| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
leuke film! ik had m ooit al in de bios gezien, en kheb m gister opgenomen, dus ik ga m vanmiddag maar eens lekker kijken
![]() en tja piper perabo, geweldig...speelt ook in Lost&Delirious, daar is ze nog beter! (iemand trouwens enig idee of ik die film ergens kan kopen?)
|
|
|
|
Heb de film 2 jaar geleden in de bios gezien.Ach voorspelbaar , simpel verhaal .., geile boys&girls
die het meer van hun uiterlijk moeten hebben dan van hun acteer talent ..voor als er niks beters op tv komt prima en ik vind die Piper figuur niet bepaald knap ..mjha het zal wel aan mij liggen !
|
|
||
|
Citaat:
Juh ik dacht FF dat het julia roberts was
|
|
||
|
Citaat:
ach ja, maar das mijn mening
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Een vriendin heeft me een keer gedwongen om crossroads te kijken . Maar kvond die eigenlijk ook best wel leuk
|
|
||
|
Citaat:
![]() Is dat weer beter dan bijvoorbeeld hondengoed?! Hey dat lijkt trouwens weer op ondergoed ![]() ![]() ![]() ok, laat maar......het is een zondag morgen en ik ben melig dus dat gaat niet goed
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|