25
wat een lieve berichtjes allemaal.. thnx

Maar ik praat er ook met hem over..
toen ik moest huilen enzo..
zei ik ook van ik ben gewoon heel onzeker..
hij: dat weet ik.. dat moet je niet zijn..
ik hou alleen van jou.. ik geef echt super veel om je..
blabla.. dan doet ie weer super liefff enzo..

En dat meisje.. ik zo waarom ga je telefoonnummers uitwisselen?
Zegt ie dat is een vriendin van vroeger.. ik zo aha leuk..
zegt ie wat moet ik dan?? Met geen enkel meisje meer praten..
Toen zei ik.. dat zeg ik toch helemaal nie.. je moet doen wat je nie laten kan..
Mja hij mag van mij ook praten.. maar als je ze telefoonnummers ziet uitwisselen.. en allebei heel veel lol hebben..
dan ben ik toch wel zwaaaar jaloers..

En tsja.. hij weet ook wel dat ik super veel om hem geef..
en idd misschien vind ie het niet erg als dat soort dingen met jongens gebeuren...
maar aan de ene kant hij zei gister wel..
wat ben ik ook een eikel..
jij laat duidelijk merken dat je om me geeft
en ik doe dat veel minder...
whaa *zucht* liefde.. begin er nie aan hehe
Oud 15-06-2003, 14:25
Verwijderd
nou, het lijkt me dat het supergoed zit tussen jou en je vriend!!!!
en nog 1 tip, probeer niet teveel toe te geven aan jaloezie want daardoor is mijn relatie (eergister, shit...) uitgegaan.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:01
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
ida15 schreef op 15-06-2003 @ 15:25:
en nog 1 tip, probeer niet teveel toe te geven aan jaloezie want daardoor is mijn relatie (eergister, shit...) uitgegaan.
Ja, mijn relatie is niet uit gegaan maar het vormt een groot probleem..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:38
Citaat:
ida15 schreef op 15-06-2003 @ 15:25:
whaa je maakt me bang
hehe nee hoor..
maar idd ik moet me er maar proberen overheen te zetten..
maar hij moet ook niet teveel flirten met meisjes..
*ZUCHT*
Oud 15-06-2003, 20:20
japannertje
japannertje is offline
een doosje ben je inderdaad
Oud 15-06-2003, 21:06
Xanandu
Xanandu is offline
Een relatie bestaat uit vertrouwen en elkaar juist loslaten. Als je overal geneigt bent om wat achter te zoeken, gaat dat nadelig werken. Ik denk dat jullie er dan allebei aan gaan ergeren.
Jullie moeten er maar eens goed over praten. Maar het ligt niet alleen aan jou, hij mag ook wel wat meer laten blijken dat hij van je houdt. En als jij je dan wat minder druk maakt en hem gewoon vrij laat, ben je al een heel stuk verder. Mocht er dan wat gebeuren, dan weet je iig wat je aan elkaar hebt...
suc6 ermee
Oud 15-06-2003, 21:24
Esmée
Esmée is offline
Het is wel begrijpelijk maar je moet echt relativeren. Hij heeft niet voor niets iets met jou. Mijn vriendje heeft ook best veel contact met meisjes e.d. maar zo lang ik ervan overtuigd ben dat ik toch altijd nog nr. 1 ben vind ik dat niet erg.
Je moet je echt niet zo druk maken, maak je alles alleen maar ingewikkeld mee!
Oud 17-06-2003, 15:11
Noukey
Noukey is offline
Ik zou me niet zo druk maken over dat soort dingen, maar als jij dat wel doet vind ik dat je vriend daar rekening mee moet houden!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:57
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Het is helemaal niet raar dat je je om zoiets zo rot kan voelen hoor, heb het zelf ook vaak zat, en heel veel meisjes die hebben dat. Maar je moet het niet voor je houden...je moet het je vriend wel vertellen, anders begrijpt hij ook niet waarom jij opeens zo raar doet. En hij moet het weten als hij iets doet waardoor jij je klote voelt! Mijn vriend weet gewoon wat ie wel en niet kan doen en ik ook...hij weet ook dat ik heel erg onzeker ben en houdt daar over het algemeen goed rekening mee....als hij dat niet gedaan zou hebben weet ik niet of onze relatie zo lang zou hebben geduurd en we zijn nu toch al anderhalf jaar bij elkaar!

Succes
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 15:22
Knoop
Knoop is offline
dis normaal!! als die sukkel met zo'n mooie meid heeft (en volgens mij ook lieve) dan ga je niet met iemand anders tel. nrs uitwisselen dat doe je zowieszo al niet als je verkering hebt....hij moet zich trouw opstellen en helemaal als jij al problemen hebt met t vertrouwen van iemand
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:03
Doefus
Doefus is offline
eeeeey...je vriend mag zeker wel een beetje rekening houden met jouw gevoelens...ik ben zelf ook best onzeker en jaloers terwijl k al bijna 2 jaar met mijn vriend heb!!!maar na lange gesprekken en veel ruzie´s houd hij gelukkig erg goed rekening met me!dus praat er over met hem...dikke kus..
Reageren

Regels voor berichten