Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 11:47
lief mutsje
lief mutsje is offline
Als jij bijv tv aan t kijken bent of iets anders aan t doen bent. En je vriend of vriendin raakt je op die manier aan dat je normaal gesproken opgewondenn wordt...
Is het voor jou mogelijk om je voor dezeaanraking af te sluiten en dus geen reactie te kunnen geven?? Dus niet om te pesten, maar om dat je serieus ergens mee bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:54
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Gewoon zeggen "nu even niet"? Kan toch geen kwaad denk ik? Ik wil ook niet gestoord worden als ik naar een TV programma aan het kijken ben bijv. Beetje knuffellen kan wel, maar echt sexuele aanrakingen... Zou ik liever op dat moment even bewaren.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:55
Verwijderd
Ja.. als ik bijv. een film heb gehuurd die ik echt leuk vind en die ik echt graag aan hem wil laten zien.

Of als het me irriteert dat het op dat moment gebeurt ofzo..

Eigenlijk heel raar, vroeger, nou ja.. vorig jaar, had ik dat nooit. De laatste tijd heb ik ook echt minder behoefte aan sex ofzo denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb er nooit problemen mee, mijn vriend kan vrij goed inschatten wanneer ik graag aangeraakt wil worden.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:56
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ja dat is wel een goede, als mijn vriendin een TV programma aan het kijken is wat haar boeit, dan ga ik haar ook niet irriteren met allemaal aanrakingen... Zou ik ook niet fijn vinden. Ach, meestal weet je van elkaar wel wanneer wel en wanneer niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:58
KiMZz
KiMZz is offline
Als mijn vriend mij aanraakt kan ik toch niet tegenhouden dat ik opgewonden word. Maar gewoon zeggen "niet doen" helpt wel
Oud 24-06-2003, 12:11
Verwijderd
Als ik echt bezig ben, denk ik wel... hmja, ik weet het niet. Als ik goed verliefd ben, kan ik natuurlijk veel hebben van hem
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:22
Billy_bob
Billy_bob is offline
Hij moet ook een NEE kunnen accepteren vind ik! maar maak dat dan wel op een lieve leuke manier duidelijk
Oud 24-06-2003, 12:30
metalgirl
metalgirl is offline
Ik kan dat wel.

Ik kan onverstoorbaar ergens doorgaan als hij bijvoorbeeld aan mijn borsten zit. Pas als hij echt nog verder gaat kan ik me niet meer concentreren.
Oud 24-06-2003, 12:48
Knoop
Knoop is offline
ja, als ik me écht op iets anders concentreer dan lukt t wel...maar niet heel lang vaak...daar ben k dan weer te "zwak" voor
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 13:00
Gwinnie
Gwinnie is offline
t kan tog ook gewoon allebei tegelijk... film kijken én aangeraakt worden...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 14:57
snarl
snarl is offline
als ik het niet zou willen zou ik gewoon niet reageren en dan houdt hij wel vanzelf op denk ik. verder kan het ook wel tegelijk hoor.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten