Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt toch best iemand op een feestje tegenkomen, het over je studie/school hebben, en dan op zoiets uitkomen?
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Studentje: ja opzich kan dat natuurlijk wel ja..maar je denkt tog eerder aan iets anders ofzo
voorderest: hm ja ik vind het dus wel logisch dat je zo reageerde.. heb je het er met hem wel eens over gehad van dat je je dan zo onzeker enzo voelt? dan kan die voortaan daar mee rekening houden. Want ook zoals die reageerde van :'ohw dat maakt tog niet uit?'..ja kweetnie dat klinkt ook zo lekker onverschillig..nja ik zou dus em er een keertje over aanspreken. |
![]() |
|
Ik zou er toch eens met je vriend over praten, over je onzekere gevoelens.. Misschien dat hij er een beetje rekening mee zou kunnen houden en jou wat aandacht geven in plaats van een ander meisje.
En ik zou me ook gaan afvragen wat ik nu eigenlijk zou betekenen als hij er geen moeite mee heeft dat andere jongens me op de mond zouden zoenen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
wat een lieve berichtjes allemaal.. thnx
![]() Maar ik praat er ook met hem over.. toen ik moest huilen enzo.. zei ik ook van ik ben gewoon heel onzeker.. hij: dat weet ik.. dat moet je niet zijn.. ik hou alleen van jou.. ik geef echt super veel om je.. blabla.. dan doet ie weer super liefff enzo.. En dat meisje.. ik zo waarom ga je telefoonnummers uitwisselen? Zegt ie dat is een vriendin van vroeger.. ik zo aha leuk.. zegt ie wat moet ik dan?? Met geen enkel meisje meer praten.. Toen zei ik.. dat zeg ik toch helemaal nie.. je moet doen wat je nie laten kan.. Mja hij mag van mij ook praten.. maar als je ze telefoonnummers ziet uitwisselen.. en allebei heel veel lol hebben.. dan ben ik toch wel zwaaaar jaloers.. En tsja.. hij weet ook wel dat ik super veel om hem geef.. en idd misschien vind ie het niet erg als dat soort dingen met jongens gebeuren... maar aan de ene kant hij zei gister wel.. wat ben ik ook een eikel.. jij laat duidelijk merken dat je om me geeft en ik doe dat veel minder... whaa *zucht* liefde.. begin er nie aan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hehe nee hoor.. maar idd ik moet me er maar proberen overheen te zetten.. maar hij moet ook niet teveel flirten met meisjes.. *ZUCHT*
|
Een relatie bestaat uit vertrouwen en elkaar juist loslaten. Als je overal geneigt bent om wat achter te zoeken, gaat dat nadelig werken. Ik denk dat jullie er dan allebei aan gaan ergeren.
Jullie moeten er maar eens goed over praten. Maar het ligt niet alleen aan jou, hij mag ook wel wat meer laten blijken dat hij van je houdt. En als jij je dan wat minder druk maakt en hem gewoon vrij laat, ben je al een heel stuk verder. Mocht er dan wat gebeuren, dan weet je iig wat je aan elkaar hebt... suc6 ermee
|
Het is wel begrijpelijk maar je moet echt relativeren. Hij heeft niet voor niets iets met jou. Mijn vriendje heeft ook best veel contact met meisjes e.d. maar zo lang ik ervan overtuigd ben dat ik toch altijd nog nr. 1 ben vind ik dat niet erg.
Je moet je echt niet zo druk maken, maak je alles alleen maar ingewikkeld mee!
|
![]() |
Het is helemaal niet raar dat je je om zoiets zo rot kan voelen hoor, heb het zelf ook vaak zat, en heel veel meisjes die hebben dat. Maar je moet het niet voor je houden...je moet het je vriend wel vertellen, anders begrijpt hij ook niet waarom jij opeens zo raar doet. En hij moet het weten als hij iets doet waardoor jij je klote voelt! Mijn vriend weet gewoon wat ie wel en niet kan doen en ik ook...hij weet ook dat ik heel erg onzeker ben en houdt daar over het algemeen goed rekening mee....als hij dat niet gedaan zou hebben weet ik niet of onze relatie zo lang zou hebben geduurd en we zijn nu toch al anderhalf jaar bij elkaar!
Succes |
![]() |
|
![]() |
dis normaal!! als die sukkel met zo'n mooie meid heeft (en volgens mij ook lieve) dan ga je niet met iemand anders tel. nrs uitwisselen dat doe je zowieszo al niet als je verkering hebt....hij moet zich trouw opstellen en helemaal als jij al problemen hebt met t vertrouwen van iemand
|
![]() |
|
![]() |
eeeeey...je vriend mag zeker wel een beetje rekening houden met jouw gevoelens...ik ben zelf ook best onzeker en jaloers terwijl k al bijna 2 jaar met mijn vriend heb!!!maar na lange gesprekken en veel ruzie´s houd hij gelukkig erg goed rekening met me!dus praat er over met hem...dikke kus..
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat was dit jaar jouw relationele hoogte- en dieptepunt? Bloem | 112 | 30-12-2006 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Reden van uitmaken gurl19 | 53 | 19-04-2006 00:24 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Zou je de ex van je partner eens willen ontmoeten? Soullar | 89 | 23-06-2005 09:28 | |
Seksualiteit |
Hoe eerlijk? Soullar | 17 | 19-05-2004 21:36 |