Advertentie | |
|
![]() |
|
Die achterlijke randdebiel van 5 years later, post hier dus alleen maar om dit te promoten. Vandaag lid en meteen weg.
Sjezus christus wat een stelletje Kameleonverkrachters zeg. maar goed. ik vind of no avail nog wel aardig en over sellfish hoor ik goede verhalen. maar goede verhalen hoor ik ook over prins bernhard, dus ja..
|
![]() |
Five years later wordt cool over een jaartje, zit veel potentie in.
Sellfish was cool een jaartje geleden, mogen hun songs zo onderhand wel eens wat uitbouwen. Of no avail: geweldige zanglijnen, goede live-act! Ik ben down met deze line-up. En 86dagreed: leer eens gewoon een keer je bek te houden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hans teeuwen/trui 86dagreed: doe ns aardig ofzo ben benieuwd naar fiveyearslater, hebben ze n site waar ik wat kan horen?
||
Citaat:
||
Citaat:
een poging tot humor van een *buigt* bandlid. Sorry, maar ik vind een wasmachine die zijn 40e rondje draait nog leuker, en ook nog betere geluiden maken die jullie maken. Jongejonge. whoring of bands is evil ![]() maar ach, voor een middelmatig punkbandje met middelmatige mensen moeilijk te bevatten. Ga een chimpansee redden of steek een romeinse kaars in je rectum.. Zeg harrie84: Als je die post serieus meent dan moet je echt naar een gyneacoloog, kijken of je niet zwanger bent ofzo.
||
Citaat:
spam dan heel muziek meteen onder. ik heb er moeite mee, dat er een paar van die mensen komen die hun band promoten en hier meteen weer nokken zonder ook maar te delen in muziekdiscussies enz. als iemand van het forum dit zou posten zou ik het goed vinden. maar goed, het heeft iets hoererends.
|
|