Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 11:57
Luna Tsjik
Luna Tsjik is offline
Ik ben nu bezig met het aanpassen van een template voor een phpbb forum dat ik gedownload heb.

Nou is er een probleem, ik probeer kleuren in de css aan te passen, maar hij "luistert" niet naar de css. Ik heb ook zon vermoeden dat de pagina ook helemaal niet naar de css kijkt (zie de bron van deze pagina). Ik ben een leek met templates enzo dus ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken om dat te kunnen veranderen zodat het werkt, dus, waar vind ik dit?

Ook zie ik 2 plaatjes die bovenin die pagina zouden moeten staan niet. Ze bestaan wel, maar ook bij de directe url zie ik geen plaatje, maar een omlijnd vakje. De plaatjes zien er op mijn pc wel goed uit. Hoe kan dit?
Oud 24-06-2003, 12:02
Verwijderd
Dit gaat toch niet het nieuwe blowlands forum worden mag ik hopen?
Jottie zou toch gebruikt gaan worden?

Maareuhn, probeer het eerst eens met externe stylesheets want dit gata niet werken..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:04
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
je kan niet eens uitloggen, ik iig niet met mn opera, los dat eerst maar eens op , en ontopic zou ik het zo niet weten
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:08
Luna Tsjik
Luna Tsjik is offline
Citaat:
McLaren schreef op 24-06-2003 @ 13:02:
Dit gaat toch niet het nieuwe blowlands forum worden mag ik hopen?
Jottie zou toch gebruikt gaan worden?

Maareuhn, probeer het eerst eens met externe stylesheets want dit gata niet werken..
Ik ben maar wat aan t klooien. Eens kijken ofk met die dingen overweg kan Het staat er ook maar net.

Jottum... Als je op Mark moet wachten wacht je nog wel een paar jaar denk ik Als hij dat forumspul wil gebruiken moet ie erop gooien en niet steeds zeggen dat t komt en er komt niks.

Ik heb ook een externe, maar de pagina verwijst er niet naar zag ik en ik wil graag weten waar ik dat kan aanpassen.
Oud 24-06-2003, 12:09
Verwijderd
Offtopic:
Kom even naar Blowlands admin..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:11
Luna Tsjik
Luna Tsjik is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 24-06-2003 @ 13:04:
je kan niet eens uitloggen, ik iig niet met mn opera, los dat eerst maar eens op , en ontopic zou ik het zo niet weten
Klopt, das op dat forum al zolang als ik weet, kan ik niks aan doen want dat heb ik niet gemaakt. En ik zit nu alleen aan de templates (In een kopie van de gewone forummap)
Reageren

Regels voor berichten