Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 12:45
ducky
ducky is offline
Ik zit er over te denken om te gaan wedstrijdzeilen, en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die daar meer over weten.
Moet je bijvoorbeeld lid zijn van een vereniging?
Waar vind je fokkemaatjes?
enz...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 22:30
Tofke_H
Tofke_H is offline
Zeil verenigingen genoeg
Oud 15-07-2003, 22:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
In fiesland genoeg van die aapjes
Oud 17-07-2003, 21:07
Luego
Luego is offline
vereniging is wel handig ja. denk dat er aan de zee en op de kaagplassen wel een aantal zijn...
verder gaat het wel lukken hoor, als je veel geld hebt (voor altijd maar weer aanpassingen aan je boot voor nog meer snelheid, voor een behoorlijke zeilgarderobe voor verschillende weertypen, voor de jaarlijkse meetbriefverlenging). en je zult best wel redelijk wat tijd moeten steken in je boot, zeg maar elk weekend. wedstrijden zijn door het hele land. er gaat dus ook wel wat tijd zitten in vervoer van je boot en jezelf.
of je moet het bij clubwedstrijdjes willen houden ?

weet waar je aan begint. ik ben vrij zeilgek te noemen, maar wedstrijden, nou nee. misschien later ooit.

je opmerking over fokkenisten: wou je gelijk gaan schipperen dan???????????

succes!

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:51
ducky
ducky is offline
Citaat:
Luego_407 schreef op 17-07-2003 @ 22:07:
vereniging is wel handig ja. denk dat er aan de zee en op de kaagplassen wel een aantal zijn...
verder gaat het wel lukken hoor, als je veel geld hebt (voor altijd maar weer aanpassingen aan je boot voor nog meer snelheid, voor een behoorlijke zeilgarderobe voor verschillende weertypen, voor de jaarlijkse meetbriefverlenging). en je zult best wel redelijk wat tijd moeten steken in je boot, zeg maar elk weekend. wedstrijden zijn door het hele land. er gaat dus ook wel wat tijd zitten in vervoer van je boot en jezelf.
of je moet het bij clubwedstrijdjes willen houden ?

weet waar je aan begint. ik ben vrij zeilgek te noemen, maar wedstrijden, nou nee. misschien later ooit.

je opmerking over fokkenisten: wou je gelijk gaan schipperen dan???????????

succes!
Ja, ik denk erover, wil er eerst meer over weten, waneer en waar precies en hoe het dus zit bij verenigingen. Ik zeil al best wel een tijdje (geef ook zeilles in pico en optimisten en valk zou ik ook mogen doen) dus wat betreft zelf zeilen is denk ik niet het grootste probleem. Zeker niet als ik eenmans-zwaardboot wil gaan doen.
Op de zeilschool ken ik alleen niet echt veel mensen die wedstrijd zeilen, en die ik wel weet, zie ik eigenlijk nooit.
Wedstrijdjes varen vond ik nooit leuk, alleen nu lijkt het me wel uitdaging hebben, maargoed, ik kijk rustig nog wat rond
Bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten