Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 13:44
Vip3r
Vip3r is offline
Ik heb nu sinds een half jaar een relatie met een meisje waar ik nog steeds erg gek op ben. Zonder er omheen te draaien ben ik iemand die seks erg belangrijk vindt binnen een relatie. Nu is het al een keer of 4 voorgekomen dat zij een blaasontsteking heeft opgelopen en is ook regelmatig aan de orde dat na één keer sex, ze er meteen 2 dagen last van heeft; branderig gevoel etc. Soms is er daarna niks aan de hand, soms is het een infectie waardoor ze er weer een tijdje last van heeft. Om het kort te houden, ze is ontzettend gevoelig op lichamelijk gebied. Mijn libido is vrij hoog, daar ik ook veel in de sportschool aanwezig ben en merk dat dit een bevorderende impact heeft op mijn testosteronniveau. Het spreekt dus bijna voor zich dat ik maar erg moeilijk kan leven met bijvoorbeeld 1x seks wanneer zij bijvoorbeeld 3 dagen bij mij is.
Nu weet ik ook wel dat je dit op andere manieren kunt oplossen, maar voor mij is dit toch altijd onderschikt aan het 'echte werk' en baal ik er eigenlijk gewoon van dat het niet kan. Ik probeer het eigenlijk zo min mogelijk aan haar te laten merken, omdat zij er eigenlijk ook niets aan kan doen. De een heeft gewoon sneller last van dit soort zaken dan de ander.

Stiekem blijft dit gewoon ontzettend aan mij knagen. Ik houd namelijk echt wel van haar en zie dit niet als reden om het daar zomaar voor uit te maken. Toch weet ik dat als dit niet verbeterd (wat het waarschijnlijk ook niet zal doen) dit problemen kan gaan geven op de langere termijn.

Misschien klink ik egoïstisch, maar begrijp me goed: ik besef volledig dat zij er niets aan kan doen, maar dit doet niets af aan het feit dat het nu eenmaal zo is. Ik dwing haar ook totaal niets af en confronteer haar er ook niet mee, omdat ik weet dat dit alleen maar negatief effect zal hebben en het er niets mee zal verbeteren.

Natuurlijk ben ik de enige die erover kan beslissen wat hiermee te doen, maar ik ben toch benieuwd naar ervaringen van mensen die hetzelfde of iets soortgelijks hebben meegemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2007, 14:39
Verwijderd
Allereerst wil ik even kwijt dat jouw vriendin maar boft met zo'n vriend Ik vind het heel goed van je dat je zo met haar 'meedenkt' en ik vind je echt helemaal niet egoïstisch overkomen.

Ik herken dit wel een klein beetje, maar dan vanuit jouw vriendin gezien. Van al die klachten heb ik in het begin van mijn relatie ook vaak last gehad. Ongeveer één keer in de maand een blaasontsteking en last van een branderig gevoel na de seks enzo.

Je schrijft dat je het niet probeert aan haar te laten merken, maar ik raad je aan om er toch een keer met haar over te praten. En dan niet op een moment dat je merkt dat zij geen zin heeft, maar juist op een heel ander moment. Mijn vriend probeerde ook niet te laten merken dat hij het soms erg jammer vond, maar ik had wel door dat hij het soms vervelend vond. Misschien is dit bij jouw vriendin ook het geval en voelt ze zich soms schuldig. Ik had namelijk soms best last van schuldgevoelens naar mijn vriend en ik kan me voorstellen dat jouw vriendin dit ook heeft. Misschien hebben jullie er al over gesproken, maar dat kon ik niet helemaal uit je verhaal opmaken.

Dus ik raad je aan om te praten. Zulke gesprekken zijn soms best lastig, maar je geeft zelf al aan dat dit maar aan je blijft knagen en dat het op de langere termijn problemen kan opleveren (wat ik me heel goed kan voorstellen). Het zal voor jullie beiden beter en misschien wel een grote opluchting zijn. Je moet het in ieder geval niet door laten sudderen.

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 14:41
Verwijderd
Glijmiddel kan wel eens helpen tegen het branderige gevoel; veel drinken en direct naar de wc na de seks tegen blaasontstekingen. En evt. cranberrysap/-pillen.

Verder lijkt het me een rotsituatie; ik moet er ook niet aan denken dat er een enorm verschil in libido zou zijn. Schuldgevoel van de ene kant en frustratie van de andere, en dan schuldgevoel om de frustratie en frustratie omdat je niks kunt doen met je schuldgevoel... Dus eh, verder geen ideeën van mijn kant.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 14:52
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
RebEls schreef op 25-05-2007 @ 15:39 :
Ik herken dit wel een klein beetje, maar dan vanuit jouw vriendin gezien. Van al die klachten heb ik in het begin van mijn relatie ook vaak last gehad. Ongeveer één keer in de maand een blaasontsteking en last van een branderig gevoel na de seks enzo.
Alleen in het begin? Ging het ineens over, of wat is er daarna verder mee gebeurd?

Ik denk dat ik er nog wel ff mee wacht voor ik er iets over ga zeggen. Als het me echt flink gaat tegenstaan dan moet ik het wel zeggen.

Volgens mij heeft ze op dit moment nog maar weinig schuldgevoelens, want volgens mij heeft ze het nog niet echt door dat het me stoort.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 14:53
Chimera
Chimera is offline
Mijn vriendin heeft dus ook erg snel last van blaasontstekingen, dus die gaat altijd na de seks naar de WC om even te plassen. Ik weet niet of je vriendin dit ook doet, maar dat is zeker aan te raden. Iets wat ook al genoemd is, is veel drinken. Vooral zure sapjes zoals cranberry- en sinaasappelsap doen het erg goed.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 25-05-2007 @ 15:52 :
Alleen in het begin? Ging het ineens over, of wat is er daarna verder mee gebeurd?

Ik denk dat ik er nog wel ff mee wacht voor ik er iets over ga zeggen. Als het me echt flink gaat tegenstaan dan moet ik het wel zeggen.

Volgens mij heeft ze op dit moment nog maar weinig schuldgevoelens, want volgens mij heeft ze het nog niet echt door dat het me stoort.
Toen ik van pil wisselde ging het over. Maar dat zal wel toeval zijn. Het was het eerste half jaar ongeveer en later ging het over.

En zoals anderen hier ook zal zeggen. Altijd naar de wc gaan na de seks, dat helpt echt. Ook al moet ze niet...gewoon gaan. Dat heeft mij in ieder geval erg geholpen.

Dat zou heel goed kunnen, dat ze het niet doorheeft. Dat weet jij zelf het beste. Ik had het van mijn vriend door, maar durfde er niet over te beginnen. Niet dat ik wil zeggen dat dat ook zo bij jouw vriendin is, maar ik zeg alleen even hoe het bij mij is gegaan.

Je moet doen wat jij denkt dat het beste is
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:31
Vip3r
Vip3r is offline
Ze gaat voortaan ook altijd naar de WC en drinkt veel water. Het is duidelijk minder geworden. Het is al een tijd niet meer voorgekomen. Maarja, dan is het weer dat het pijn doet, dan een schimmelinfectie. Het is gewoon altijd wat, dat is het vervelende eraan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:42
Lente
Lente is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 25-05-2007 @ 16:31 :
Ze gaat voortaan ook altijd naar de WC en drinkt veel water. Het is duidelijk minder geworden. Het is al een tijd niet meer voorgekomen. Maarja, dan is het weer dat het pijn doet, dan een schimmelinfectie. Het is gewoon altijd wat, dat is het vervelende eraan.
je hebt in een paar uur tijd al veel van de tips opgevolgd
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 25-05-2007 @ 16:42 :
je hebt in een paar uur tijd al veel van de tips opgevolgd
dat vroeg ik me ook al af
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 16:28
Vip3r
Vip3r is offline
Nee, dat deed ze al Na die aantal keren dat gehad te hebben. Maargoed, ik sluit natuurlijk niet uit dat het weer eens kan voorkomen, ondanks die voorzorgsmaatregelen. De kern is gewoon dat het altijd wel weer wat is.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 17:48
Yolcu
Yolcu is offline
Als ze regelmatig last heeft van schimmelinfecties dan zou ik als ik jou was naar de dokter gaan voor een kuur. Kan goed zijn dat jij dat telkens aan haar geeft. Je krijgt namelijk niet 'zomaar' infecties, al zijn sommige vrouwen er wel heel gevoelig voor. Misschien kan ze eens met de dokter overleggen, ander ondergoed gaan dragen, geen inlegkruisjes meer gebruiken, etc etc.

Is ze vochtig genoeg bij de seks? Misschien wordt het branderige gevoel veroorzaakt doordat ze te droog is of doordat je te lang door gaat? Anders inderdaad glijmiddel gebruiken.

En de blaasontsteking die telkens terugkomt is vervelend inderdaad, maar ze heeft toch niet iedere dag een blaasontsteking? Je zegt dat dat zo'n 4 keer is voorgekomen in een half jaar. Ja dat lijkt me niet wereldschokkend vaak dus dat lijkt me niet de oorzaak van jullie verschil in libido.

Het hoeft geen probleem te zijn als jij gewoon ff je handen gebruikt als je dat nodig vindt.. je zegt zelf dat je dat niet hetzelfde vindt als the real deal. Nee tuurlijk, maar iets is beter dan niets toch?

En hoe vaak hebben jullie nu eigenlijk seks? Je zegt één keer als ze drie dagen bij je is. Maar hoe vaak is ze bij je dan? En zegt ze dan dat ze geen zin heeft of is het alleen omdat ze last heeft? Ik kan namelijk uit dit bericht niet opmaken of je misschien naar haar mening wel gewoon té vaak wil. Misschien gebruikt ze de 'last' als smoes om niet te hoeven zeggen dat ze eigenlijk niet zoveel zin heeft? Of is dat te ver gezocht?

En tuurlijk merkt ze het wel dat je ervan baalt.. praat erover, misschien baalt zij er ook wel van en kunnen jullie samen een oplossing vinden. Als zij er niet van baalt en het probleem niet ziet, dan weet je dat dit inderdaad niet gaat veranderen.

Oh en nog een toevoeging: wat heb ik een hekel aan mannen die om het hardste roepen dat hun libido zo hoog is
Oud 25-05-2007, 19:18
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 25-05-2007 @ 18:48 :
Als ze regelmatig last heeft van schimmelinfecties dan zou ik als ik jou was naar de dokter gaan voor een kuur. Kan goed zijn dat jij dat telkens aan haar geeft. Je krijgt namelijk niet 'zomaar' infecties, al zijn sommige vrouwen er wel heel gevoelig voor. Misschien kan ze eens met de dokter overleggen, ander ondergoed gaan dragen, geen inlegkruisjes meer gebruiken, etc etc.
Lijkt me sterk dat dit aan mij kan liggen. Ik heb er namelijk nog nooit iets van gemerkt. Als ik zoiets zou hebben zou ik dit toch zeker wel moeten merken. Daarbij is het niet zó vaak. Dit is nu de 2e keer. Maar het is gewoon telkens wel weer iets anders.

Citaat:
Is ze vochtig genoeg bij de seks? Misschien wordt het branderige gevoel veroorzaakt doordat ze te droog is of doordat je te lang door gaat? Anders inderdaad glijmiddel gebruiken.
Dat lang doorgaan zou bij de laatste keer wel het geval kunnen zijn. Het komt echter vaak genoeg voor dat het niet zo lang duurde, ze nergens last van had, maar dan bijv de volgende dag niet kan omdat ze dan ineens wel pijn heeft. We hebben het niet met glijmiddeld geprobeerd de dag erna, omdat ze liever niet wilde omdat ze dacht dat het toch wel pijn zou doen. Tijdens de seks heeft ze eigenlijk geen last van pijn. Dus ik vind dat maar raar.

Citaat:
En de blaasontsteking die telkens terugkomt is vervelend inderdaad, maar ze heeft toch niet iedere dag een blaasontsteking? Je zegt dat dat zo'n 4 keer is voorgekomen in een half jaar. Ja dat lijkt me niet wereldschokkend vaak dus dat lijkt me niet de oorzaak van jullie verschil in libido.
Ik weet niet of dat vaak is. Ik vind van wel iig. Het lijkt mij in ieder geval niet gezond om zoiets 4x per half jaar mee te maken.

Citaat:
Het hoeft geen probleem te zijn als jij gewoon ff je handen gebruikt als je dat nodig vindt.. je zegt zelf dat je dat niet hetzelfde vindt als the real deal. Nee tuurlijk, maar iets is beter dan niets toch?
Dan kan ik net zo goed in m'n eentje gaan wanken, daar gaat het nu niet om.

Citaat:
En hoe vaak hebben jullie nu eigenlijk seks? Je zegt één keer als ze drie dagen bij je is. Maar hoe vaak is ze bij je dan? En zegt ze dan dat ze geen zin heeft of is het alleen omdat ze last heeft? Ik kan namelijk uit dit bericht niet opmaken of je misschien naar haar mening wel gewoon té vaak wil. Misschien gebruikt ze de 'last' als smoes om niet te hoeven zeggen dat ze eigenlijk niet zoveel zin heeft? Of is dat te ver gezocht?
Ik zie haar gemiddeld 1x per week. Soms is het maar 1 nacht, heel soms 2 nachten. Kijk, het zou natuurlijk allemaal niet zo vaak zijn als ik haar veel zou zien, maar ik vind 1x per week nu niet echt heel vaak. Geloof me, ze gebruikt het niet als smoes. Ze geeft zelf aan dat ze het ook altijd fijn vindt en het echt niet zomaar afslaat. Zij zegt het wel als ze er geen zin in heeft, dat heeft ze ook gewoon een paar keer gedaan.

Citaat:
En tuurlijk merkt ze het wel dat je ervan baalt.. praat erover, misschien baalt zij er ook wel van en kunnen jullie samen een oplossing vinden. Als zij er niet van baalt en het probleem niet ziet, dan weet je dat dit inderdaad niet gaat veranderen.
Ik kijk het wel even af, mocht het bijv volgende week of over 2 weken weer wat anders zijn, dan zal ik er wel over beginnen.

Citaat:
Oh en nog een toevoeging: wat heb ik een hekel aan mannen die om het hardste roepen dat hun libido zo hoog is
Het is nu eenmaal zo dat mannen vaak vaker willen dan vrouwen. En dat is vooral te wijten aan het feit dat mannen 7x zoveel testosteron als vrouwen aanmaken. Je leest zelden dat een vrouw vaker wil dan een man, andersom komt echter veel vaker voor. Dat je daar niet tegen kan is jouw probleem.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 20:08
Signy
Signy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 25-05-2007 @ 20:18 :
Lijkt me sterk dat dit aan mij kan liggen. Ik heb er namelijk nog nooit iets van gemerkt. Als ik zoiets zou hebben zou ik dit toch zeker wel moeten merken.
Ehm, het is zo dat mannen die de infectie hebben, vaak niks merken. http://www.soaaids.nl/documenten/Candida.pdf

Citaat:
Tijdens de seks heeft ze eigenlijk geen last van pijn. Dus ik vind dat maar raar.
Is niet raar hoor, ik heb ook tijdens de seks geen pijn, maar de dagen erna wel (soms dan). Glijmiddel is wel een goed idee, omdat dan de wrijving minder is.
Oud 25-05-2007, 21:22
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Het is nu eenmaal zo dat mannen vaak vaker willen dan vrouwen. En dat is vooral te wijten aan het feit dat mannen 7x zoveel testosteron als vrouwen aanmaken. Je leest zelden dat een vrouw vaker wil dan een man, andersom komt echter veel vaker voor. Dat je daar niet tegen kan is jouw probleem.
Nou ik ken anders genoeg vrouwen die vaker willen dan hun vriend. Ik was er daar één van, dus ik weet hoe vervelend het voelt. Gelukkig heb ik nu een vriend die net zo'n libido heeft als ik.

Maar goed, het ging me er meer om dat mannen het te pas en te onpas roepen. Als je zo'n hoog libido hebt, dan is dat heel vervelend.. maar ik heb het idee dat het door veel mannen geroepen wordt als kijk-mij-eens-even-stoer-zijn. Ik roep het toch ook niet overal rond?

Enne.. die schimmelinfectie kun je inderdaad hebben zonder dat je er last van hebt. En anders wordt ie bij haar ergens anders door veroorzaakt, lijkt me best logisch om dat eens uit te zoeken?

Je zegt zelf 'dat het altijd weer iets is'.. daardoor vraag ik me af of het wel een lichamelijke oorzaak is, of 'gewoon' een verschil in libido. Wat nog heel vervelend kan zijn hoor.. maar dan lijkt me de enige oplossing om erover te praten om samen een tussenweg te vinden. Als het echt een lichamelijke oorzaak heeft (infecties, branderig gevoel, blaasontsteking) dan is het misschien een idee om eens met een dokter te gaan praten. Maar éérst zou ik er met haar over praten.
Oud 25-05-2007, 21:57
Verwijderd
Oh en minder sporten Want als ik het goed begrepen heb uit andere topics, sport jij ook wel extreem veel. Als je libido daardoor hoger wordt dan een normale vrouw aankan, tja, dan zou ik toch maar eens af gaan wegen wat belangrijker is. Of aan de losse flodders gaan ipv vaste relaties.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 22:05
Poepkind
Poepkind is offline
vaker rukken
Oud 25-05-2007, 22:25
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 25-05-2007 @ 22:22 :
Nou ik ken anders genoeg vrouwen die vaker willen dan hun vriend. Ik was er daar één van, dus ik weet hoe vervelend het voelt. Gelukkig heb ik nu een vriend die net zo'n libido heeft als ik.

Maar goed, het ging me er meer om dat mannen het te pas en te onpas roepen. Als je zo'n hoog libido hebt, dan is dat heel vervelend.. maar ik heb het idee dat het door veel mannen geroepen wordt als kijk-mij-eens-even-stoer-zijn. Ik roep het toch ook niet overal rond?

Enne.. die schimmelinfectie kun je inderdaad hebben zonder dat je er last van hebt. En anders wordt ie bij haar ergens anders door veroorzaakt, lijkt me best logisch om dat eens uit te zoeken?

Je zegt zelf 'dat het altijd weer iets is'.. daardoor vraag ik me af of het wel een lichamelijke oorzaak is, of 'gewoon' een verschil in libido. Wat nog heel vervelend kan zijn hoor.. maar dan lijkt me de enige oplossing om erover te praten om samen een tussenweg te vinden. Als het echt een lichamelijke oorzaak heeft (infecties, branderig gevoel, blaasontsteking) dan is het misschien een idee om eens met een dokter te gaan praten. Maar éérst zou ik er met haar over praten.
Ik heb er even wat over gelezen, maar je leest vooral dat het iets is waar vaak niets aan gedaan hoeft te worden, tenzij de ander duidelijk tekenen van candida heeft. Wanneer het genezen is kan het altijd weer de kop op steken. En het komt vooral voor bij lage weerstand, stress etc. Als het nu nog vaker voorkomt, toch maar eens naar de dokter ermee.

Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2007 @ 22:57 :
Oh en minder sporten Want als ik het goed begrepen heb uit andere topics, sport jij ook wel extreem veel. Als je libido daardoor hoger wordt dan een normale vrouw aankan, tja, dan zou ik toch maar eens af gaan wegen wat belangrijker is. Of aan de losse flodders gaan ipv vaste relaties.
Dat overleef ik niet. Ik heb eens 2,5 maand amper gesport, maar dat houd ik niet vol

Citaat:
Poepkind schreef op 25-05-2007 @ 23:05 :
vaker rukken
Tnx, alsof ik dat nog niet genoeg deed
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2007 @ 22:57 :
Nouja, ik vind meer seks willen dan 1x per week nou niet echt meer dan een normale vrouw aankan.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 01:13
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Poggy schreef op 25-05-2007 @ 23:42 :
Nouja, ik vind meer seks willen dan 1x per week nou niet echt meer dan een normale vrouw aankan.
2x per avond is goed
Oud 26-05-2007, 09:38
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 26-05-2007 @ 02:13 :
2x per avond is goed
7x in twaalf uur
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 16:10
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel klinken alsof zij er niet zo veel moeite voor doet. Natuurlijk, als ze een blaasontsteking of schimmelinfectie of een beschadigde vagina heeft dan kan ze daar niet zo veel aan doen (behalve wat ze al doet) maar jullie kunnen toch ook op andere manieren seks hebben (met een schimmelinfectie of blaasontsteking kun je op zich ook best seks hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat niet zo fijn is).

Overigens is 4 blaasontstekingen binnen een halfjaar wel erg veel. Blaasontstekingen komen erg veel voor bij seksueel actieve vrouwen, maar zó veel is niet normaal, gemiddeld heeft een vrouw een kans van zo'n 25 % per jaar om er een op te lopen. Het kan inderdaad zijn dat zij er 'zomaar' gevoelig voor is maar ze kan ook een anatomisch afwijkende urineweg hebben. Had ze ook al zo vaak blaasontstekingen voordat ze seks had? En als ze een blaasontsteking heeft, krijgt ze dan antibiotica, en zo ja, maakt ze de kuur wel altijd af?

Pijn na de seks maar niet tijdens komt wel vaker voor, tijdens merk je het gewoon niet zo doordat je opgewonden bent (maar zo lang het nog pijn doet is het niet makkelijk om weer zo opgewonden te raken). Je kunt het wel voorkomen met een uitgebreid voorspel, door heel rustig te beginnen en door te beginnen in een 'makkelijk' standje (je kunt dan altijd nog na een paar minuten overschakelen op een ander).
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 17:33
handschoen
handschoen is offline
In ieder geval goed dat je haar niet pusht om seks te hebben, want dat zou misschien alleen maar averechts werken.
Maar praten jullie er wel over? Weet zij wat jouw behoeftes zijn en weet jij wat haar behoeftes zijn? En kan ze er wel echt van genieten of is ze van te voren al heel erg bezig met de 'consequenties' (dus blaasontsteking) van het hebben van seks? Ik kan me voorstellen dat dat remmend werkt op je libido.

Dat van die blaasontstekingen herken ik wel en dat is inderdaad heel vervelend
De tips zoals voldoende drinken, cranberrysap, naar de wc gaan na de seks etc. zijn ook belangrijk.

Maar is ze hiervoor wel eens naar de huisarts geweest?

Ik heb hier ook last van (gehad) en ondanks veel drinken en naar de wc gaan na de seks, kwam het bij mij steeds terug. Ik ben er dus ook nogal gevoelig voor

Ik heb het probleem uitgelegd bij mijn huisarts en ik slik nu elke dag een kleine dosis antibiotica en dat helpt bij mij heel goed.
Ik heb het laatst weer een tijdje zonder geprobeerd (het is natuurlijk fijner als je die antibiotica niet nodig hebt), maar toen kwam het dus gelijk weer terug..

Misschien is het een idee dat ze er een keer met haar huisarts over praat, wat er mogelijk aan te doen is?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 18:26
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb niet alle lange verhalen doorgelezen dus misschien is het al gezegd, maar what about vingeren, likken, trekken en pijpen? Heel vervelend voor haar dat ze zo snel vanalles heeft, heel lief van jou dat je zo begrijpend bent maar als ze zin er bij haar gewoon wel is snap ik niet dat haar lichamelijke ehh kwaaltjes een beperking moeten vormen. Je vindt het wel onderschikt zeg je, maar het lijkt me altijd beter dan helemaal niets?
Oud 29-05-2007, 11:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Misschien moet je haar aan de Lactacyd helpen Dat is speciale "zeep" voor de vagina, die niet basisch is, maar juist (melk)zuur bevat, met dezelfde pH als je vagina.
Sperma verstoort namelijk ook de rust van de vagina.
Ik vind het heel fijn spul om te gebruiken, het houdt alles daar lekker rustig (dus geen jeuk of branderig gevoel).

Verder kunnen condooms natuurlijk ook een branderig gevoel veroorzaken (latex, of dat het erg stroef wordt). Maar aan de andere kant kan sperma ook weer problemen geven.

Ik zou jou en je vriendin zeker even langs de dokter sturen voor de eventuele schimmelinfectie. Dit geef je namelijk steeds op elkaar over en dan blijf je last houden. Betekent wel elke dag smeren voor een aantal weken en ook even onthouding, maar als je daarna weer meer seks kunt hebben, is dat alleen maar prettig
Oud 29-05-2007, 18:31
Myuki
Myuki is offline
't klinkt alsof je niet weet hoe je een vrouw moet verleiden. Vraag het je vriendin eens, misschien heeft zij er wel ideeën over.
Oud 30-05-2007, 12:39
Vip3r
Vip3r is offline
Ben weer ff terug...

Het weekend heb ik haar weer 2 dagen gezien en dit keer was alles prima Gelukkig was de pijn van vorige keer weg en had ze nergens meer last van. Genoeg kunnen sexen naar mijn zin en het was ook hartstikke leuk verder. Ik heb haar daarna wel verteld dat ik blij was dat het nu zo goed ging en dat ik er vaak wel moeite mee heb als ze weer van allerlei dingen last heeft. Ze begreep het wel en ze zou ook proberen om er nu vanalles aan te doen om die dingen te minimaliseren. Dus altijd naar de wc gaan na de sex, genoeg water drinken etc.

Dus ik ben weer blij dat het zo goed gaat Gelukkig houdt het dit keer ook lang stand. Ik houd iig wel goed rekening met haar en zal iig wat rustiger aan doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 18:53
Li
Li is offline
Ik ken het probleem wel een beetje. Ik heb ook altijd heel veel pijn erna, maar niet tijdens de sex. Dus vaak kan ik maar een keertje op een dag, hoogstens 2x
Het probleem van blaasontstekingen had ik ook altijd maar ik ga altijd erna gelijk naar het toilet en drink veel water dat helpt!
Mocht ik weer eens echt pijn hebben, dan maken we het op andere manieren leuk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 20:41
marlene89
marlene89 is offline
Het is nu eenmaal zo dat mannen vaak vaker willen dan vrouwen. En dat is vooral te wijten aan het feit dat mannen 7x zoveel testosteron als vrouwen aanmaken. Je leest zelden dat een vrouw vaker wil dan een man, andersom komt echter veel vaker voor. Dat je daar niet tegen kan is jouw probleem. [/B][/QUOTE]

Hmz dat valt mee ik kan vrouwen en meisjes die het vaker willen dan mannen En van me zelf weet ik dat ook. Dus wat jij zei hoeft niet altijd waar te zijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 21:35
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
marlene89 schreef op 30-05-2007 @ 21:41 :
Hmz dat valt mee ik kan vrouwen en meisjes die het vaker willen dan mannen En van me zelf weet ik dat ook. Dus wat jij zei hoeft niet altijd waar te zijn
Wel goed lezen he Ik zei: "het is nu eenmaal zo dat mannen vaak vaker willen dan vrouwen.".

Ik zeg niet dat het altijd zo is, dat maak jij ervan.

En bovendien... Het is sowieso moeilijk te vergelijken, want jij en de personen die je kent kunnen het toevallig met een jongen hebben die toevallig niet zo vaak wil.

Over het algemeen geldt gewoon dat mannen vaker willen dan vrouwen.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 12:06
Scatterheart
Scatterheart is offline
Als de man inderdaad zoveel vaker wil dan de vrouw is er gewoon iets mis. Zo gewoon is dat echt niet, ik weet niet wat jij je laat wijsmaken, maar het is echt geen abnormaal streven om in een relatie (ongeveer) evenveel zin te hebben.
Oud 31-05-2007, 14:07
Verwijderd
Bij vrouwen leiden relatieproblemen en psychische problemen wel sneller tot 'geen zin in seks' dan bij mannen, over het algemeen. Maar dan zijn er dus al problemen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:09
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ja, dat soort dingen bedoel ik dan met 'er is iets mis'. Als het gewoon zonder gekkigheid goed gaat met de relatie en met jezelf dan heeft volgens mij een man niet 'per definitie' meer zin dan de vrouw.
Oud 31-05-2007, 20:08
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 31-05-2007 @ 13:06 :
Als de man inderdaad zoveel vaker wil dan de vrouw is er gewoon iets mis. Zo gewoon is dat echt niet, ik weet niet wat jij je laat wijsmaken, maar het is echt geen abnormaal streven om in een relatie (ongeveer) evenveel zin te hebben.
Ohja, tuurlijk is er dan wat mis, want als man kun je niet zomaar een veel hoger libido hebben dan je vriendin
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 20:09
Scatterheart
Scatterheart is offline
We weten nou inmiddels wel dat je een stoere fitnessbink bent met een overvloedig hoog libido. Ook nog iets constructiefs aan je eigen discussie toe te voegen?

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:43
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 31-05-2007 @ 21:09 :
We weten nou inmiddels wel dat je een stoere fitnessbink bent met een overvloedig hoog libido. Ook nog iets constructiefs aan je eigen discussie toe te voegen?
Als je niets beters te vertellen hebt, houd dan gewoon je mond en vertrek uit dit topic.

Jij zegt iets wat niet klopt, ik reageer daarop. Daar is niks mis mee. Heb je soms ergens last van toevallig?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 23:43
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 31-05-2007 @ 23:43 :
Als je niets beters te vertellen hebt, houd dan gewoon je mond en vertrek uit dit topic.

Jij zegt iets wat niet klopt, ik reageer daarop. Daar is niks mis mee. Heb je soms ergens last van toevallig?

Je snapt het echt niet he?
Oud 31-05-2007, 23:54
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 01-06-2007 @ 00:43 :

Je snapt het echt niet he?
Kom nu niet interessant doen met zulke praat als je zelf niet eens begrijpt wat je zegt.

Wat een stelletje feministische teringbende zijn jullie zeg. Persoonlijk zo uit de hoogte doen dat jullie wèl een hoog libido hebben, maar als een man dit heeft dan kan het opeens niet meer

Schei toch uit met die onzin. Jullie komen over alsof jullie allebei zo droog staan als de saharah en er flink wat frustratie uit moet.

Sorry dames, ik heb inderdaad een frickin' hoog libido, wat mede door het vele trainen komt en ja, mannen hebben gemiddeld een hoger libido dan vrouwen. Of je dat nu leuk vindt of niet. Zoek het anders ff op zou ik zeggen, aangezien je het toch blijft ontkennen.

Godsamme, wat een stelletje knurften zitten hier toch bij elkaar zeg. Je doet je vrouwelijk ras ook eer aan op deze manier :')

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 00:00.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 01-06-2007 @ 00:54 :
Kom nu niet interessant doen met zulke praat als je zelf niet eens begrijpt wat je zegt.

Wat een stelletje feministische teringbende zijn jullie zeg. Persoonlijk zo uit de hoogte doen dat jullie wèl een hoog libido hebben, maar als een man dit heeft dan kan het opeens niet meer

Schei toch uit met die onzin. Jullie komen over alsof jullie allebei zo droog staan als de saharah en er flink wat frustratie uit moet.

Sorry dames, ik heb inderdaad een frickin' hoog libido, wat mede door het vele trainen komt en ja, mannen hebben gemiddeld een hoger libido dan vrouwen. Of je dat nu leuk vindt of niet. Zoek het anders ff op zou ik zeggen, aangezien je het toch blijft ontkennen.

Godsamme, wat een stelletje knurften zitten hier toch bij elkaar zeg. Je doet je vrouwelijk ras ook eer aan op deze manier :')
het begon zo goed he...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 09:48
Scatterheart
Scatterheart is offline
En dan ben ik/zijn wij gefrustreerd. Jaja.
Oud 01-06-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 01-06-2007 @ 10:48 :
En dan ben ik/zijn wij gefrustreerd. Jaja.
Whoohoo, puntje voor jou hoor! Je hebt de discussie om zeep geholpen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 10:26
Scatterheart
Scatterheart is offline
Vip3r-dinges zelf zul je bedoelen.

Maar goed, ik ben al weg, ik wens niet uitgemaakt te worden voor uitgedroogde sahara.
Oud 01-06-2007, 11:35
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 01-06-2007 @ 10:29 :
het begon zo goed he...
Op gelijke voet communiceren, anders snappen ze het niet.

Citaat:
Scatterheart schreef op 01-06-2007 @ 11:26 :
Vip3r-dinges zelf zul je bedoelen.

Maar goed, ik ben al weg, ik wens niet uitgemaakt te worden voor uitgedroogde sahara.
Mooi
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 11:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-05-2007 @ 12:12 :
Misschien moet je haar aan de Lactacyd helpen Dat is speciale "zeep" voor de vagina, die niet basisch is, maar juist (melk)zuur bevat, met dezelfde pH als je vagina.
Sperma verstoort namelijk ook de rust van de vagina.
Ik vind het heel fijn spul om te gebruiken, het houdt alles daar lekker rustig (dus geen jeuk of branderig gevoel).
Stel dit eens voor, zou ik zeggen
Oud 01-06-2007, 11:44
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-06-2007 @ 12:42 :
Stel dit eens voor, zou ik zeggen
Dat zal ik ook zeker doen. Het zou misschien kunnen dat mijn sperma de zuurgraad flink verstoord natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 13:25
Optima
Optima is offline
stel je niet aan

mijn libido was een tijd geleden SKI HIGH en ik heb me ook kunnen inbinden. NIETEENS omdat hij blaasontsteking had of andere lichamelijke problemen, maar vanwege vermoeidheid, stress etc.

pas al je ballen blauw worden, mag je klagen.
Oud 01-06-2007, 14:22
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Optima schreef op 01-06-2007 @ 14:25 :
stel je niet aan

mijn libido was een tijd geleden SKI HIGH en ik heb me ook kunnen inbinden. NIETEENS omdat hij blaasontsteking had of andere lichamelijke problemen, maar vanwege vermoeidheid, stress etc.

pas al je ballen blauw worden, mag je klagen.
Jij ff blij dat je geen ballen hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten