| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is wel waar dat het inderdaad een klasse-spel zou kunnen zijn, maar ze hebben helaas veel fouten gemaakt.
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 14:37. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ja te veel bugs.. inderdaad...
En ironsight? sorry ik ben niet zo bekend op dat gebied , en dat van die trappen idd belachelijk wel door deuren.En in de borstkas geschoten en gelimbed lopen.. ja tja.. ze zouden andere dingen moeten toevoegen, dat je bijvoorbeeld dan veel minder goed "recovered" |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1515 MHz with 1023MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (4351) Assertion failed: Font [File :\Data Manager\Version\Local\Engine\Src\UnCanvas.cpp] [Line: 387]History: UCanvas::WrappedPrint <- (X) <- UCanvas::WrappedStrLenf <- UGameEngine: raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoopweet iemand wat ik tegen deze fout kan doen want ik kan het spel niet eens meer opstarten bedankt als het je lukt
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
kent iemand nog leuke shooters??? xie | 18 | 16-05-2004 13:27 | |