Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb precies hetzelfde probleem!
ik heb nu ook al 2x wat met me exvriendje gehad en het is 2x missgegaan.. ik zit ook nog eens bij hem in de klas das echt helemaal kut vooral omdat ik nog van hem hou en hij niet van mij(hij heeft het 2x uitgemaakt) ik wil hem trug en het verder proberen maar ik ben bang hij niet.. shit vooral omdat ik bij hem in de klas zit.. ik zou er voor gaan als zei tenminste ook wil
|
hmmm kloteprobleem ja, maar ik zou het zelf geen derde kans geven. Anders zet je jezelf alleen maar voor gek door het feit dat je blind achter haar aan loopt en dan krijgt ze macht over je. Dat is nooit de bedoeling binnen een relatie, kom nou, 't moet leuk blijven natuurlijk...
Zet em op joh! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik verliefd ben dan ga ik ervoor, zou me niet uitmaken hoe vaak het fout was gegaan (heb trouwens nog nooit met een ex aangepapt). wat ik wil zeggen is dat het toch niet te sturen is, als je verliefd bent kan je haar toch niet van je af zetten! |
![]() |
|
![]() |
vind je haar echt leuk, of klinkt lullig maar doe je het voor omdat ze gewoon een seksbom is of zo?? want als je echt van haar houdt en het al 2 keer is uitgeweest dan klopt het ook niet echt. misschien weet zij wel dat ze leuk is en gaat verkeerd met zichzelf om, ik zou er met haar voer praten en kijken wat zij nog voro je voelt. succes ermee
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk maar niet dat suus een sexbom is......... Ze is gewoon heel errug aardug ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
^ Idd..
Scenario zoals dat heeeeel veel voorkomt: Meisje en jongen vinden elkaar leuk, krijgen verkering. Ze zijn helemaal happy, heel gelukkig enzo. En op een dag... Vindt 1 van de 2 de ander niet meer leuk en gaat de 'relatie' uit (vaak binnen een paar maanden). Jij bent al na 1 dag niet meer zo heel verliefd, dat zegt iets over de relatie zoals die geworden zou zijn in de toekomst. Op die 'relatie' was dan waarschijnlijk bovenstaande van toepassing geweest. Wees dus maar blij dat jullie een hoop pijn bespaard is. |
![]() |
|
![]() |
Nee, ze heeft niets verkeerds gedaan... Maar ik weet nu ook wel dat het geen zin meer heeft. En jullie zullen me heus wel zo goed kennen, zodat jullie weten dat ik 'snel' verliefd en 't ook zo weer over kan zijn.
![]() En nee, weet niet wie jullie zijn. Waarom vertellen jullie het niet gewoon of geven een hint??? XXX, PETER |
![]() |
||
Citaat:
hoe vaker je terug verkering neemt, dat bewijst dan toch wel dat je nog veel voor elkaar voelt en dat je dus toch wel voor elkaar gemaakt ben! anders zou je erlkaar niet steeds terugwillen toch?!?! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
mijn ex had het na anderhalf jaar uigemaakt door ze vrienden
nu heb ik een jaar later weer wat met hem gehad maar dat ging na 2 weken al weer fout heb een jaar gehuilt voor die gast maar ben nu wel helamaal over hem heen hij is heel erg veranderd en ik ben nu nie meer gek op hem ik denk dat het nix gaat worden je kan beter iemand anders gan zoeken je denkt dat ze nog zo lzuk is als eerst maar je zal zien ze zal ook wel weer erg veranderd zijn en messchien word het weer nix veel succes ermee en maak de goeie keuze
|||
![]() |
Citaat:
dezelfde hint: Citaat:
xxx, girlz
|
Ik zou haar toch maar uit je hoofd proberen te zetten..
Het werkte de eerste keer niet en dat zal niet voor niks zijn, ik denk niet dat het een tweede keer beter zal gaan of er moeten dingen veranderen.. Tja persoonlijk heb ik zo idee van ''de eerste keer werkte het ook niet, waarom zou het nu wel werken''
||
Citaat:
k weet ook niet wat ik er mee moet...
|
Verwijderd
|
Dillemma:
Ik heb het een week geleden uitgemaakt met mijn vriend, omdat ik me ergerde aan het feit dat hij veel drinkt, en niet wil minderen. Daarna kreeg ik spijt, we hebben erover gepraat en besloten dat we een week pauze zouden nemen, en daarna kijken of we nog samen verder willen. In die week mailde hij dat hij zeker verder met me wilde, ik mailde terug dat ik het nog niet wist. Nou heeft hij zaterdag ineens met een ander meisje gezoend. Ik vind het echt ontzettend lullig, zeker omdat hij het zelf me niet eens durfde te vertellen. Ik weet dat ik niets meer met hem moet beginnen, maar toch mis ik hem heel erg. ![]() Zouden jullie nog wat met hem beginnen als je in deze situatie zat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- "houdt hij echt van me?" - "was dat zoenen eenmalig?" - "hoeveel spijt toont hij? heeft hij wel spijt ervan?" - "zal hij trouw zijn als ik verder ga met hem?" En: - "dronk hij altijd al zoveel? is het wel aan mij om hem te veranderen?" - "kan ik het drinken misschien toch accepteren?" Succes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|