Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Eigenlijk vind ik het wel bij je opvoeding horen. Als er 10 dagen in een week zaten en 30 uur in een dag,had ik het ook wel gedaan. Maar ik hebt het veel te druk, onder andere met andere soorten dans. Ik zou wel graag een snelcurcus stijldansen willen doen, dat je in een week door de eerste twee jaar gaat ofzo
![]()
|
Verwijderd
|
Hoort er wel bij, ben ook weer het zwarte schaap in de familie. Ik ben weer de enige die het niet heeft gedaan (verder alle neefjes/nichtjes wel, mijn broer ook) heb wel een introductiecursus gedaan (6 lessen) maar eigenlijk ook alleen maar om mijn moeder een plezier te doen.
Het heeft toch een beetje iets kansloos, van die mensen die trouwen en die dan niet eens zelf de openingsdans doen op het feestje... Wel de ideale manier om aan een vriendin te komen trouwens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik vind dat je dan een te ruime definitie van het begrip opvoeding hanteert.
Het kan leuk zijn, maar het is zeker geen verplichting. De enige gelegenheid waar je het nodig zou kúnnen hebben is op een huwelijksfeest, maar bij dansen op een huwelijksfeest denk ik al snel weer aan bezopen slemppartijen met foute gelegenheidsorkestjes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vind niet dat het bij de opvoeding past... want je hebt huishoudens waarvan ik denk dat netjes eten met mes en vork zonder overal aan te likken (onder het eten
![]() Ik zou best willen leren stijldansen, want er zijn idd genoeg feestjes waar dat wordt gedaan en je de hele avond aan de kant blijft staan omdat je het niet kunt en niet af wilt gaan.
|
Voor mij ook niet, maar heb wel 8 lessen stijldansen gekregen in school, naar aanleiding van het galabal. Ik vond het heel fijn, was tenminste nog eens lachen.
![]() Ow ja, we leerden de tango, cha-cha-cha, Engelse wals en de Quickstep.
|
ohh die zin had ik vandaag bij engels:
ballroom dancing is simply part of your education maar ik ben t er niet mee eens, maar ik heb t zelf ook niet gedaan he, waarom hoort dat wel bij je opvoeding en street-dance niet dan??
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Is stijldansen niet gewoon een vrije-tijds-besteding ![]() Als stijldansen bij je opvoeding hoort waarom bijv. judo dan niet? Omdat het je hogerop kan helpen? Net das de Hockey-club? Ik ben blij dat er bij mij thuis geen verplichtingen waren wat betreft sport/vrije tijd besteding.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |