Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik er nog wel ff mee wacht voor ik er iets over ga zeggen. Als het me echt flink gaat tegenstaan dan moet ik het wel zeggen. Volgens mij heeft ze op dit moment nog maar weinig schuldgevoelens, want volgens mij heeft ze het nog niet echt door dat het me stoort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals anderen hier ook zal zeggen. Altijd naar de wc gaan na de seks, dat helpt echt. Ook al moet ze niet...gewoon gaan. Dat heeft mij in ieder geval erg geholpen. Dat zou heel goed kunnen, dat ze het niet doorheeft. Dat weet jij zelf het beste. Ik had het van mijn vriend door, maar durfde er niet over te beginnen. Niet dat ik wil zeggen dat dat ook zo bij jouw vriendin is, maar ik zeg alleen even hoe het bij mij is gegaan. Je moet doen wat jij denkt dat het beste is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, het ging me er meer om dat mannen het te pas en te onpas roepen. Als je zo'n hoog libido hebt, dan is dat heel vervelend.. maar ik heb het idee dat het door veel mannen geroepen wordt als kijk-mij-eens-even-stoer-zijn. Ik roep het toch ook niet overal rond? Enne.. die schimmelinfectie kun je inderdaad hebben zonder dat je er last van hebt. En anders wordt ie bij haar ergens anders door veroorzaakt, lijkt me best logisch om dat eens uit te zoeken? Je zegt zelf 'dat het altijd weer iets is'.. daardoor vraag ik me af of het wel een lichamelijke oorzaak is, of 'gewoon' een verschil in libido. Wat nog heel vervelend kan zijn hoor.. maar dan lijkt me de enige oplossing om erover te praten om samen een tussenweg te vinden. Als het echt een lichamelijke oorzaak heeft (infecties, branderig gevoel, blaasontsteking) dan is het misschien een idee om eens met een dokter te gaan praten. Maar éérst zou ik er met haar over praten.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat het altijd zo is, dat maak jij ervan. En bovendien... Het is sowieso moeilijk te vergelijken, want jij en de personen die je kent kunnen het toevallig met een jongen hebben die toevallig niet zo vaak wil. Over het algemeen geldt gewoon dat mannen vaker willen dan vrouwen. Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 21:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij zegt iets wat niet klopt, ik reageer daarop. Daar is niks mis mee. Heb je soms ergens last van toevallig? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je snapt het echt niet he?
||
![]() |
Citaat:
Wat een stelletje feministische teringbende zijn jullie zeg. Persoonlijk zo uit de hoogte doen dat jullie wèl een hoog libido hebben, maar als een man dit heeft dan kan het opeens niet meer ![]() ![]() Schei toch uit met die onzin. Jullie komen over alsof jullie allebei zo droog staan als de saharah en er flink wat frustratie uit moet. Sorry dames, ik heb inderdaad een frickin' hoog libido, wat mede door het vele trainen komt en ja, mannen hebben gemiddeld een hoger libido dan vrouwen. Of je dat nu leuk vindt of niet. Zoek het anders ff op zou ik zeggen, aangezien je het toch blijft ontkennen. Godsamme, wat een stelletje knurften zitten hier toch bij elkaar zeg. Je doet je vrouwelijk ras ook eer aan op deze manier :') Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 00:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |