Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
koop de fancy ofzo weet ik veel probeer ergens anders aan te denken... goed mijn advies: je kunt in principe niks met dat broertje beginnen aangezien je er dan nog vaak komt en dan steeds je ex tegenkomt? dat kan toch niet? maja als dat broertje een ander karakter heeft? hij jou ook leukvind? dan moet je er nog maar even over nadenken.... maar ik zou het niet doen denk ik ivm bovenstaande.
|
![]() |
Pfoeh, dat is heel lastig.
Maar zit het inderdaad wel goed tussen jou en je vriend dan..? Maar als je die gevoelens blijft houden voor dat broertje zou ik toch minder daar over de vloer te komen. Het ergste wat mijn vriend zou kunnen doen is iets beginnen met mijn zus. Nou zit dat er niet in, maar stel dat. Het idee klopt gewoon niet... Maarja, jij kan natuurlijk weinig aan die gevoelens doen... Hmz, hier heb je weinig aan, is een moeilijke situatie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
naja sowieso niets met dat broertje beginnen lijkt me want dat is ongeveer het ergste en lulligste voor je vriend.
vraag jezelf af hoe leuk jij jouw vriend eigenlijk vind? ennuh, lijken ze misschien op elkaar?? ![]() iig, mocht je er achter komen dat dit toch niet de ideale situatie voor jou of jou en je vriend is whatever, dan gewoon ermee kappen en een andere leuke jongen zoeken die niets met die 2 te maken heeft! helaas pindakaas, tis niet anders denk ik meid
||
Citaat:
|
Ha meid!¡!
Ik weet hoe lastig dit is, ik heb het ook gehad...ik had het met de broer van de jongen die ik eigenlijk veeeeel leuker vond! en ik geef idd zowat iedereen gelijk, begin echt NIX met dat broertje, dat kun je, je huidige vriend niet aandoen! dat zou echt een afgang voor hem zijn...blijf gewoon lekker bij je vriend en laat dat broertje voor wat hij is..makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar probeer het tenminste. Probeer eens niet naar de positieve kanten van dat broertje te kijken, maar naar de negatieve kanten en merk dat de vriend die je nu hebt eigenlijk veeeel beter is! ![]() veel suc6 |
![]() |
|
Ik zou zeggen uitmaken met je vriend als je niet meer verliefd op hem bent maar op zn broertje, anders is het wel erg oneerlijk.. Gebruik je hem eik alleen zodat je dat broertje kunt zien..
En als dat broertje nog steeds bezet is dan hem lekker met rust laten, hij is nu eenmaal bezet.
|
Dan vraag ik me af of je echt wel zo veel van je vriend houdt als dat je zegt... Als je echt zoveel van hem hield, zou je nooit de kriebels krijgen van zijn broertje...
Ik zou maar eens goed gaan zitten denken of je nog wel verder wilt met deze relatie. Je kunt sowieso niets beginnen met het broertje, dat kun je je vriend gewoon niet aan doen....
|
Lastig, maar je moet wel eerlijk blijven in zo'n situatie. Het is geen gezonde relatie met je vriend als je zo de kriebels krijgt van zijn broertje. Hou je nog van hem (of ben je nog verliefd) ?? Als ik dit zo lees ga ik daar namelijk aan twijfelen.
Blijf je idd niet bij je vriend zodat je zijn broertje regelmatig kan zien ? Ik zou het in ieder geval zelf nooit durven aangaan om dat broertje op welke manier dan ook proberen te zeggen of laten voelen dat ik hem wel heel leuk vind. Daarentegen is dat broertje ook bezet en kan je het je vriend niet aandoen.
||
Citaat:
en dat lijkt me niet een gezonde ondergrond voor een relatie.....
|
![]() |
|
|