Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor hardcore/metal:
Ibanez SR765 Prijs: ? ![]() Voor punk(rock): MusicMan StingRay in VS: $ 1.139,99 in Nederland: meer dan 2000 euro ![]() Voor ska: Fender Standard Jazz Bass in VS: $ 384,99 ![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 09:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() DIT is de Steve Vai edition van ibanez en ik heb er gister op gespeeld en ben HELEMAAL fliefd nou is het zo dat ik dees ook zown beetje krijg KRIJG gewoon KRIJGEN helemaal nieuw, helemaal gratis maja die heeft geen handvat ding en is houtkleurig enzo, maar dat is alleen maar mooier ![]() John Myung 6string bass die gaat ik misschien wel kopen want die is 700 euro en dat heb ik in 2 maanden als ik niet uitga wel ![]() dees wordt niet meer verkocht ![]()
||
Citaat:
de broer van onze muziekleraar heeft een gitaarwinkel en dus kon onze school het voor choet veel minder geld krijgen en de muziekleraar heeft zelf ook nog meebetaald
|
Verwijderd
|
Hoe komen mensen aan het geld zeg?
(hoewel ik ook genoeg geld voor onderstaande heb) De Boss GT-6B. Prijs: ca. 475 euro. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Brief aan God Verwijderd | 8 | 28-12-2005 12:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
~ Onbereikbaar verliefd ~ (bégin van een lang ! verhaal) Anne | 23 | 17-05-2002 14:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |