Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Allertijden huh? En eentje maar?Dus niet van, huhm, op het moment Joining You van Alanis Morissette, Warning Sign van Coldplay en Very Ape van Nirvana, maar echt van:
Mijn favoriet allertijden is Nirvana - Pennyroyal Tea (In Utero-versie) ? En Mutant, hoe kom jij bij Opinion? Heb je die versie van KAOS-radio? Ik vind hem ook wel gaaf ("Congratulations, you have won, it's a years' subscription of bad puns") maar niet echt een meesterwerk. Geluidskwaliteit is ook erg beroerd bij mij. Andere nirvana-liefhebbers die ik ken zijn en die ik het heb laten horen zijn er helemaal niet van gecharmeerd. 'Dit liedje alleen te waarderen door de echte liefhebber' heb ik ze maar gezegd ![]() Bij mij dongen trouwens ook Rape me, School, About a Girl, Radio Friendly Unit Shifter, Drain You, Dumb en Very Ape mee. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm... ![]() 86dagreed is hier toch beter in... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
someone needs to get laid. ik ben vervelend op dit uur van de dag... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als jullie dan toch een beetje partij willen hebben in jullie heksenjacht op een pispaaltje hier; ik offer me wel op, hoor. En ik kan nog vèèl vervelender zijn, wat geen dreigement, maar louter een belofte is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zeurt niet, probeert discussies te starten (voor zover ik zie zonder belachelijk moraliserend gepreek) over muziek --geloof voert wel een ondertoon weliswaar maar is niet de main case. Kom, laat 'r met rust. Jullie zijn net zo vervelend bezig als het "christenvolk" (zoals je dat schijnbaar graag stereotypeert) wat in een groepje tegen een ongelovige aan het aanpreken is. Met als enige verschil dat het "christenvolk" nog aardig wat in de context zinnige argumenten naar boven weet te halen. Het Christendom is mijn geloof niet, geen enkel geloof, for that matter. Dat neemt echter niet weg dat je gewoon normaal kunt doen tegen gelovigen en hen respecteren, zolang zij blijk geven van wederzijds respect. Kloar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wauw wat een verhalen. Ik hoop niet dat je het tegen mij persoonlijk heb als je het over dat 'telkens met 5 man' hebt want dit is de eerste keer dat ik uberhaubt iets over/tegen haar zegt en ik ben nou eenmaal niet zo happig op mensen die wel overal hun overtuiging en muzieksmaak etc willen verkondigen zonder open te staan voor dingen die daar niet onmiddelijk binnen passen. Niet dat ik vind dat jesusfreak nu naar NSBM moet gaan luisteren maar tot nu toe heeft ze het alleen maar over die rebecca dinges gehad.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zegt dat het je alleen boeit wat God en je vriend(je) van je vinden ben je op zich best wel arrogant, het is (in mijn beperkte ogen althans) wat christelijker om je aan te passen en te proberen het op een andere manier te benaderen. Als je mensen irriteert ben je dus blijkbaar niet goed bezig. Ik ga ook naar de kerk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt mensen die luisteren naar wat mensen zeggen en zo op een positieve manier over zichzelf kunnen nadenken. Je hebt mensen die kritiek (okay, het kritiek ging hier wel een beetje ver, en bepaalde dingen sloegen nergens op, maar toch) zien alsof ze direct uit de community worden geschopt en ongelofelijk minderwaardig zijn. Je hebt ook mensen, en hieronder zie ik Jesusfreak, die de kritiek lezen en er dan schamper over doen, wat anderen weer een reden geeft om er nog feller op in te gaan. Daarbij was ik een jaar geleden precies zo maar dan twee jaar jonger (al luisterde ik toen nog geen Rebecca hupseflups, daar heb ik nooit behoefte aan gehad) en irriteerde iedereen zich ook aan mij. Wat ik dus probeer duidelijk te maken --> met mensen irriteren win je geen zieltjes. amen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spinvis is inderdaad mooi. Maar Limonadeglazen wodka is lang niet het enige mooie nummer op dat album. In de staat van narcose en de talen van mijn tong zijn ook goed. Krummeltje - heeft spinvis live gezien! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Favo nummers op t moment Until My End | 15 | 22-11-2005 17:16 | |
Muziek |
Favoriete nummer uit de actuele top40? Love_Fulfilled | 177 | 22-10-2004 17:24 | |
Muziek |
Favo nummer op dit moment? Love_Fulfilled | 104 | 19-09-2004 11:38 | |
Muziek |
Janis Joplin Verwijderd | 11 | 05-02-2004 17:33 | |
Muziek |
Goo Goo Dolls Cinamon | 39 | 04-07-2003 14:09 | |
Muziek |
Nightwish, wat vinden we er van? Genesis | 71 | 06-09-2002 14:11 |